پرسشنامه بررسی و تحلیل استفاده از رسانه های اجتماعی در فروش و نقش تعامل مشتریان با تاکید بر پیشینه های (عوامل) فردی و سازمانی

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: بررسی و تحلیل استفاده از رسانه های اجتماعی در فروش و نقش تعامل مشتریان با تاکید بر پیشینه های (عوامل) فردی و سازمانی (مشارکت مشتری در رسانه های اجتماعی، مهارت افراد در رسانه های اجتماعی، تعهد افراد به رسانه های اجتماعی، مهارت سازمان در رسانه های اجتماعی، تعهد سازمان در رسانه های اجتماعی، استفاده از رسانه های اجتماعی در فروش)

تعداد سوال: 30

تعداد بعد: 6

شیوه نمره گذاری: دارد

منبع: محقق ساخته (سفارش)

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 24000 تومان

خرید فایل

پرسشنامه بررسی و تحلیل استفاده از رسانه های اجتماعی در فروش و نقش تعامل مشتریان با تاکید بر پیشینه های (عوامل) فردی و سازمانی

امروزه تقريبا همه چيز با رسانه هاي اجتماعي سر و کار دارد. اگر شما در شبکه هاي اجتماعي ، جوامع محتوايي، ميکروبلاگ ها، ويکي ها و پيام رسان هاي فوري، حضور نداشته باشيد، ديگر بخشي از فضاي مجازي نخواهيد بود. رسانه هاي اجتماعي به شرکتها اين امکان را مي دهد تا با صرف هزينه ي محدود واندک در زمان مناسب و بصورت بي واسطه و مستقيم با کاربران نهايي در تماس باشند. اين شرايط باعث مي شود تا نه تنها رسانه هاي اجتماعي براي بسياري از شرکتهاي چند مليتي دنيا کاربرد داشته باشد بلکه براي شرکت هايي در ابعاد کوچک و متوسط و حتي شرکتهاي دولتي و غير انتفاعي نيز مناسب مي باشد. استفاده از اين ابزارهاي ارتباطي يک فعاليت ساده نيست بلکه نيازمند وجوه اي فکري جديدي است.

رسانه‌های اجتماعی (به انگلیسی: Social media) رسانه‌های اجتماعی فناوری‌های رایانه‌ای هستند که ایجاد یا اشتراک اطلاعات، ایده‌ها، علایق شغلی و سایر شکل‌های گفتگو را از طریق جوامع و شبکه‌های مجازی، در قالب بسترهایی همچون وب و تلفن همراه تسهیل می‌کنند. رسانه‌های اجتماعی برنامه‌های کاربردی مبتنی بر اینترنت است که بر روی پایه‌های ایدئولوژیک و فناوری وب ۲٫۰، به کاربران اجازه ایجاد و تبادل تولید محتوا را می‌دهد. رسانه‌های اجتماعی می‌تواند بر روی بسیاری از اشکال مختلف، از جمله؛ تالارهای گفتگو، وبلاگ‌ها، وبلاگ اجتماعی، میکرو بلاگ‌ها، ویکی‌ها، پادکست‌ها، عکس‌ها یا تصاویر، ویدئوها، در قالب یک نوع امتیاز بر پایهٔ مشارکت اجتماعی، محسوب شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.