ین پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.
هدف: ارزیابی رابطه مند از ابعاد مختلف (اعتماد، تعهد، ارتباطات، مدیریت، شایستگی، رضایت مشتریان)
تعداد سوال: 32
تعداد بعد: 6
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر: دارد
روایی و پایایی: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: word 2007
همین الان دانلود کنید
قیمت: فقط 1900 تومان
تعریف مفهومی متغیر پرسشنامه
بازاریابی رابطه مند: نگهداری مشتریان و توسعه روابط و جذاب تر کردن هر چه بیشتر این رابطه با مشتریان است.(فونتنت و هیمن،۲۰۰۴)
تعریف عملیاتی متغیر پرسشنامه
در این پژوهش منظور از بازاریابی رابطه مند نمره ای است که پاسخ دهندهگان به سوالات ۳۲ گویه ای بازاریابی رابطه مند میدهند.