پرسشنامه اهداف حمايت ورزشی (بنار و همکاران، 1391)

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، روایی و پایایی و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی اهداف حمايت ورزشي در لیگ های برتر ایران (اهداف كلي شركت، اهداف بازاريابي، اهداف رسانه اي – تبليغاتي، اهداف ارتباطي – محيطي)

تعداد سوال: 26

تعداد بعد: 4

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر نتایج: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: Word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 4500 تومان

خرید فایل

پرسشنامه اهداف حمايت ورزشي (بنار و همکاران، 1391)

هر سازمانی که می خواهد از بافت سنتی جدا شود و به سازمان فردا برود؛ مجبور است که تغییراتی را ایجاد کند که این تغییرات می تواند در کیفیت، مهندسی بازار و … باشد. برای مثال مطالبه جامعه از تیم پرسپولیس حال حاضر با تیم دهه ۶۰ یا ۷۰ متفاوت شده و این باشگاه برای حفظ نگاه جدید جامعه احتیاج به حمایت دارد.
ما مشکلی که در تعریف حمایت داریم؛ این است که حمایت را تنها مالی می بینیم؛ درنتیجه به خاطر پول به هر کسی اجازه می دهیم به تیم ورود پیدا کند. درحالیکه حمایت تمام موارد اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و حتی نگرشی را شامل می شود.
محرم زاده درخصوص حمایت اثربخش در حوزه ورزش بیان کرد: علیرغم تلاش برای خصوصی شدن، ما هنوز از نظر مدیریتی و مالکیتی وابسته به دولت هستیم. ما باید حامیان مالی را با خود هم مسیر کنیم. حامی که امروز با ورزش است و فردا منافعش ایجاب می کند که به سراغ آیتم های مخالف پیام ورزشی برود؛ تقدس و تائید ورزش را لکه دار می کند.
در کنار حمایت مالی حمایت فرهنگی و نگرشی لازم است. ما باید این آگاهی را در مردم، تیم ها، باریکنان و … ایجاد کنیم که گاهی اوقات ورزش ما بدون حامی باشد؛ بهتر است تا حامی داشته باشد که پیام صنعت ورزش را درک نمی کند و در زمان ضرر و زیان حمایتش را ادامه نداده و بطور منقطع حمایت دارد. حمایت مالی باید کنار حمایت فرهنگی، نگرشی و اجتماعی باشد. سازمان ورزش را نمی توان جزیره ای اداره کرد بلکه باید در ارتباط با دیگر سازمان های اجتماعی اداره شود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *