پرسشنامه بازاریابی رابطه مند بر اساس مدل (ندوبیسی؛۲۰۱۳)

ین پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی رابطه مند از ابعاد مختلف (اعتماد، تعهد، ارتباطات، مدیریت، شایستگی، رضایت مشتریان)

تعداد سوال: 32

تعداد بعد: 6

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 1900 تومان

خرید فایل

پرسشنامه بازاریابی رابطه مند بر اساس مدل (ندوبیسی؛۲۰۱۳)

تعریف مفهومی متغیر پرسشنامه

 بازاریابی رابطه مندنگهداری مشتریان و توسعه روابط و جذاب تر کردن هر چه بیشتر این رابطه با مشتریان است.(فونتنت و هیمن،۲۰۰۴)

تعریف عملیاتی متغیر پرسشنامه

در این پژوهش منظور از بازاریابی رابطه مند نمره ای است که پاسخ دهنده­گان به سوالات ۳۲ گویه ای بازاریابی رابطه مند می­دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.