این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.
هدف: ارزیابی موانع نوآوری در کسب و کار (موانع داخلی نوآوری، موانع خارجی نوآوری)
تعداد سوال: 13
تعداد بعد: 2
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر: دارد
روایی و پایایی: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: word 2007
همین الان دانلود کنید
قیمت: فقط 4500 تومان
مفهوم نوآوری
مفهوم نوآوری از دیدگاه مدیریت، فرآیندی است که از تصور شروع و به انتشار تجاری محصول یا خدمت جدید ختم می شود. نمودار زیر بیانگر مراحل مختلف این فرآیند است.
خلاقیت، جزئی از نوآوری است. در این فرآیند ابتدا فرد اجازه می دهد تصورش به آسمان ها صعود کند، سپس آن را به زمین می آورد و مهندسی می کند (مهندسی ایده) تا تبدیل به ایده (تصورات مهار شده) گردد، سپس ایده ها را از طریق مدیریت ایده به ایده های عملی مفید و مناسب تبدیل می کند (خلاقیت)، به دنبال آن ایده ها را به کالا و خدمات تبدیل می نماید (نوآوری) و در نهایت با انتشار و تجاربی کردن کالا و خدمات تولیدشده، فرآیند نوآوری پایان می پذیرد.