پرسشنامه نگرش مصرف کننده به تبلیغات در شبکه های اجتماعی (بختیاری و همکاران 1400)

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، روایی و پایایی و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی نگرش مصرف کننده به تبلیغات در شبکه های اجتماعی از ابعاد مختلف (نگرش نسبت به شبکه های اجتماعی، نگرش نسبت به خرید از شبکه های اجتماعی)

تعداد سوال: 8

تعداد بعد: 2

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 2400 تومان

خرید فایل

پرسشنامه نگرش مصرف کننده به تبلیغات در شبکه های اجتماعی (بختیاری و همکاران 1400)

روش نمره گذاری

این پرسشنامه دارای 8 سوال بوده و هدف آن ارزیابی نگرش مصرف کننده به تبلیغات در شبکه های اجتماعی از ابعاد مختلف (نگرش نسبت به شبکه های اجتماعی، نگرش نسبت به خرید از شبکه های اجتماعی) می باشد. نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت 5 نقطه ای می باشد که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه شده است:…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.