پرسشنامه کیفیت خدمات ورزشی لیو ( 2008)

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: بررسی کیفیت خدمات محیط ها و اماکن ورزش از ابعاد مختلف (ملموس بودن، قابلیت اعتبار، پاسخگویی، اطمینان،همدلی)

تعداد سوال: 22

تعداد بعد: 5

شیوه نمره گذاری: دارد

روایی و پایایی: دارد

منابع: دارد

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 1900 تومان

خرید فایل

پرسشنامه کیفیت خدمات ورزشی لیو ( 2008)

امروزه با شکل گيري رويدادهاي جديد ورزشي فرصت مناسبي براي پرداختن به ورزش هاي مدرن براي بانوان ايجاد شده است. بنابراين اداره باشگاه هاي بانوان مستلزم تخصص بالايي است. باشگاه ها بايد به نيازهاي مشتريان توجه کنند و جهت دست يابي به اهداف بازاريابي، پيوسته کيفيت خدمات را ارتقا دهند. باشگاه بانوان زماني خواهد توانست مشتريان بيشتري را جذب کند و به حفظ آنها اميدوار باشد که به کيفيت خدمات و ارتقاي آن در جنبه هاي مختلف از شرايط فيزيکي گرفته تا توجه به مشکلات مشتريان، پاسخگويي به نيازهاي آنها و به کارگيري کارکنان معتمد اهميت بدهد.

کیفیت خدمات چیست؟

قبل از پرداختن به کیفیت خدمات باید ابتدا بدانیم کیفیت چیست؟ کیفیت را به اشکال مختلفی تعریف کرده اند و در بسیاری زمینه ها کیفیت امری نظری و ذهنی است. به عقیده بعضی ممکن است کیفیت دال بر کالای لوکس و ممتاز باشد، برای مثال ، کیفیت رولز رویس (Rolls-Royce) بر فورد (Ford). با وجود این، مناسب بودن برای هدف می تواند معیار کیفیت قرار گیرد و به این ترتیب مدل اسکورت خودرو فورد از نظر بسیاری از مالکان آنها برای خانواده اید آل است.

کیفیت خدمات با توجه به نیازها و توقعات مشتری، به اشکال مختلفی تعریف می شود. مشتری سالمند بانک ممکن است صندوقدار پرحرف و خودمانی را بپسندد، در حالی که یک تاجر تمایل دارد امور بانکی خود را با حداکثر سرعت و دقت انجام دهد. با وجود این، عملیات مورد نیاز برای انجام هریک از امور آنها توسط صندوقدار یکسال است.

بازاریابی نقش اساسی در بهبود کیفیت خدمات دارد. نیازها و توقعات مشتریان عامل کلیدی دستیابی به کیفیت خدمات است. به منظور حصول اطمینان از تأمین انتظارات مشتریان، سازمان باید مصرف گرایی و مشتری گرایی را پیش بگیرد که متضمن ارتباط نزدیک مشتری با تأمین کننده خدمات است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.