پرسشنامه بررسی رابطه تاکتیک های بازاریابی رابطه مند با حفظ و جذب مشتریان با تاثیر متغیر میانجی رضایت مشتریان

هدف: بررسی رابطه تاکتیک های بازاریابی رابطه مند  با حفظ و جذب مشتریان با تاثیر متغیر میانجی رضایت مشتریان در  بانک ها (ذهنیت برند، ارزش پیشنهادی، ادراک قیمت، حفظ و جذب مشتریان، رضایت مشتریان)

تعداد سوال: 39

تعداد بعد: 9

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر: دارد

منبع: محقق ساخته (سفارش)

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 27000 تومان

خرید فایل

پرسشنامه بررسی رابطه تاکتیک های بازاریابی رابطه مند با حفظ و جذب مشتریان با تاثیر متغیر میانجی رضایت مشتریان

تعریف رضایت مشتری

رضایت مشتری نتیجه یک تجربه مشتری مثبت است که حاصل تعاملات خوب شما با مشتریان است. به عبارت دیگر، رضایت مشتری همان احساس خوبی است که در نتیجه‎ ارتباط موثر در جهت موفقیت مشتری با کسب و کار شما برای مشتری ایجاد شده است.

رضایت از محصول یا خدمات و برآورده شدن نیازهای مشتری به روشی ساده و راحت از جمله مواردی هستند که تعریف رضایت مشتری را در بر می‎ گیرند. بهتر است بدانید که افزایش رضایت مشتری یکی از عوامل موثر در ایجاد حس وفاداری مشتری بوده و متضمن دوام تعاملات مشتری با کسب و کار شما خواهد بود. از این رو، می‎ توان گفت که رضایت مشتری، مهمترین گام در جهت کسب وفاداری مشتری به شمار می ‎رود.

شاخص رضایت مشتری (CSAT) یکی از روش ‎هایی است که سازمان‎ ها با استفاده از آن میزان رضایت مشتریان خود را ارزیابی می ‎کنند. این شاخص در واقع، میانگین امتیازی است که مشتریان در نظرسنجی رضایت مشتری به شما می دهند. یکی دیگر از راه‎ های سنجش رضایت مشتری، شاخص خالص مروجان (NPS) است. شاخص مذکور، احتمال معرفی و توصیه برند شما توسط مشتری به دوستان و آشنایانش را بررسی می ‎کند. شاخص تلاش مشتری (CES) هم میزان سادگی و سهولت تعامل مشتری با کسب و کار شما را می‎ سنجد. معیارهای سنجش رضایت مشتری در اصل با هدف میزان موفقیت کسب و کار در ارائه تجربه مشتری خوب، یافتن نقاط ضعف مسیر سفر مشتری و پیش بینی رفتار مشتری مورد استفاده قرار می ‎گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.