پرسشنامه شناسایی و اولویت بندی مولفه های اخلاق حرفه ای آموزش

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: شناسایی و اولویت بندی مولفه های اخلاق حرفه ای آموزش در اعضای هیئت علمی

تعداد سوال: 24

شیوه نمره گذاری: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 3900 تومان

خرید فایل

پرسشنامه شناسایی و اولویت بندی مولفه های اخلاق حرفه ای آموزش

امروزه اخلاق به عنوان یکی از شاخصه های سرمایه اجتماعی و اخلاق حرفه ای در علوم مختلف به خصوص در علم فناوری اطلاعات مورد توجه صاحبنظران و اندیشمندان فناوری اطلاعات و ارتباطات قرار گرفته است. هر مجموعه‌ی سازمانی دارای کدهای اخلاقی متناسب با ساختار حرفه‌ای خود است که اخلاق حرفه‌ای نام دارد. آموزش عالی نیز نظامی حرفه‌ای است و اساتید دانشگاه‌ها به‌عنوان افرادی که مسؤولیت تعلیم و تربیت دانشجویان را بر عهده دارند باید از اصول اخلاق حرفه‌ای معلمی آگاهی داشته و به آن پایبند باشند. رعایت اخلاق آموزشی تضمین‌کننده‌ی سلامت فرایند یاددهی- یادگیری در دانشگاه است و موجب افزایش تعهد پاسخگویی مدرسان نسبت به نیازهای دانشجویان می‌شود.

شیوه تکمیل: هر یک از عبارات زیر را خوانده و نظر خود را در خصوص نحوه رفتار استاد یا اساتید مورد نظر در خصوص آن، بر اساس گزینه های ارائه شده مشخص نمائید.

روش نمره گذاری

این پرسشنامه دارای 24 سوال بوده و هدف آن شناسایی و اولویت بندی مولفه های اخلاق حرفه ای آموزش در اعضای هیئت علمی از دیدگاه دانشجویان می باشد. نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت 5 نقطه ای می باشد که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه شده است:….

1 دیدگاه در “پرسشنامه شناسایی و اولویت بندی مولفه های اخلاق حرفه ای آموزش

  • ژانویه 21, 2021 در 12:41 ق.ظ
    Permalink

    لطفا تعریف عملیاتی و مفهومی اخلاق حرفه ای رو تو سایتتون قرار بدین
    ممنون

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.