پرسشنامه بررسی رابطه ادارک از برند و کیفیت برند با وفاداری مشتریان با تاکید بر نقش میانجی استراتژی تمایز محصول

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: بررسی رابطه ادارک از برند و کیفیت برند با وفاداری مشتریان خرید با تاکید بر نقش میانجی استراتژی تمایز محصول (ادارک از برند، کیفیت برند، وفاداری مشتریان، استراتژی تمایز محصول)

تعداد سوال: 28

تعداد بعد: 4

شیوه نمره گذاری و تفسیر: دارد

منبع: محقق ساخته (سفارش)

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 28000 تومان

خرید فایل

پرسشنامه بررسی رابطه ادارک از برند و کیفیت برند با وفاداری مشتریان با تاکید بر نقش میانجی استراتژی تمایز محصول

یکی از استراتژی های سه گانه عمومی مایکل پورتر جهت دستیابی به مزیت رقابتی ، استراتژی تمایز Differentiation Strategy  است. استراتژی تمایز یعنی اینکه یک شرکت ، محصول یا خدماتی را ارائه کند که آن را در سطح صنعت، منحصر بفرد بدانند. این منحصر بفرد بودن ممکن است در طراحی، تصویر ذهنی برند ، تکنولوژی ، امکانات و قابلیت ها، خدمات به مشتریان و… می باشد.

در استراتژی تمایز سازمان ها باید نیاز و رفتارهای مصرف کنندگان را با دقت مطالعه کنند، متوجه می شوند که چه چیزهائی برای خریداران آنها ارزش دارد و حاضرند برای آن پول پرداخت کنند. ایجاد یک تمایز مناسب نسبت به رقبا به شرکت امکان ارائه قیمت های بالاتر ، افزایش فروش و وفاداری بیشتر مشتریان را در پی داشته باشد.

نکته مهم این است که متمایز بودن محصول یا خدمت به این معنی نیست که بهره مند شدن از مزیت رقابتی تضمین گردد به ویژه اگر محصولات استاندارد بتوانند به میزان زیادی نیازهای مشتریان را تامین کنند یا در صورتی که شرکت رقیب بتواند به سرعت تمایز مشابه را تقلید نماید.

خطر دیگری که در کمین استراتژی تمایز می باشد این است که امکان دارد قیمت بسیار بالائی برای کالا یا خدمات منظور گردد و این از منظر مشتری موجه نباشد. اگر چنین چیزی روی دهد، استراتژی رهبری در هزینه ها می تواند موجب شکست استراتژی مبتنی بر تمایز گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.