پرسشنامه ارزش درک شده توسط مشتری اگرت و اولاگا

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، روایی و پایایی و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: بررسی میزان ارزش درک شده توسط مشتری
تعداد سوال: 15
شیوه نمره گذاری: دارد
روایی و پایایی: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 1800 تومان

خرید فایل

پرسشنامه ارزش درک شده توسط مشتری اگرت و اولاگا

معرفی آزمون

پرسشنامه ارزش درک شده توسط مشتری توسط اگرت[1] و اولاگا[2] ساخته شده است که از 15 گویه و 5 خرده مقیاس ارزش درک شده مشتری (3 سوال)، رضایت (4 سوال)، قصد (نیت) خرید (3 سوال)، جستجو برای جایگزین (2 سوال) و بیان شفاهی (3 سوال) تشکیل شده است که به منظور بررسی میزان ارزش درک شده توسط مشتری بکار می رود.

مبانی نظری

ارزش درك شده مشتري، به عنوان عنصري اساسی در استراتژي رقابتی شرکت است. این مفهوم در سالهاي اخیر در ادبیات بازاریابی توجه زیادي دریافت کرده است (تراسوراس و همکاران، 2009). از نظر کاتلر، مشتریان بیشتر به کیفیت، خدمات و ارزش مورد انتظارشان علاقه دارند.  همه اینها، فرصتهاي رقابتی در بازار ایجاد می کند.  بسیاري از شرکتها و صنایع نیز به سرعت در حال بهبود کیفیت محصولات، خدمات و ارزشهاي ارائه شده شان هستند (کاتلر، 1386). ارزشها یک نیروي قدرتمند در هدایت عملیات، نگرشها، و قضاوتها در تمام جنبه هاي زندگی روزمره ما هستند. محققان به طور مستمر به دنبال درك کامل تر از ارزش مصرف کننده هستند (ریو و همکاران، 2010).

ارزش درك شده بازاريابي به صورت ارزيابي مشتري از هزينه ها و منافع كسب شده از خريد يك محصول يا خدمت، تعريف مي شود (رنجبریان و همکاران، 1391).

 

شیوه نمره گذاری

نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت 5 نقطه ای می باشد که برای گزینه های «کاملاً مخالفم»، «مخالفم»، «نه موافقم نه مخالفم»، «موافقم» و «کاملاً موافقم» به ترتیب امتیازات 1، 2، 3، 4 و 5 در نظر گرفته می شود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *