پرسشنامه بررسی تاثیر پیوستگی برند و پیوستگی محصول بر وفاداری برند

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: بررسی تاثیر پیوستگی برند و پیوستگی محصول بر وفاداری برند (سازگاری نام تجاری، پیوستگی نام تجاری، قابلیت اعتماد نام تجاری، سازگاری محصول، پیوستگی محصول، قابلیت اعتماد محصول، وفاداری برند، غیرقابل تعویض بودن محصول)

تعداد سوال: 40

تعداد بعد: 8

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر: دارد

منبع: محقق ساخته (سفارش)

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 34000 تومان

خرید فایل

پرسشنامه بررسی تاثیر پیوستگی برند و پیوستگی محصول بر وفاداری برند

روش نمره گذاری

این پرسشنامه دارای 40 سوال بوده و هدف آن بررسی تاثیر پیوستگی برند و پیوستگی محصول بر وفاداری برند (سازگاری نام تجاری، پیوستگی نام تجاری، قابلیت اعتماد نام تجاری، سازگاری محصول، پیوستگی محصول، قابلیت اعتماد محصول، وفاداری برند، غیرقابل تعویض بودن محصول) می باشد. طیف پاسخدهی آن از نوع لیکرت پنج گزینه ای می باشد که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه گردیده است:…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.