پرسشنامه تصویر برند شرکت های خصوصی (میزاحسن حسینی 1389)

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی تصویر برند شرکت های خصوصی از ابعاد مختلف (برند، خدمات، مناسب بودن، کیفیت، تنوع/انتخاب، جو)

تعداد سوال: 23

تعداد بعد: 6

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 2900 تومان

خرید فایل

پرسشنامه تصویر برند شرکت های خصوصی (میزاحسن حسینی 1389)

این پرسشنامه دارای ۲۳ سوال بوده و هدف آن سنجش تصویر برند شرکت های خصوصی (برند، خدمات، مناسب بودن، کیفیت، تنوع / انتخاب و جو) می باشد.

تعریف مفهومی متغییر پرسشنامه

کلر چهار منبع شناسایی شده برای ارزش برند (وفاداری، تداعیات، ارزش درک شده و آگاهی برند) را به دو بخش آگاهی برند و تصویر ذهنی برند ترکیب می کند. کلر تصویر برند را شامل؛ ۱- نمایش کاربرد ۲- موقعیت استفاده و خرید ۳- شخصیت و ارزش ۴- تاریخچه، میراث و تجربه می داند. در واقع ارزش برند از کل تصویر ذهنی برند که به وسیله تداعیات درک شده به وسیله فرد صورت گرفته، حاصل می شود (حسینی و همکاران، ۱۳۸۹).

تعریف عملیاتی متغییر پرسشنامه

در این پژوهش منظور از  تصویر برند شرکت های خصوصی نمره­ای است که کارکنان به سوالات ۲۳ گویه ای پرسشنامه تصویر برند شرکت های خصوصی می­دهند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.