پرسشنامه استاندارد اجرای موفق دولت الکترونیک لورددس و همکاران (۲۰۰۵)

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی اجرای موفق دولت الکترونیک  از ابعاد مختلف (توسعه الکترونیک، موانع اصلی توسعه دولت الکترونیک، اولویت های اصلی در ایجاد مزیت برای شهروندان، مزایای اصلی برای مدیریت، مزایای اصلی برای دولت، نگرانی از اجرای دولت الکترونیک در بین شهروندان، نگرانی از اجرای دولت الکترونیک در بین مدیریت ها، نگرانی از اجرای دولت الکترونیک در بین دولت)

تعداد سوال: 88

تعداد بعد: 8

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 2900 تومان

خرید فایل

پرسشنامه استاندارد اجرای موفق دولت الکترونیک لورددس و همکاران (۲۰۰۵)

تعریف مفهومی متغییر پرسشنامه :

رشد فناوری ها به ویژه فناوری اطلاعات و گسترش روزافزون آن در جوامع بشری، تغییرات بسیار گسترده ای را در حوزه های مختلف زندگی انسان ها ایجاد کرده است. در حال حاضر، فناوری های مذکور در پدیده های گوناگون از جمله دولت و مؤسسات دولتی، آثار فراوانی گذاشته است، به گونه ای که با درک ضرورت برپایی دولت الکترونیک، عرضه خدمات الکترونیکی به طور جدی در دستورکار دولت ها قرار دارد(لگزیان و همکاران۱۳۹۱).

تعریف عملیاتی متغییر پرسشنامه

در این پژوهش منظور از  اجرای موفق دولت الکترونیک  نمره­ای است که کارکنان به سوالات ۸۸ گویه ای پرسشنامه اجرای موفق دولت الکترونیک  می­دهند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.