پرسشنامه سودمندی ادراک شده تبلیغات در شبکه های اجتماعی (بختیاری و همکاران 1400)

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، روایی و پایایی و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی سودمندی ادراک شده تبلیغات در شبکه های اجتماعی از ابعاد مختلف (کارآیی ادراک شده، سهولت ادراک شده)

تعداد سوال: 10

تعداد بعد: 2

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 2900 تومان

خرید فایل

پرسشنامه سودمندی ادراک شده تبلیغات در شبکه های اجتماعی (بختیاری و همکاران 1400)

بر اساس TAM، سودمندی درک شده درجه ای است که فرد معتقد است استفاده از یک سیستم خاص عملکرد شغلی او را افزایش می دهد . … به طور مشابه، Mathwick و همکاران (2001) سودمندی درک شده را به عنوان میزانی تعریف کردند که یک فرد یک سیستم خاص را برای افزایش عملکرد شغلی خود می داند.

سهولت استفاده و سودمندی درک شده چیست؟

به گفته دیویس، سهولت استفاده درک شده به عنوان ” درجه ای که فرد معتقد است استفاده از یک سیستم خاص بدون تلاش است ” تعریف می شود (دیویس، 1989. سودمندی درک شده، سهولت استفاده درک شده و پذیرش کاربر از فناوری اطلاعات).

سودمندی درک شده را چگونه اندازه گیری می کنید؟

سودمندی درک شده نیز با استفاده از 5 شاخص اندازه گیری شده است. اینها عبارت بودند از – سریع بودن (یا سریع)، صرفه جویی در زمان، صرفه جویی در تلاش، کاهش هزینه، و سودمندی کلی.

تفاوت بین سودمندی درک شده و سهولت استفاده درک شده چیست؟

TAM معتقد است که استفاده از طرح توسط قصد رفتاری تعیین می شود، و قصد رفتاری با نگرش نسبت به استفاده و سودمندی ادراک تعیین می شود، و استفاده مورد انتظار با سودمندی درک شده و سهولت استفاده، سودمندی درک شده سنجیده می شود. با سهولت درک شده تعیین می شود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.