این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، روایی و پایایی و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.
هدف: ارزیابی نگرش مصرف کننده به تبلیغات در شبکه های اجتماعی از ابعاد مختلف (نگرش نسبت به شبکه های اجتماعی، نگرش نسبت به خرید از شبکه های اجتماعی)
تعداد سوال: 8
تعداد بعد: 2
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: word 2007
همین الان دانلود کنید
قیمت: فقط 2400 تومان
روش نمره گذاری
این پرسشنامه دارای 8 سوال بوده و هدف آن ارزیابی نگرش مصرف کننده به تبلیغات در شبکه های اجتماعی از ابعاد مختلف (نگرش نسبت به شبکه های اجتماعی، نگرش نسبت به خرید از شبکه های اجتماعی) می باشد. نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت 5 نقطه ای می باشد که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه شده است:…