پرسشنامه کسب مزیت رقابتی بر اساس الگوی سینگ (۲۰۱۲)

ین پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: بررسی توان کسب مزیت رقابتی (کیفیت، کارایی، نوآوری و پاسخگویی)

تعداد سوال: 22

تعداد بعد: 4

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 1800 تومان

خرید فایل

پرسشنامه کسب مزیت رقابتی بر اساس الگوی سینگ (۲۰۱۲)

تعاریف نظری

مزیت رقابتیمزیت رقابتی به عواملی اطلاق می شود که شرکت ها برای کسب موقعیت بهتر نسبت به رقبا در بازار مورد استفاده قرار می دهند. مزیت رقابتی عامل یا ترکیبی از عواملی است که در یک محیط رقابتی سازمان را بسیار موفق تر از سایر سازمان ها می نماید و رقبا نمی توانند به راحتی از آن تقلیدکنند. به عبارت دیگر شامل مجموعه عوامل یا توانمندی هایی است که همواره شرکت / سازمان را به نشان دادن عملکردی بهتر از رقبا قادر می سازد(عبادی، ۱۳۹۳).

تعاریف عملیاتی

مزیت رقابتی: میزان نیزیت رقابتی بر اساس نمراتی که نمونه آماری در پاسخ به پرسشنامه استاندراد مزیت رقابتی بر اساس مدل استاندارد سینگ(۲۰۱۲) مشتمل بر ابعاد کیفیت(سوال های ۱ تا ۵ پرسشنامه)، کارایی(سوال های ۶ تا ۱۰ پرسشنامه)، نوآوری(سوال های ۱۱ تا ۱۶ پرسشنامه) و پاسخگویی(سوال های ۱۷ تا ۲۲ پرسشنامه) کسب خواهند کرد سنجیده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.