این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، روایی و پایایی و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.
هدف: سنجش برندسازی درونی از ابعاد مختلف (فعالیتهای آموزشی، جلسات گروهی، جلسات توجیهی، ارتباطات داخلی، فعالیت های رهبری و مدیریتی)
تعداد سوال: 37
تعداد بعد: 5
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر: دارد
روایی و پایایی: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: word 2007
همین الان دانلود کنید
قیمت: فقط 3900 تومان
تعریف مفهومی برندسازی درونی
برندسازی داخلی مجموعهای از فرایندهای راهبردی است که کارکنان را هماهنگ کرده و به آنها اختیار میدهد تا برای مشتری، تجربه درستی را به صورتی پایدار حاصل کنند. این فرایندها شامل ارتباطات داخلی، پشتیبانی آموزشی، فعالیتهای رهبری، برنامههای شناسایی و پاداش، فعالیتهای استخدام و عوامل ماندگاری است. مدیریت برند داخلی میتواند از طریق ایجاد موقعیتهای که در آن کارکنان در سطح بالایی خود را با سازمان هویت یابی کرده و در فعالیتهای برندشازی مشارکت موثر دارند، منجر بخ خلق و پروروش ارزشهایی شود. برندسازی داخلی روی فهم اهداف و تعهد برند توسط کارکنان تمرکز دارد و موجب سازگاری میان ارزشهای کارمندان سازمان و برند میشود.
پژوهشگران به تازگی دیدگاه سومی را نیز با عنوان ارزش ویژه برند درون سازمانی یا همان ارزش ویژه برند بر مبنای کارمندان مطرح کرده و به اهمیت و نقش کلیدی آن در برندسازی خدمات اشاره کردهاند. در ادبیات بازاریابی، ارزش ویژه برند به صورت ارزش اضافهای تعریف میشود که به محصول یا مجموعهای از محصولات دارای برندی خاص اضافه یا کاسته میشود. بر همین اساس ارزش ویژه برند بر مبنای کارمندان را میتوان به صورت تأثیر اضافه برندسازی درون سازمانی بر رفتار و نگرش کارمندان تعریف کرد. دستیابی به ارزش ویژه برند برون سازمانی (بر مبنای مشتری) از طریق دستیابی و تقویت ارزش ویژه برند درون سازمانی (بر مبنای کارمندان)، مزیت رقابتی پایداری است که تهدید و تقلید آن برای رقبا کار بسیار دشواری است.