این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.
هدف: سنجش کیفیت مشتری از ابعاد مختلف (اعتقاد و باور، دانش، مهارت و اعتماد به نفس، اقدام و مشارکت فعال، استمرار مراقبت ها در شرایط سخت)
تعداد سوال: 19
تعداد خرده مقیاس: 4
شیوه نمره گذاری و تفسیر: دارد
روایی و پایایی: دارد
منبع: دارد (استاندارد)
نوع فایل: word 2007
همین الان دانلود کنید
قیمت: فقط 3900 تومان
کیفیت مشتری شامل مجموعه توانمندی های مورد نیاز گیرندگان خدمت برای مشارکت مؤثر در فرایند دریافت خدمت و مراقبت صحیح است.
روش نمره گذاری
این پرسشنامه دارای 19 سوال بوده و هدف آن سنجش کیفیت مشتری از ابعاد مختلف (اعتقاد و باور، دانش، مهارت و اعتماد به نفس، اقدام و مشارکت فعال، استمرار مراقبت ها در شرایط سخت) می باشد. نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت 5 نقطه ای امتیاز مربوط هر گزینه در جدول زیر ارائه گردیده است:..