این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.
هدف: ارزیابی یادگیری مشارکتی از ابعاد مختلف (پویائی های گروهی، انجام کار بر روی پروژه، بازخور)
تعداد سوال: 13
تعداد بعد: 3
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر: دارد
روایی و پایایی: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: word 2007
همین الان دانلود کنید
قیمت: فقط 2400 تومان
تعریف مفهومی متغییر پرسشنامه :
یادگیری مشارکتی:
یادگیری مشارکتی دانش آموزان را به کار با هم وا می دارد تا اهداف یادگیری اشتراکی را به انجام رسانند.
هنگامی که کودکان مشارکت می کنند آنها یاد می گیرند به آنچه دیگران می گویند گوش دهند، به دیگران کمک کنند و از دیگران کمک بگیرند، در نظرات شرکت کنند، اختلافات را روشن کنند و ادراکات جدید را سازمان دهی کنند.
یادگیری مشارکتی حس باهم کار کردن است که انسجام گروهی را بالا می برد و به گروه کمک می کند تا هویتش را به عنوان واحدی که اهداف مشترکی برای دستیابی دارد توسعه دهد.
از دید اجتماعی – فرهنگی زمینه ی گروهی دانش آموزان را قادر می سازد تا با دیگران تعامل برقرار کنند و درباره ی موضوعات به روشی تفکر کنند که پیش از این هرگز ملاحظه نکرده اند.
بر اثر این کار، اطلاعات و نظرات رد و بدل شده تغییر شکل می دهند و مناسب می شوند به گونه ای که آنها بخشی از شیوه های جدید دانستن و انجام دادن یا تولید دانش می شوند.
با وارد شدن در تعاملات متقابل با دیگران، کودکان یاد می گیرند به طور متفاوتی زبان را به کار گیرند تا تجربیات تازه و واقعیت های جدید را بیان کنند و بر اثر این، آنها یاد می گیرند تا کارکردهای جدیدی برای زبان در تفکر کردن و احساس کردن جستجو کنند.
تعاملاتی که صورت می گیرد چندسویه هستند مانند ؛ پاسخ دادن دانش آموزان به درخواست های صریح و ضمنی برای کمک و چارچوب دهی پاسخ هایشان برای تسهیل ادراک و یادگیری در دیگران.
تعریف عملیاتی متغییر پرسشنامه
در این پژوهش منظور از یادگیری مشارکتی نمرهای است که کارکنان به سوالات ۱۲ گویه ای پرسشنامه یادگیری مشارکتی میدهند .