این پرسشنامه از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر،و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.
هدف: ارزیابی قدرت اجتماعی برند از ابعاد مختلف (قدرت اجتماعي قهريه برند، قدرت اجتماعي جذابيت برند، قدرت اجتماعي مشروعيت برند، قدرت اجتماعي الگو بودن برند)
تعداد سوال: 16
تعداد بعد: 4
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر: دارد
منبع: طراحی شده بر اساس پژوهش چاپ شده
نوع فایل: word 2007
همین الان دانلود کنید
قیمت: 2400 تومان
عوامل بسیار زیادی در ایجاد برتری برای انتخاب مصرف کننده مداخله دارند و باعث نفوذ و تغییر نگرش در معیارهای تصمیم گیری وی می شوند که بهتر است بازاریابان و فروشندگان از آن آگاه شوند. یکی از مهمترین عوامل ، قدرت اجتماعی برند است که در 5 بعد مطرح می شود.شاخصهای قدرت اجتماعی برند بهعنوان یک منبع و مفاهیم نوین آن بهعنوان عوامل بسترساز و تکمیلکننده قدرت اجتماعی برند در رفتار کنشگران است.
همانطور که قدرت بر اثربخشی روابط و استراتژیها در کانالهای بازاریابی، فروش و تبلیغات تاثیر میگذارد، میتواند در شرایط ایجاد برند هم نقش محوری ایفا نماید. به دلیل تغییرات بسیار زیاد در محیط بازار رقابتی امروزی، ساخت موفق برند به عنوان یکی از مهمترین و بهترین روشهای کسب و کار محسوب گردیده و منجر به استحکام جایگاه رقابتی محصول در برابر افزایش قدرت خردهفروشان میشود. یکی از مدلهای ایجاد برند قویتر، مدل ارزش ویژه برند مشتریمحور است. منطق این مدل اینست که مصرف کنندگان برند را در طول زمان، چگونه حس میکنند؟ میبینند؟ و چه چیز را یاد میگیرند؟ قدرت برند در این است که تا چه اندازه در ذهن مصرفکنندگان باقی میماند.
شیوه نمره گذاری
این پرسشنامه دارای 16 سوال بوده و هدف آن ارزیابی قدرت اجتماعی برند از ابعاد مختلف (قدرت اجتماعي قهريه برند، قدرت اجتماعي جذابيت برند، قدرت اجتماعي مشروعيت برند، قدرت اجتماعي الگو بودن برند) می باشد. شیوه نمره گذاری آن بر اساس طیف لیکرت 5 گزینه ای بوده که در جدول زیر گزینه ها و نیز امتیاز مربوط به هر گزینه ارائه گردیده است:…