این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.
هدف: ارزیابی عوامل موثر در جذب گردشگران به مراکز تجاری تفریحی (کالبدی – روانی، خدماتی، اقتصادی، تفریحی)
تعداد سوال: 20
تعداد بعد: 4
شیوه نمره گذاری: دارد
منبع: محقق ساخته
نوع فایل: word 2007
همین الان دانلود کنید
قیمت: فقط 4500 تومان
هدف: ارزیابی عوامل موثر در جذب گردشگران به مراکز تجاری تفریحی (کالبدی – روانی، خدماتی، اقتصادی، تفریحی)
شیوه تکمیل: هر یک از عبارات زیر را خوانده و نظر خود را در مورد تاثیر آن بر جذب گردشگران به مراکز تجاری تفریحی بر اساس گزینه های ارائه شده مشخص نمائید.
روش نمره گذاری
این پرسشنامه دارای 20 سوال بوده و هدف آن ارزیابی عوامل موثر در جذب گردشگران به مراکز تجاری تفریحی (کالبدی – روانی، خدماتی، اقتصادی، تفریحی) می باشد. نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت 5 نقطه ای می باشد که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه شده است:…