این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.
هدف: ارزیابی ارزش ویژه برند از ابعاد مختلف (کیفیت فیزیکی محصول، رفتار کارکنان، تناسب با خودپنداره ایده آل، هویت برند، تناسب با سبک زندگی)
تعداد سوال: 20
تعداد بعد: 5
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر: دارد
روایی و پایایی: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: word 2007
همین الان دانلود کنید
قیمت: فقط 1900 تومان
محصول، رفتار کارکنان، تناسب با خودپنداره ایده آل، هویت برند، تناسب با سبک زندگی) می باشد.طیف لیکرت به دست امده۸۴/. می باشد.
مولفههای پرسشنامه:
موضوع ارزش برند،به عنوان یکی از موضوعات مهم برای مدیران بازاریابی در دهه ۱۹۹۰ بوده است. اندازه گیری و مدیریت ارزش برند نیز موضوعی است که به طور مداوم در ادبیات بازاریابی مطرح شده است(کیم و کیم، ۲۰۰۵). همچون دیگر داراییهای غیرملموس، ارزش ویژه برند نیز میتواند به ابزاری قدرتمند در بازار رقابتی تبدیل گردد(ژو و چن، ۲۰۱۰).
ارزش ویژه برند شامل داراییهای مالی و عوامل مرتبط با آن است. ارزش برند را می توان به عنوان ارزشی که به محصول اضافه میشود یا ارزش ادراک شده از محصول در ذهن مشتری در نظر گرفت.
آکر، ارزش برند را شامل ابعاد آگاهی از برند، کیفیت ادراکشده، تداعی برند، وفاداری به برند، و دیگر داراییهای برند(چون حقوق معنوی و کانالهای توزیع و نظایر آن) بیان کردند.
ارزش ویژهی برند:
ارزش ویژهی برند، مجموع صفات اختصاصی برند است که گاهی تحت عنوان سرمایه معروفیت نیز از آن نام برده میشود. یک محصول یا خدمت با ارزش ویژهی برند بالا، از یک مزیت رقابتی بهرهمند میشود که گاهی اوقات باعث افزایش قیمت محصول یا خدمت میشود )یو و همکاران ، ۲۰۱۲).