این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.
هدف: ارزیابی دلایل ترخیص با رضایت شخصی بیماران (دلایل مرتبط با بیمار، دلایل مرتبط با کادر بیمارستان، دلایل مرتبط با وضعیت بیمارستان)
تعداد سوال: 28
تعداد بعد: 3
شیوه نمره گذاری: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: word 2007
همین الان دانلود کنید
قیمت: فقط 3500 تومان
دستورالعمل ترخيص بيمار با رضايت شخصي
1- هدف :هدف از تدوين اين دستورالعمل تشريح نحوه ترخيص بيمار با رضايت شخصي مي باشد.
2- شرح عمليات :
1- در صورتی که بیمار تمایل به خروج با رضایت شخصی داشته باشد دلایل خروج و عوارض احتمالی پس از خروج جهت بیمار توسط پزشک و پرستار توضیح داده می شود . و نتایج در پرونده ثبت می گردد .
2- در صورت عدم انصراف بیمار ، فرم شماره یک اعزام برای بیمار پر شده و تحویل دفتر پرستاری می شود.
3- فرم شماره یک توسط سوپروایزر به ستاد هدایت بیمار فاکس می شود و همراه بیمار به دفتر پرستاری فرا خوانده می شود .
4- دلایل تمایل خروج بیمار توسط همراه جهت نماینده ستاد هدایت تلفنی توضیح داده می شود.
5- در صورتی که توضیحات نماینده ستاد جهت همراه قابل قبول بود ، بیمار انصراف از خروج داده و در بخش می ماند .
6- در صورتی که بیمار یا همراه علیرغم تمام اقدامات تمایل به رفتن داشت ، قسمت رضایت خروج فرم استاندارد پذیرش یا فرم رضایت خروج پر شده و امضاء اثر انگشت از بیمار و همراه گرفته می شود ، سپس گزارش پرستاری تکمیل شده و پرونده بسته می شود .
7- پرونده بیمار به حسابداری جهت تسویه حساب ارجاع داده می شود .
8- پس از تحویل تسویه حساب بیمار و ارائه برگه خروج به بخش ، بیمار از بخش خارج می شود.
دستور العمل نحوه بررسی فرمهای رضایت شخصی :
1- فرمهای رضایت شخصی توسط واحد مدارک پزشکی جمع بندی و تجزیه و تحلیل شده و در کمیته طرح تکریم ارباب رجوع مطرح می شود .
2- در کمیته با نظر کارشناسان عضو و اعضای میهمان که بر حسب مورد توسط دبیر کمیته دعوت می شوند ، پیشنهادات اصلاحی مطرح شده و در صورت تصویب نهایی پیشنهادات موارد اجرایی می شود .( بر حسب تقسیم کار کمیته ، هر کس مسئول پی گیری یک یا چند بند از پیشنهادات خواهد شد)
3- نتایج نهایی از اجرای موارد در جلسات بعدی کمیته مطرح و به مسئولین واحد ها اطلاع رسانی می شود .
تبصره :
1- افرادی که به عنوان میهمان دعوت می شوند ، مسئولینی هستند که در نتایج تجزیه و تحلیل از واحد ها ایشان ، رضایت یا نا رضایتی ثبت شود .
2- افراد یا واحد هایی که در هر دوره ارزیابی مورد رضایت ارباب رجوع بوده اند با مسئول ارشد واحد تشویق خواهند شد .
( تشویق بر حسب تصمیم کمیته بصورت کتبی یا ساعتی باشد )