پرسشنامه بازاریابی اینترنتی بیمارستان (جعفری و همکاران، 1399)

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، روایی و پایایی و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی بازاریابی اینترنتی بیمارستان ها از ابعاد مختلف (شناسایی فرصت های صادراتی، توانمندی بازاریابی اینترنتی، رشد صادرات خدمات)

تعداد سوال: 13

تعداد بعد: 3

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر نتایج: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: Word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 4500 تومان

خرید فایل

پرسشنامه بازاریابی اینترنتی بیمارستان (جعفری و همکاران، 1399)

توجه: هر گونه کپی برداری از این فایل (با توجه به تاریخ انتشار) تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

امروزه نقش بازاریابی جهت موفقیت در حوزه پزشکی از اهمیت بسزایی برخوردار است. هدف بازاریابی در این حوزه تنها افزایش مشتریان نیست، بلکه هدف اصلی آن ایجاد و افزایش اعتبار و محبوبیت در میان مخاطبین و افراد جامعه است، که افزایش و وفاداری مشتریان از تبعات رسیدن به این هدف خواهد بود.

بازاریابی اینترنتی، بازاریابی آنلاین یا آنلاین مارکتینگ (Online Marketing)، یک روش بازاریابی است که در آن از ابزارها و رسانه‌های آنلاین استفاده می‌کنند. بازاریابی اینترنتی به شکل گسترده و متنوعی در شکل گیری و توسعه کسب و کارها نقش دارد. در فضای حاکم امروز استفاده از تکنولوژی اینترنت و ابزارهای ارتباطی ، امکان دسترسی به حجم عظیمی از اطلاعات را برای کاربران فراهم نموده است . حضور تلفن های همراه هوشمند، تبلت ها و نظایر آنها و هم چنین اینترنت های پر سرعت و شبکه های اجتماعی مختلف در تسریع روند این فرآیند نقش به سزایی دارد. در چنین شرایطی افراد برای کسب اطلاعات پزشکی و درمانی خود در فضای مجازی به جستجو می پردازند. از این رو حضور فعالان پزشکی در رسانه های مدرن از اهمیت شایان توجهی برخوردار است .

شناخته شدن به‌عنوان یک تأمین‌کننده خدمات بهداشتی و درمانی قابل‌رقابت، در شرایطی که دریایی از گزینه‌های مختلف وجود دارد کاری بس دشوار است. وب سایت یک پزشک، کلینیک یا بیمارستان مهم‌ترین مرجع کاربران در فضای مجازی است. زمانی که مخاطبان با رزومه حرفه‌ای یک پزشک یا اطلاعات بخش‌ها و تیم پزشکی یک بیمارستان در فضای دیجیتال مواجه می‌شوند، اعتماد بیشتری را به خدمات این اشخاص یا مکان‌ها احساس می‌کنند. هم‌چنین راه‌اندازی شبکه‌های اجتماعی یک برند درمانی در رسانه‌های پربازدیدی مانند فیس‌بوک، توئیتر، اینستاگرام و … می‌تواند به ارتباط مستمر و تعامل دوسویه مخاطبان با این برندها کمک کند. شبکه های اجتماعی این روزها ویترین عرضه خدمات هستند. احساس نیاز به خدمات از طریق عرضه فعال می گردد. پس می‌توان گفت تا زمانی که عرضه ای نباشد تقاضایی صورت نمی‌گیرد.

شما یک پزشک هستید. همه ما می‌دانیم موثرترین نوع تبلیغات تبلیغات دهان به دهان است. ظهور تکنولوژی های اجتماعی موجود در اینترنت و کاربران تلفن های هوشمند ، رسانه های اجتماعی نظیر فیسبوک ، توییتر و اینستاگرام به مصرف کنندگان اجازه می‌دهند در تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی مربوط به برند شرکت کنند و به صورت ابزارهای تبلیغی برای بازاریابی ظاهر شوند.

با توجه به آنچه بیان گردید اهمیت حضور یک مشاور خبره در کنار شما احساس می‌شود؛ مشاوری که بتواند در زمینه بازاریابی پزشکی و تبلیغات اینترنتی به شما مشاوره بدهد، بداند که چه چیزی برای فعالیت شما بهتر است و بتواند با استفاده از توانایی‌های خود، به رشد و بهبود فعالیت شما کمک کند. در تصمیم‌گیری‌ها کنار شما باشد و بتواند قدم‌های مختلف شما در زمینه تجارت الکترونیک را برنامه‌ریزی کند.

ژنیک چگونه به شما کمک میکند ؟

گروه فناوری اطلاعات ژنیک با استفاده از نیروهای  متخصص و کارآمد، در طی مطالعات و بررسی‌هایی به شناخت محیط کار منحصر به فرد شما پرداخته و برای رسیدن به اهداف شما به ارائه راهکارهای مناسب بازاریابی اینترنتی می پردازد. در راستای این خدمت ، عموما مراحل زیر قابل انجام است :

حوزه فعالیت شما را تحلیل و بررسی می‌کنیم :

با اولین تماس، برای شما جایگاهی در میان باشگاه مشتریانمان در نظر می‌گیریم. بلافاصله فرمی برای شما ارسال خواهد شد که در آن اطلاعات مورد نیاز فعالیت شما به ما ارائه می‌گردد. کارشناسان ما فرم دریافتی از سوی شما را مورد بررسی دقیق کارشناسی قرار می‌دهند. آنالیز بیماران، آنالیز رقبا و بررسی سایت های مشابه خارجی و داخلی، برخی از خروجی های این بخش است.

برگزاری جلسه مشترک با متقاضی

پس از تحلیل و بررسی کسب و کار شما، جلسه ای حضوری بین کارشناسان ما با شما صورت می‌گیرد که در این جلسه پیشنهادات تخصصی در رابطه با روش های بازاریابی اینترنتی کارآمد دقیق و متناسب با نوع فعالیت شما ارائه خواهد شد. این پیشنهادات هم به شکل حضوری و هم بصورت کتبی خواهد بود.

انعقاد قرارداد و اجرای کمپین بازاریابی اینترنتی

پس از تایید طرح ارائه شده و انعقاد قرارداد، کمپین یکپارچه بازاریابی اینترنتی با هدف افزایش بازدید و در نهایت تبدیل بازدیدکننده به مشتری، اجرا خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.