پرسشنامه سبك های تصمیم گیری مصرف کننده (قره چه و همکاران، 1392)

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی سبك هاي تصميم گیری مصرف کننده (مدگرایان تنوع طلب، سردرگم میان گزینه های متعدد، تفریح گرایان لذت جو، تبلیغ گرایان، توصیه پذیران، حساس به محیط و سلامتی، ارزش/ قیمت گرایان با دقت، برندگرایان، کیفیت گرایان با دقت، خریداران زمان و راحتی)

تعداد سوال: 35

تعداد بعد: 10

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر: دارد

روایی و پایایی: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 1900 تومان

خرید فایل

پرسشنامه سبك هاي تصميم گیری مصرف کننده (استاندارد)

روش نمره گذاری

این پرسشنامه دارای 35 سوال بوده و هدف ارزیابی سبك هاي تصميم گیری مصرف کننده (مدگرایان تنوع طلب، سردرگم میان گزینه های متعدد، تفریح گرایان لذت جو، تبلیغ گرایان، توصیه پذیران، حساس به محیط و سلامتی، ارزش/ قیمت گرایان با دقت، برندگرایان، کیفیت گرایان با دقت، خریداران زمان و راحتی) می باشد. طیف پاسخدهی آن از نوع لیکرت پنج گزینه ای می باشد که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه گردیده است:….

سبک های تصمیم گیری مصرف کننده

  • کمال گرایی (توجه به کیفیت) Perfectionism Consciousness توجه به کیفیت بالای محصولات و تمایل به انتخاب بهترین و بی نقص ترین گزینه در مقابل خرید نخسیتن کلا با مارک موجود تعریف می گردد.
  • برند گرایی (توجه به برند) Brand Consciousness بیانگر تمایل به خرید معروف ترین ، گرانترین و یا کالایی که بیشترین تبلیغات در مورد آن صورت گرفته باشد.
  • مد گرایی (توجه به مد و تازگی) Fashion Consciousness
    توجه و تمایل به خرید محصولات جدید و نو ، طرح ها و سبک و مدهای جدید تعریف کرد.
  • لذت گرایی (خرید برای لذت) Hedonic Consciousness
    می توان به نوعی لذت بردن از فرآیند خرید (خرید به قصد لذت)، خرید رفتن و پرسه زدن در فروشگاه ها بیان کرد.
  • قیمت گرایی (توجه به قیمت و ارزش) Price Consciousness
    به عنوان ارزش قائل شدن برای پول و تمایل به خرید کالاها با پایین ترین قیمت ممکن تعریف نمود.
  • تکانشگری ( بی توجهی و خرید بدون فکر قبلی) Impulsiveness
    می توان به عنوان خرید از روی بی علاقگی و بی توجهی تعریف نمود.
  • سردرگمی (سردرگمی در خرید به سبب وجود گزینه های زیاد) Confused By Overchoice
    عبارت است از احساس نوعی سردرگمی و پریشانی در هنگام خرید به سبب وجود برندها، فروشگاه ها و اطلاعات بیش از حد
  • عادت گرایی (وفاداری و خرید از روی عادت) Brand Loyalty
    به نوعی خرید از روی عادت ، خرید برند های قبلی و یا خرید از یک فروشگاه خاص می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.