این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.
هدف: ارزیابی تصویر ذهنی برند از ابعاد مختلف (اعتماد به مدیریت و عملیات، اعتماد به کارکنان، رضایت، وفاداری)
تعداد سوال: 15
تعداد بعد: 4
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر: دارد
روایی و پایایی: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: word 2007
همین الان دانلود کنید
قیمت: فقط 2400 تومان
تعریف مفهومی متغیر پرسشنامه
تصویر ذهنی برند: دیدگاه های توسعه یافته سهامداران درباره یک سازمان، دیدگاه های مشتریان، رسانه ها، عموم مردم و به طور کلی جهان خارج از شرکت.
تعریف عملیاتی متغییر پرسشنامه
در این پژوهش منظور از تصویر ذهنی برند نمرهای است که کارکنان به سوالات ۱۵ گویه ای پرسشنامه تصویر ذهنی برند میدهند