این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، روایی و پایایی و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.
هدف: ارزیابی میزان ناسازگاری نمادین با برند
تعداد سوال: 5
تعداد بعد: 1
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر نتایج: دارد
روایی و پایایی: دارد
منابع: دارد
نوع فایل: word 2007
همین الان دانلود کنید
قیمت: فقط 1900 تومان
ناسازگاری نمادین
عوامل مرتبط با مصرفکننده بیشتر مربوط به ناسازگاری نمادین با برند است؛ جایی که یک برند تصویری ناخواسته و نامطلوب از مصرفکننده نشان میدهد (هگنر و همکاران، 2017). پژوهشهای خودانطباقی بهخوبی یک رابطة مثبت را میان انطباق تصویر از خود مصرفکننده و تصویر برند و روابط مثبت برند مشخص کردهاند (کرسمان و همکاران، 2006). خان و لی (2014) گفتهاند «مصرفکنندگان به خرید برندهایی تمایل دارند که تصاویرشان متناسب با ادراک مصرفکنندگان از خودشان باشند یا آنهایی که معانی خواستهشده و مطلوب مصرفکنندگان را به زندگیشان ببخشند». بنابراین ناسازگاری میان معانی نمادین یک برند و احساس مصرفکننده از خود باعث ایجاد احساسات منفی نسبت به برند میشود. افراد برندها را میخرند یا از عمد نمیخرند، تا خودادراکی ایجاد کنند و هویت شخصی خود را بسازند (گراب و گرادول، 1967؛ ادسون و بتمن، 2005).