پرسشنامه عوامل اثر گذار در نگرش مشتریان به استفاده از خدمات همراه بانک و پیام کوتاه (SMS)

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، روایی و پایایی و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: بررسی عوامل اثر گذار در نگرش مشتریان به استفاده از خدمات همراه بانک و پیام کوتاه (SMS) (عوامل کارکردی، عوامل فایده ای، عوامل ساختاری، عوامل محدودیتی)

تعداد سوال: 17

تعداد بعد: 4

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر نتایج: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: Word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 4900 تومان

خرید فایل

پرسشنامه عوامل اثر گذار در نگرش مشتریان به استفاده از خدمات همراه بانک و پیام کوتاه (SMS)

روش نمره گذاری

این پرسشنامه دارای 17 سوال بوده و هدف آن بررسی عوامل اثر گذار در نگرش مشتریان به استفاده از خدمات همراه بانک و پیام کوتاه (SMS) (عوامل کارکردی، عوامل فایده ای، عوامل ساختاری، عوامل محدودیتی) می باشد. طیف پاسخدهی آن از نوع لیکرت پنج گزینه ای می باشد که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه گردیده است:…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *