این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.
هدف: ارزیابی سبك هاي تصميم گیری مصرف کننده (مدگرایان تنوع طلب، سردرگم میان گزینه های متعدد، تفریح گرایان لذت جو، تبلیغ گرایان، توصیه پذیران، حساس به محیط و سلامتی، ارزش/ قیمت گرایان با دقت، برندگرایان، کیفیت گرایان با دقت، خریداران زمان و راحتی)
تعداد سوال: 35
تعداد بعد: 10
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر: دارد
روایی و پایایی: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: word 2007
همین الان دانلود کنید
قیمت: فقط 1900 تومان
روش نمره گذاری
این پرسشنامه دارای 35 سوال بوده و هدف ارزیابی سبك هاي تصميم گیری مصرف کننده (مدگرایان تنوع طلب، سردرگم میان گزینه های متعدد، تفریح گرایان لذت جو، تبلیغ گرایان، توصیه پذیران، حساس به محیط و سلامتی، ارزش/ قیمت گرایان با دقت، برندگرایان، کیفیت گرایان با دقت، خریداران زمان و راحتی) می باشد. طیف پاسخدهی آن از نوع لیکرت پنج گزینه ای می باشد که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه گردیده است:….
سبک های تصمیم گیری مصرف کننده
- کمال گرایی (توجه به کیفیت) Perfectionism Consciousness توجه به کیفیت بالای محصولات و تمایل به انتخاب بهترین و بی نقص ترین گزینه در مقابل خرید نخسیتن کلا با مارک موجود تعریف می گردد.
- برند گرایی (توجه به برند) Brand Consciousness بیانگر تمایل به خرید معروف ترین ، گرانترین و یا کالایی که بیشترین تبلیغات در مورد آن صورت گرفته باشد.
- مد گرایی (توجه به مد و تازگی) Fashion Consciousness
توجه و تمایل به خرید محصولات جدید و نو ، طرح ها و سبک و مدهای جدید تعریف کرد.
- لذت گرایی (خرید برای لذت) Hedonic Consciousness
می توان به نوعی لذت بردن از فرآیند خرید (خرید به قصد لذت)، خرید رفتن و پرسه زدن در فروشگاه ها بیان کرد.
- قیمت گرایی (توجه به قیمت و ارزش) Price Consciousness
به عنوان ارزش قائل شدن برای پول و تمایل به خرید کالاها با پایین ترین قیمت ممکن تعریف نمود.
- تکانشگری ( بی توجهی و خرید بدون فکر قبلی) Impulsiveness
می توان به عنوان خرید از روی بی علاقگی و بی توجهی تعریف نمود.
- سردرگمی (سردرگمی در خرید به سبب وجود گزینه های زیاد) Confused By Overchoice
عبارت است از احساس نوعی سردرگمی و پریشانی در هنگام خرید به سبب وجود برندها، فروشگاه ها و اطلاعات بیش از حد
- عادت گرایی (وفاداری و خرید از روی عادت) Brand Loyalty
به نوعی خرید از روی عادت ، خرید برند های قبلی و یا خرید از یک فروشگاه خاص می باشد.