این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.
هدف: بررسی عوامل موثر بر انتخاب بانک (نگرش های کارکنان بانک، هزینه های خدماتی بانکی، خدمات ویژه ارائه شده توسط بانک، اعتماد بانک، تصویر مثبت از بانک، جهت مناسب)
تعداد سوال: 25
تعداد بعد: 6
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر نتایج: دارد
تعاریف مفهومی و عملیاتی: دارد
روایی و پایایی: دارد
مدل: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: word 2007
همین الان دانلود کنید
قیمت: فقط 1500 تومان
در بانکداری نوین عوامل متعددی وجود دارند که بر روند تجهیز منابع مالی بانک ها تاثیر می گذارند. شناسایی و تعیین میزان تاثیر و نوع ارتباط این عوامل با موفقیت بانک ها در تجهیز منابع پولی مقوله ای مهم می باشد. بنابراین شناسایی عوامل موثر بر ترجیحات مشتریان مقوله مهمی است که بانک ها باید به آن توجه داشته باشند.
هدف اصلی هر سازمان، ورای فروش محصولات خود، ایجاد نوعی رابطه و پیوند پایدار بین محصول و گروه خاصی از مشتریان است که عصاره آن نوعی تعهد و وفاداری مشتری نسبت به محصول سازمان خواهد بود. ایجاد چنین تعهدی، طی فرایندی صورت می گیرد که شامل آشنا شدن مشتری با محصول، شناخت پیدا کردن نسبت به آن و سپس ترجیح محصول است. در صورت موفقیت آمیز بودن این فرایند، وفاداری مشتری، موفقیت سازمان و مایوس شدن سایر رقبا تضمین خواهد شد (رنجبریان و غلامی، 1385).