این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.
هدف: ارزیابی بازاریابی رابطه مند از ابعاد مختلف (اعتماد، تعهد، ارتباطات، ارزش مشترک، همدلی، روابط متقابل)
تعداد سوال: 22
تعداد بعد: 6
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر: دارد
روایی و پایایی: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: word 2007
همین الان دانلود کنید
قیمت: فقط 1800 تومان
بازاریابی رابطه مند: بازاریابی رابطه مند فعالیتهایی است که هدف از آن ایجاد پیوندهای بلند مدت و سودمند میان یک سازمان و مشتریانش برای تامین مزیت متقابل برای طرفین است(لاولاک،۱۳۹۱، ۱۴۳؛ به نقل از خندابی، ۱۳۹۲).
تعریف عملیاتی متغیر پرسشنامه
در این پژوهش بازاریابی رابطه مند به وسیله پرسشنامه بازاریابی رابطه مند ( لی نگوین هو و همکاران، ۲۰۱۱) سنجیده می شود. و نمره ای است که آزمودنی ها از پرسشنامه مذکور دریافت می کنند.