پرسشنامه ناسازگاری مشتری با برند (لی و همکاران 2009)

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، روایی و پایایی و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی میزان ناسازگاری مشتری با برند (ناسازگاری ایدئولوژیک، ناسازگاری نمادین)

تعداد سوال: 9

تعداد بعد: 2

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر نتایج: دارد

روایی و پایایی: دارد

منابع: دارد

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 2900 تومان

خرید فایل

پرسشنامه ناسازگاری مشتری با برند (لی و همکاران 2009)

روش نمره گذاری

این پرسشنامه دارای 9 سوال بوده و هدف آن ارزیابی میزان ناسازگاری مشتری با برند (ناسازگاری ایدئولوژیک، ناسازگاری نمادین) می باشد. نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت 5 نقطه ای می باشد که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه شده است:…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.