این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، روایی و پایایی و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.
هدف: بررسی میزان اشتیاق تعامل با تکنولوژی
تعداد سوال: 9
تعداد بعد: 1
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر نتایج: دارد
روایی و پایایی: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: Word 2007
همین الان دانلود کنید
قیمت: فقط 4500 تومان
پرسشنامه اشتیاق تعامل با تکنولوژی (ATI)
شیوه نمره گذاری
این پرسشنامه دارای 9 سوال بوده و هدف آن بررسی میزان اشتیاق تعامل با تکنولوژی می باشد. طیف نمره گذاری آن از نوع لیکرت 5 گزینه ای بوده که در جدول زیر گزینه ها و امتیازات مربوط به هر گزینه ارائه گردیده است:…
این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، روایی و پایایی و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.
هدف: بررسی میزان اخلاق گرایی شرکت در بازاریابی از ابعاد مختلف (صداقت، انصاف، مسئولیت پذیری، رازداری، پایبندی به تعهدات)
تعداد سوال: 16
تعداد بعد: 5
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر نتایج: دارد
روایی و پایایی: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: Word 2007
همین الان دانلود کنید
قیمت: فقط 2900 تومان
پرسشنامه بازاریابی اخلاقی (صفری و همکاران، 1396)
بازاریابی اخلاقی به کاربرد اخلاق بازاریابی در فرایند بازاریابی اشاره دارد. بهطور خلاصه، اخلاق بازاریابی به بررسی فلسفی، از منظر اخلاق، به موضوعات خاص بازاریابی که دارای قضاوت اخلاقی هستند، اشاره دارد. بازاریابی اخلاقی معمولاً منجر به ایجاد جامعه تجاری مسئولیت پذیرتر و دارای حساسیت فرهنگی میشود. استقرار اخلاق در بازاریابی این امکان را فراهم میکند که در کل جامعه، چه در کوتاه مدت و چه در طولانی مدت، مفید باشد. بازاریابی اخلاقی باید بخشی از اخلاق تجاری باشد به این معنا که بازاریابی قسمت قابل توجهی از هر مدل تجاری را تشکیل میدهد. مطالعه بازاریابی اخلاقی باید در اصول اخلاقی کاربردی گنجانده شود و شامل بررسی اینکه آیا نماینده یک محصول یا سرویس به صورت صادقانه و واقعی و در چارچوب ارزشهای فرهنگی و اجتماعی ارائه میدهد یا خیر.
این مزایای کیفی سبب آن است که مشتریان خود را ارتقا میبخشد، که سایر شرکتها، محصولات یا خدمات مشابه قادر به تشخیص آن نیستند. نگرانی در مورد مسائل اخلاقی، مانند اشتغال کودکان، شرایط کار، روابط با کشورهای جهان سوم و مشکلات زیستمحیطی، نگرش جهان غرب نسبت به یک طرز تفکر با مسئولیت اجتماعی را تغییر دادهاست. این امر بر شرکتها تأثیر گذاشته و پاسخ آنها این است که محصولاتشان را به روشی با مسئولیت اجتماعی به بازار عرضه کنند.
روند فزاینده تجارت عادلانه نمونه ای از تأثیر بازاریابی اخلاقی است. در نظرسنجی شاخص قیمت خریداران اخلاقی (۲۰۰۹)، تجارت عادلانه محبوبترین نمایش دهنده اخلاقی بود. همچنین نشان داد که بسیاری از مصرفکنندگان به ادعاهای سبز اعتماد ندارند. (ایده تجارت عادلانه این است که مصرفکنندگان قیمت کالای تضمین شده را به گروه کوچکی از تولیدکنندگان بپردازند، تولیدکنندگان توافق میکنند که بهای کار عادلانه بپردازند و محیط زیست را حفظ کنند – یک معامله عادلانه برای همه) بیشتر بخوانید
این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، روایی و پایایی و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.
هدف: بررسی میزان بار کاری در خلبانان از ابعاد مختلف (بار فکری، فشار زمانی، وظایف همزمان، ارتباطات، آگاهی موقعیتی، پیچیدگی)
تعداد سوال: 6
تعداد بعد: 6
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر نتایج: دارد
روایی و پایایی: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: Word 2007
همین الان دانلود کنید
قیمت: فقط 2900 تومان
مقیاس بار کاری خلبان (PALI)
“بارکاری” یا Workload، ساختار فرضی از فشار متحمل شده توسط یک اپراتور انسانی برای رسیدن به سطح خاصی از عملکرد(Performance) میباشد؛ از این تعریف میتوان نتیجه گرفت که وظیفه محوری بارکاری مد نظر نیست و بارکاری با محوریت انسان مورد توجه میباشد، به عبارتی تجربه ذهنی اپراتور از بارکاری در ارتباط با نیازهای یک وظیفه میباشد و از طرفی میتواند تحت تاثیر بسیاری از منابع بارکاری و عوامل قرار گیرد. بنابراین بارکاری خاصیت ذاتی و مطلق یک وظیفه نیست بلکه تعامل بین نیازهای یک وظیفه است که تحت شرایط مهارتی، رفتاری و ادراکی به اپراتور اعمال میشود(1).
در اتحادیههای شغلی و اصناف نیز استاندارد DIN EN ISO 10075 بصورت یک مفهوم مشترک بین المللی پذیرفته شده است و میتوانند آن را در مباحث بارکاری و استرس استفاده نمایند(2). بر اساس مدل ISO 10075 سازمان بین المللی استاندارد، بارکاری منجر به استرس و تنش در اپراتور انسانی شده و از طریق ایجاد خستگی، فرسودگی، کاهش هوشیاری و کاهش ظرفیت حافظه کوتاه مدت باعث تضعیف عملکرد شغلی میگردد که به نوعی به ویژگی وظایف (مانند پیچیدگی، نیازهای وظیفه) وابسته بوده و با چگونگی پردازش اطلاعات(Information Processing) نیز ارتباط دارد(3). بارکاری زیاد میتواند منجر به کاهش عملکرد و افزایش تعداد خطاها در خدمه پروازی گردد(4).
این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، روایی و پایایی و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.
هدف: بررسی میزان ناراحتی و ناتوانی در ناحیه مچ و دست
تعداد سوال: 12
تعداد بعد: 1
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر نتایج: دارد
روایی و پایایی: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: Word 2007
همین الان دانلود کنید
قیمت: فقط 2900 تومان
مقیاس مچ و دست نوردیک (DASH)
شیوه نمره گذاری
این پرسشنامه دارای 12 سوال بوده و هدف آن بررسی میزان ناراحتی و ناتوانی در ناحیه مچ و دست می باشد. طیف نمره گذاری آن از نوع لیکرت 5 و 4 و 2 گزینه ای بوده که در جدول زیر گزینه ها و امتیازات مربوط به هر گزینه ارائه گردیده است:…ـ
این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، روایی و پایایی و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.
هدف: سنجش ویژگیهای شخصیتی کارآفرینان از ابعاد مختلف
پرسشنامه ابزار سنجش ویژگیهای شخصیتی کارآفرینان توسط کرد نائیچ و همکاران در سال 1386 ساخته و طراحی شد.و داری 95 سوال در 8 مولفه می باشد و بر اساس طیف لیکرت 4 گزینه ای (کامل مخالفم تا کاملا موافقم)نمره گذاری شده است و الفای کرونباخ به دست آمده بالای 70 درصد می باشد.
تعریف مفهومی:
«کارآفرین» در پیشرفت اقتصادی هر سازمان و جامعهای نقش کلیدی دارد. او موقعیتهای نو و جدید رابه اقتصاد معرفی میکند. او فقط مالک سرمایههای سازمان نیست، بلکه با به دست گرفتن رهبری کسب و کار با استعدادها و قوای ذهنی خود، از فرصتها به سرعت بهرهبرداری میکند.
به گزارش ایسنا، هر کارآفرین ویژگیهای شخصی منحصر به فردی میتواند داشته باشد، اما در مجموع نکات قابل توجهی در شخصیت همه کارآفرینان وجود دارد که میتوان آنها را در طبقهبندیهای مشخص نشان داد.
«میل به موفقیت» از مهمترین مشخصات یک فرد کارآفرین است. کارآفرینان میل و علاقه شدید درونی برای دستیابی به اهداف والاتر دارند. بسیاری از مردم در آرزوی موفق شدن هستند، اما هیچ رفتاری در رسیدن به این آرزوهایشان انجام نمیدهند، در حالی که کارآفرینان با داشتن میل دستاوردگرایی بالا، پیوسته و مداوم برای رسیدن به آرزوهایشان تلاش میکنند. بیشتر بخوانید
این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، روایی و پایایی و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.
هدف: سنجش صفات شخصیتی مرتبط با کارآفرینی از ابعاد مختلف (شایستگی عمومی، عمل آگاهانه، احاطه نظری به حیطه کاری، خطر پذیری متعادل، دلپذیر بودن)
تعداد سوال: 45
تعداد بعد: 5
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر نتایج: دارد
روایی و پایایی: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: Word 2007
همین الان دانلود کنید
قیمت: فقط 4500 تومان
مقیاس سنجش صفات شخصیتی مرتبط با کارآفرینی (عبدی مرورزان، 1401)
گونه شخصیت کارآفرین همواره بر محیط بلافصل اطراف خود تأثیر دارد – بهترین راه برای تشخیص آنها در یک مهمانی است که دارند بهسرعت از یک گروه به سراغ گروهی دیگر میروند. شخصیتهای کارآفرین که با طنزی نافذ و زمینی موجبات خنده و سرگرمی را فراهم میکنند عاشق این هستند که در مرکز توجه باشند. اگر از یکی از حضار خواسته شود که به روی صحنه بیاید، کارآفرینان داوطلب میشوند – یا دوستان خجالتی خود را داوطلب میکنند.
نظریه، مفاهیم انتزاعی و بحثهای کشدار در مورد مسائل جهانی و پیامدهای آن افراد دارای گونه شخصیتی کارآفرین را برای مدت زمان طولانی علاقهمند نگه نمیدارد. کارآفرینان گفتگوی خود را پر از انرژی و با حجم مناسبی از اطلاعات انجام میدهند، اما دوست دارند در مورد چیزهای عینی صحبت کنند – یا از این هم بهتر بیرون بروند و انجامش بدهند. کارآفرینان قبل از اینکه نگاه کنند و اشتباهات خود را رفع کنند آن را رها میکنند، بجای اینکه بنشینند و به احتمالات و روشهای فرار فکر کنند.
این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، روایی و پایایی و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.
هدف: ارزیابی میزان سرعت نوآوری
تعداد سوال: 5
تعداد بعد: 1
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر نتایج: دارد
روایی و پایایی: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: Word 2007
همین الان دانلود کنید
قیمت: فقط 3900 تومان
پرسشنامه سرعت نوآوری (وانگ و وانگ 2012)
نوآوری چیست
ماهیت نوآوری ایجاد تغییر در محصولات یا خدمات و نیز تغییر در روش خلق و عرضه آنها، با هدف پاسخگویی به بازار های جدید و نیاز های متغیر مشتریان. انجام این تغییرات نیازمند دیدن پیوند ها، کشف فرصت ها و استفاده از آنهاست.
درک ماهیت نوآوری و اهمیت آن از موضوعات مهم و اساسی در عصر حاضر می باشد
ماهیت نوآوری ایجاد تغییر در محصولات یا خدمات و نیز تغییر در روش خلق و عرضه آنها، با هدف پاسخگویی به بازار های جدید و نیاز های متغیر مشتریان. انجام این تغییرات نیازمند دیدن پیوند ها، کشف فرصت ها و استفاده از آنهاست.
برای تحقق این مهم، بنگاه های اقتصادی باید دانش، مهارت های فناورانه و تجربه کافی را در مدیریت فرایند نوآوری برخوردار باشند. یکی از مشکلات مدیریت نوآوری فهم متفاوت مردم از واژه نوآوری است که اغلب با اختراع اشتباه گرفته می شود. نوآوری،که ریشه در واژه لاتین Innovare دارد، در مفهوم عام به معنای “ایجاد یک چیز جدید” است. مایکل پورتر در باره ی ماهیت نوآوری میگوید: شرکت ها با نوآوری به مزیت رقابتی دست میابند که هم فناوری های جدید و روش های جدید انجام کارها را در بر می گیرد. بیشتر بخوانید
این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر،و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.
هدف: ارزیابی پیامدهای مثبت بازماندگی از ازدواج دختران از ابعاد مختلف (فردی، اجتماعی فرهنگی، خانوادگی)
تعداد سوال: 12
تعداد بعد: 3
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر نتایج: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: word 2007
همین الان دانلود کنید
قیمت: فقط 2900 تومان
پرسشنامه پیامدهای مثبت بازماندگی از ازدواج دختران
شیوه نمره گذاری
این پرسشنامه دارای 12 سوال بوده و هدف آن ارزیابی پیامدهای مثبت بازماندگی از ازدواج دختران از ابعاد مختلف (فردی، اجتماعی فرهنگی، خانوادگی) می باشد. طیف نمره گذاری آن از نوع لیکرت 5 گزینه ای بوده که در جدول زیر گزینه ها و امتیازات مربوط به هر گزینه ارائه گردیده است:….
این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر،و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.
هدف: ارزیابی پیامدهای منفی بازماندگی از ازدواج دختران از ابعاد مختلف (فردی، اجتماعی فرهنگی، خانوادگی)
تعداد سوال: 22
تعداد بعد: 3
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر نتایج: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: word 2007
همین الان دانلود کنید
قیمت: فقط 3900 تومان
پرسشنامه پیامدهای منفی بازماندگی از ازدواج دختران
در سال های اخیر آمار ازدواج رو به کاهش است و این نشان می دهد که تعداد افراد مجرد که به دلایل گوناگونی ازدواج نکرده اند رو به افزایش خواهد بود. این آمار می تواند جای نگرانی داشته باشد و دلیل آن کاهش کیفیت زندگی افراد مجرد خواهد بود.
ازدواج با وجود مشکلاتی که در برخی از موارد خواهد داشت به لحاظ روانی انگیزه بیشتری را در افراد برای زندگی کردن ایجاد می کند اما در میان افراد مجرد این انگیزه با بالا رفتن کاهش پیدا کرده و همچنان خلایی در زندگی آن ها وجود خواهد داشت.
در رابطه با پیامدهای ازدواج نکردن باید ابتدا به این موضوع اشاره کرد که منظور از ازدواج نکردن دیر ازدواج کردن نیست بلکه این مشکل متوجه افرادی است که قصد ازدواج نکردن تا پایان زندگی را دارند و یا در سنین بسیار بالا ازدواج می کنند که هر یک با معضلاتی رو به رو خواهد بود….
این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر،و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.
هدف: ارزیابی روالهای رایج روزمره و فعالیتهایی که خانواده انجام میدهد (روال های رایج روزهای کاری و اوقات فراغت، روال ها و امور رایج والد/والدین، روال های رایج زمان خواب خانواده، روال های رایج زمان غذا خوردن خانواده، روال های رایج مربوط به خویشاوندان، رفت و برگشت به خانه، روال انضباطی خانواده، امور خانه)
تعداد سوال: 32
تعداد بعد: 8
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر نتایج: دارد
روایی و پایایی: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: word 2007
همین الان دانلود کنید
قیمت: فقط 6500 تومان
پرسشنامه زمان و روال های رایج روزمره خانواده (مک کوبین و تامپسون 1987)
روالهای رایج روزمره، الگوهای تثبیتشده و منظمی از کارها و فعالیتها هستند که ساختار و ثبات را برای زندگی روزمره فراهم میکنند؛ چارچوبی برای شکلدهی و معنابخشیدن به زندگی روزمره هستند و میتوانند بر سلامت تأثیرگذار باشند و آن را ارتقا یا کاهش دهند [11 ،10]. روالهای رایج روزمره همچنین وسیلهای برای تسهیل ارتباطات خانوادگی است [7]. زمان باهمبودن اعضای خانواده و روالهایی که در آن شرکت میکنند شاخص مطلوبی به منظور بررسی یکپارچگی و ثبات خانواده است [12].
روالها پایهای محکم را برای حمایت بینفردی در خانواده فراهم میکنند. روالهای رایج روزمره خانواده شامل کارهایی چون آمادهشدن برای رفتن به محل کار یا مدرسه، زمان غذاخوردن و زمان خواب است [13]. این روالها بهویژه در سالهای اولیه زندگی فرصتیهایی را برای شرکت در فعالیتهای دونفره و گروهی فراهم میکنند و بر رشد کودک تأثیرگذار است و میتواند بر رشد زبان، ایجاد مهارتهای اجتماعی و دستیابی به مهارتهای تحصیلی در آینده تأثیرگذار باشد [14].
ماهیت ناتوانکننده اُتیسم و مشکلات متعددی که در اثر ابتلا به این اختلال در فرد ایجاد میشود موجب میشود تا خانوادهها در ایجاد و توسعه روالهای کارآمد و معنادار با مشکل روبهرو باشند و به دنبال آن یکپارچگی و همبستگی خانواده از بین میرود و دچار آشفتگی میشود. درواقع خانوادهها فعالیتهایشان را صرفاً حول کودک مبتلا به اُتیسم خود برنامهریزی میکنند [15، 16]….