این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری و ابعاد در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است.
هدف: بررسی رابطه عوامل سازمانی و فردی بر تصمیمات سرمایه گذاران مدیران (تاریخچه و سود شرکت، تجزیه و تحلیل مالی، کیفیت و اثربخشی مدیریت، ارزش سهام، عوامل فردی، علاقه سهامداران، منافع سهامداران (مدیریت سود)، تصمیم سرمایه گذاری)
تعداد سوال: 32
تعداد بعد: 8
شیوه نمره گذاری: دارد
منبع: محقق ساخته
نوع فایل: word 2007
همین الان دانلود کنید
قیمت: فقط 26000 تومان
مدیریت سرمایهگذاری مدیریت حرفهای اوراق بهادار (سهام، اوراق قرضه و دیگر اوراق بهادار) و داراییها (مثل املاک) به منظور رسیدن به اهداف مشخصی از سرمایهگذاری (سود سرمایهگذاران)، است.
سرمایهگذاران میتوانند مؤسسات (شرکتهای بیمه، صندوقهای بازنشستگی، کمپانیها، خیریهها، مؤسسات خدمات تحصیلی و…) یا سرمایهگذاران شخصی (هم به صورت سرمایه گذاری مستقیم و هم در نوع رایجتر آن یعنی سرمایهگذاری از طریق شرکتهای واسطه مثل صندوقهای سرمایه گذاری مشترک) باشند.
در لغت، مدیریت دارایی اغلب به جای مدیریت سرمایهگذاری سرمایههای مشترک استفاده میشود، در حالیکه مدیریت سرمایه میتواند به همهٔ انواع سرمایه گذاری مثل مدیریت سرمایه گذاری شخصی اطلاق شود. مدیران سرمایه گذاریای که تخصصشان مدیریت مشورتی از طرف سرمایه گذاران شخصی (معمولاً متمول) است، اغلب به خدماتشان مدیریت ثروت یا مدیریت سبد سرمایه گذاری میگویند.
«خدمات مدیریت سرمایه گذاری» شامل تحلیل اظهارنامههای مالی، انتخاب دارایی، گزینش سهام، پیاده سازی برنامه و کنترل سرمایه گذاریهای جاری میشود. مدیریت سرمایه گذاری یک صنعت بزرگ و مهم جهانی است و عهده دار مدیریت تریلیونها یوان، دلار، یورو، پوند و ین در جهان است.
مدیریت سرمایه یکی از مهمترین و تخصصی ترین مباحث در حوزه معاملات تجاری که مرز بین موفقیت و شکست سرمایه گذاران و معامله گران دنیای تجارت است.
مدیریت سرمایه در اصل همان دانش کسب کردن حداکثر سود با کمترین میزان ضرر و حداقل ریسک در سرمایهگذاریها تلقی میشود. کسانی که متخصص مدیریت سرمایهگذاری هستند با توجه به میزان سرمایه و حجم معاملات، درصد ریسک و زیان شما را مشخص میکنند.
حوزه کلی فعالیتهای تخصصی مدیریت سرمایه اوراق بهادار، بورس، سهام، داراییهایی مانند املاک و مستغلات، صندوقهای سرمایهگذاری و حتی مدیریت سرمایهگذاریهای شخصی و بانکداری است.
مدیریت سرمایهگذاری به نوعی روی اظهارنامههای مالی، داراییها و ثروت، انتخاب سهام مناسب و کنترل روند سرمایهگذاریها نظارت دارد که امروزه تبدیل به یک صنعت بزرگ و مهم شده است.
مدیریت سرمایه انواع و اقسام مختلفی دارد که میتواند هم توسط خود سرمایه گذار هم توسط کارگزاران حرفهای و متخصص انجام شود که از انواع آن میتوان به مدیریت سرمایه گذاری فعال، غیر فعال، پرتکاپو (aggressive) و محافظهکارانه اشاره کرد.
یک شرکت مدیریت سرمایهگذاری که به عنوان مشاور یا مدیر پرتفوی به مشتریان خود خدمات میدهد، یک هدف اصلی دارد: به طرز قابل ملاحظهای ارزش داراییهای مشتریانش را افزایش دهد.