این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.
هدف: ارزیابی تصویر برند شرکت های خصوصی از ابعاد مختلف (برند، خدمات، مناسب بودن، کیفیت، تنوع/انتخاب، جو)
تعداد سوال: 23
تعداد بعد: 6
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر: دارد
روایی و پایایی: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: word 2007
همین الان دانلود کنید
قیمت: فقط 2900 تومان
این پرسشنامه دارای ۲۳ سوال بوده و هدف آن سنجش تصویر برند شرکت های خصوصی (برند، خدمات، مناسب بودن، کیفیت، تنوع / انتخاب و جو) می باشد.
تعریف مفهومی متغییر پرسشنامه
کلر چهار منبع شناسایی شده برای ارزش برند (وفاداری، تداعیات، ارزش درک شده و آگاهی برند) را به دو بخش آگاهی برند و تصویر ذهنی برند ترکیب می کند. کلر تصویر برند را شامل؛ ۱- نمایش کاربرد ۲- موقعیت استفاده و خرید ۳- شخصیت و ارزش ۴- تاریخچه، میراث و تجربه می داند. در واقع ارزش برند از کل تصویر ذهنی برند که به وسیله تداعیات درک شده به وسیله فرد صورت گرفته، حاصل می شود (حسینی و همکاران، ۱۳۸۹).
تعریف عملیاتی متغییر پرسشنامه
در این پژوهش منظور از تصویر برند شرکت های خصوصی نمرهای است که کارکنان به سوالات ۲۳ گویه ای پرسشنامه تصویر برند شرکت های خصوصی میدهند .