این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.
هدف: بررسی تأثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر روابط مشتری براساس توانایی ها و عملکرد شرکت (توانایی مدیریت ارتباط با مشتری، مشارکت مشتریان، رسانه های اجتماعی، عملکرد شرکت)
تعداد سوال: 20
تعداد بعد: 4
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر: دارد
منبع: محقق ساخته (سفارش)
نوع فایل: word 2007
همین الان دانلود کنید
قیمت: فقط 21000 تومان
بازاریابی رسانههای اجتماعی، عبارت است از افزایش ترافیک یا ورودی وبسایت یا کسب توجه به یک موضوع از طریق رسانههای اجتماعی.[۱] برنامههای بازاریابی رسانههای اجتماعی معمولاً بر تلاش برای ایجاد محتوایی متمرکز هستند که به واسطه آن بتوانند توجه مخاطبین را در آن پلتفرمها جلب و خوانندگان را تشویق به اشتراکگذاری آن در بین رسانههای اجتماعی کنند. تبلیغ دهان به دهان الکترونیکی (eWoM) به هرگونه اظهار نظری اشاره دارد که مصرفکنندگان از طریق اینترنت (به عنوان مثال وبسایتها، رسانههای اجتماعی، پیامهای فوری، فیدهای خبری)، در رابطه با یک رخداد، کالا، خدمات، برند یا شرکت به اشتراک میگذارند. زمانی که پیام اشاره شده از کاربری به کاربر دیگر پخش و بر فرض پیچیده شود، چون از یک منبع شخص ثالث و موثق میآید، نتیجه آن شکلگیری نوعی بازاریابی در رسانه به دست آورده شده در عوض رسانههای پولی است.
اصطلاحات رایج در رسانههای اجتماعی
محتوا: محتوا هر چیزی است که در رسانههای اجتماعی پست میکنید که شامل: عکس، ویدئو، صدا، متن یا ترکیب آنها؛ مثل یک متن، عکس در اینستاگرام یا یک ویدئو در یوتیوب است.
مفهوم: اگر محتوا پادشاه است، مفهوم خدا است! مثلاً ممکن است یک مطلب خیلی خوب ایجاد کنید ولی آن را در پلتفرم نامناسب قرار دهید؛ مثلاً ممکن است یک جمله جالب یا یک مطلب کوتاه داشته باشید و آن را در یک وبلاگ با هزاران مطلب قرار دهید. به احتمال زیاد این مطلب کوتاه در بین آنها به چشم نخواهد آمد ولی اگر آن را در توییتر قرار دهید با استقبال بیشتری مواجه میشود زیرا توییتر بهترین پلتفرم برای اشتراکگذاری مطالب کوتاه، به خصوص متنهای کوتاه میباشد.
فالو (دنبال کردن): اصطلاح فالو به معنی دنبال کردن است یعنی شما علاقهمندید پستها و فعالیتهای شخص خاصی را دنبال کنید. پس با فالو (follow) کردن (و پذیرش شما توسط او که اصطلاحاً اکسپت گفته میشود) شما میتوانید از تمام فعالیتهای و اشتراک گذاری و عقابد و نظرات اون آگاه شوید و با روزمرگیهای فرد مورد علاقه خود همراه میشوید. از آخرین اتفاقاتی که به اشتراک میگذارید آگاه میشوید و با اون محتواها و پست ای او وارد تعامل شوید.
هشتگها: امروزه هشتگها تقریباً در اکثر رسانههای اجتماعی مثل: توییتر، فیس بوک، اینستاگرام، پینترست و … به کار برده میشوند. هشتگها در واقع برچسبهایی هستند که موضوع مطلب را مشخص میکنند و به وسیله آنها محتوای شما راحتتر در رسانههای اجتماعی از طریق کاربران پیدا میشود.