این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، روایی و پایایی و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.
هدف: ارزیابی بررسی نقش مذهب، خصومت و قومپرستی در تمایل به خرید محصولات خارجی از ابعاد مختلف (دشمنی مشتری، ملیت گرایی، مذهب، تمایل به خرید محصولات خارجی)
تعداد سوال: 27
تعداد بعد: 4
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر نتایج: دارد
روایی و پایایی: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: Word 2007
همین الان دانلود کنید
قیمت: فقط 8500 تومان
توجه: هر گونه کپی برداری از این فایل (با توجه به تاریخ انتشار) تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.
روش نمره گذاری
این پرسشنامه دارای 27 سوال بوده و هدف آن ارزیابی بررسی نقش مذهب، خصومت و قومپرستی در تمایل به خرید محصولات خارجی از ابعاد مختلف (دشمنی مشتری، ملیت گرایی، مذهب، تمایل به خرید محصولات خارجی) می باشد. نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت 5 نقطه ای می باشد که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه شده است:…