دانلود رایگان پرسشنامه اثربخشی دوره های آموزش ضمن خدمت کارکنان (بهشتی – ۱۳۸۴)

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی میزان اثربخشی دوره های آموزش ضمن خدمت کارکنان

تعداد سوال: 35

تعداد بعد: 1

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: رایگان

دانلود رایگان

دانلود رایگان پرسشنامه اثربخشی دوره های آموزش ضمن خدمت کارکنان (بهشتی – ۱۳۸۴)

پرسشنامه اثربخشی دوره های آموزش ضمن خدمت کارکنان شامل ۳۵ گویه است و با هدف بررسی و ارزیابی میزان اثربخشی آموزش ضمن خدمت برروی کارکنان سازمان طراحی و معرفی شده است. نمره گذاری پرسشنامه براساس طیف لیکرت ۵درجه ای و از خیلی زیاد تا خیلی کم است.

تعریف مفهومی متغییر پرسشنامه :

اثربخشی دوره های آموزش ضمن خدمت: توجه به کارکنان به عنوان بزرگترین و مهمترین سرمایه و دارایی سازمان . پدیده ای است که در دو دهه اخیر رشد فراوان داشته است . امروزه با رشد روزافزون اطلاعات و پیچیده تر شدن مشاغل . بر اهمیت آموزش کارکنان نیز افزوده شده است . تافلر، مهمترین فعالیت و راه رویارویی با تحولات عظیم در زندگی آینده را برای پذیرش تغییر، آموزش می داند. آموزش مؤثر و پرمایه به افراد کمک می کند تا آنها بتوانند به رشد و توانایی کافی در شغل خود دست یابند و با کارایی بیشتری کار کنند. بدیهی است که افراد هر چقدر از دانش و آموزش بهتر در مورد کار خود برخوردار باشند فرآیند یادگیری آنها بهتر است و به ارائه اندیشه ها و نظریات مفید تری برای بهبود کار می پردازند.

تعریف عملیاتی متغییر پرسشنامه :

در این پژوهش منظور اثربخشی دوره های آموزش ضمن خدمت نمره­ای است که کارکنان به سوالات ۳۵ گویه ای پرسشنامه اثربخشی دوره های آموزش ضمن خدمت می­دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.