این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، روایی و پایایی و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.
هدف: بررسي عوامل موثر بر توسعه فروش محصولات فرهنگي (کیفیت خدمات، کیفیت کالا، سطح قیمت، هزینه تلاش و زمان، ریسک دریافت شده، لذت و تفریح، مطلوبیت: ارزش برای پول، تمایلات خرید)
تعداد سوال: 28
تعداد بعد: 8
شیوه نمره گذاری: دارد
روایی و پایایی: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: word 2007
همین الان دانلود کنید
قیمت: فقط 4500 تومان
هدف: بررسي عوامل موثر بر توسعه فروش محصولات فرهنگي (کیفیت خدمات، کیفیت کالا، سطح قیمت، هزینه تلاش و زمان، ریسک دریافت شده، لذت و تفریح، مطلوبیت: ارزش برای پول، تمایلات خرید)
شیوه تکمیل: هر یک از عبارات زیر را خوانده و نظر خود را در خصوص آن بر اساس گزینه های ارائده شده مشخص نمائید.
روش نمره گذاری
این پرسشنامه دارای 28 سوال بوده و هدف آن بررسي عوامل موثر بر توسعه فروش محصولات فرهنگي (کیفیت خدمات، کیفیت کالا، سطح قیمت، هزینه تلاش و زمان، ریسک دریافت شده، لذت و تفریح، مطلوبیت: ارزش برای پول، تمایلات خرید) می باشد. نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت 5 نقطه ای می باشد که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه شده است:….