ین پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.
هدف: ارزیابی میزان ارتقای برند خاکی
تعداد سوال: 4
تعداد بعد: 1
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر: دارد
روایی و پایایی: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: word 2007
همین الان دانلود کنید
قیمت: فقط 2400 تومان
تعریف مفهومی متغییر پرسشنامه :
قیمت
مقدار پول یا ارزشی است که مصرفکنندگان بابت دریافت مزایای حاصل از تملک یا استفاده کالاها و خدمات پرداخت میکنند(کاتلر و آرمسترانگ، ۲۰۰۱، ۳۷۱). از آنجاییکه قیمت عبارت است از ارزشی که مشتریان برای محصول یا خدمتی قائل میشوند، سیاستهای قیمتگذاری حائز اهمیت زیادی است.
تجربیات پیشین افراد
زمانی که مصرف کنندگان در مورد کالا یا خدمتی تجربه قبلی دارند، معمولاً پس از مصرف نمونههای آزمایشی کالا میآموزند که به سرعت کالای مورد نظر را انتخاب کنند زیرا با محصول آشنا میشوند و در مییابند که آن کالا میتواند نیاز آنها را برآورده کند و به همین دلیل سطح درگیری کاهش می یابد(روث و لامونت،۱۹۷۳).
توصیه دوستان و آشنایان
پیوسته تحقیقات، اهمیت تبلیغات شفاهی در شکل گیری نگرشها، در زمینه تصمیم گیری خرید و نیز کاهش ریسک مرتبط با تصمیمات خرید مشتریان را نشان داده است (وود،۲۰۰۳). امروزه از تبلیغات شفاهی مثبت، به عنوان ابزاری بسیار قدرتمند در پیشبرد فروش محصولات یاد می کنند به طوری که محصولات گمنام و ناشناخته را به سرعت در مسیر شهرت و آوازه تجاری لجام گسیخته ای قرار می دهد(دی،۲۰۰۰).
شهرت برند
شهرت نام تجاری قبلا به عنوان ادراک از کیفیت همراه با نام تجاری تعریف شده بود. تحقیقات نگرشی یافته اند که نگرش ها ازارزش پیش بینی شده افزایش می یابد زمانی که در حافظه بیشتر قابل دسترس باشند(فایزو و زانا،۲۰۰۷).
اطلاع رسانی شفاف
عصری را که آغاز کرده ایم ، به عنوان عصر دانایی ، ارتباطات و انفورماتیک ، یا عصر فرا صنعتی نامید ه اند ، عصری که به جای ” انقلاب صنعتی ” در مرحله گذشته با ” انقلاب اطلاعات ” آغاز شده است
تعریف عملیاتی متغییر پرسشنامه
در این پژوهش منظور ارتقای برند شرکت نمرهای است که کارکنان به سوالات۴سوال پرسشنامه ارتقای برند شرکت میدهند .