پرسشنامه عوامل مؤثر در بهبود كیفیت ارزشیابی پيشرفت تحصيلی از دیدگاه مدیران و دبیران

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر،  و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: بررسی عوامل مؤثر در بهبود كیفیت ارزشیابی پيشرفت تحصيلی از دیدگاه مدیران و دبیران (عوامل سازمانی، عوامل روانی، عوامل فیزیکی، عوامل طراحی سوالات آزمون)

تعداد سوال: 39

تعداد بعد: 4

شیوه نمره گذاری: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 5500 تومان

خرید فایل

پرسشنامه عوامل مؤثر در بهبود كیفیت ارزشیابی پيشرفت تحصيلی از دیدگاه مدیران و دبیران

پیشرفت تحصیلی

اگر موفقیت تحصیلی را معادل با پیشرفت تحصیلی مد نظر باشد به معنی موفقیت دانش آموزان در گذراندن دروس یک پایه تحصیلی مشخص و یا موفقیت در امر یادگیری مطالب درسی می­باشد و مخالف آن افت تحصیلی است که از معضلات و مشکلات نظام می­باشد. اتیکسون[2] و همکاران (1998)، پیشرفت تحصیلی را توانایی آموخته شده یا اکتسابی فرد در موضوعات آموزشگاهی می­دانند که به وسیله آزمون­های استاندارد شده اندازه­گیری می­شود.

تعریف مفهومی:

پیشرفت تحصیلی: اتکینسون و همکاران (1998) پیشرفت تحصیلی را توانایی آموخته شده یا اکتسابی حاصل از دروس ارائه شده یا به عبارت دیگر، توانایی آموخته شده یا کتسابی فرد در موضوعات آموزشگاهی می دانند که به وسیله ی آزمون های استاندارد شده، اندازه گیری می شود (منبع …).

تعریف عملیاتی:

پیشرفت تحصیلی: منظور از پیشرفت تحصیلی در پژوهش حاضر معدل نیمسال دانش آموز می باشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *