این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر،و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.
هدف: ارزیابی تاثیر تفاوت جنسیت بر انگیزه های خرید اینترنتی در بین مشتریان (انگیزه های احساسی – اجتماعی، انگیزه های هویتی، انگیزه های کاربردی، میزان خرید اینترنتی خریداران)
تعداد سوال: 20
تعداد بعد: 4
شیوه نمره گذاری: دارد
منبع: محقق ساخته (سفارش)
نوع فایل: Word 2007
همین الان دانلود کنید
قیمت: فقط 32000 تومان
امروزه كسب و كارها به سوي الكترونيكي شدن مي روند ولي در ايران علي رغم رشد چشمگير جهاني، فروش اينترنتي آمار ناچيزي دارد و افراد تمايل كمي به خريد از خرده فروشي هاي اينترنتي دارند. لذا بايد تلاشي در جهت شناسائي عواملي كه بر خريد اينترنتي و فروش اينترنتي تاثير دارند انجام گيرد.خرید مایحتاج زندگی، امری نیازمند صرف وقت و انرژی است. پژوهش ها نشان می دهد «انگیزه های خرید»، به عنوان عامل اثرگذار بر رفتار خرید افراد، به سه گروه انگیزه های کاربردی، احساسی – اجتماعی، و هویتی دسته بندی می شود و جنسیت، یکی از سازه هایی است که می تواند بر متفاوت بودن میزان اهمیت عوامل یاد شده در افراد مختلف تاثیر گذارد.