این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.
هدف: بررسی نقش کیفیت خدمات ورزشگاه ها در جذب و حفظ تماشاگران فوتبال (انطباق خدمات ارائه شده با نیازها و انتظارات تماشاگران، بهبود خدمات در استادیوم در جهت جذب و حفظ تماشاگران در ورزشگاهها)
تعداد سوال: 36
تعداد بعد: 2
شیوه نمره گذاری: دارد
روایی و پایایی: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: word 2007
همین الان دانلود کنید
قیمت: فقط 2500 تومان
امروزه جذب و حفظ تماشاگران در ورزشگاهها یکی از دغدغههای اصلی در فوتبال حرفهای و صنعت ورزش میباشد که میتواند پتانسیل بالایی را برای درآمدزایی باشگاهها ایجاد نماید.
“نتایج تحقیقات نشان می – دهد ارائه ی خدمات مطلوب به تماشاگران مهم ترین عامل برای افزایش تعداد تماشاگر و در نتیجه کسب درآمد اکثر لیگ ها و باشگاه های حرفه ای سراسر دنیا است (رحیمی، ١٣٨٠). به عبارت دیگر، مواردی از قبیل راحتی در رفت و آمد به ورزشگاه ، امکانات نقلیه عمومی برای تردید به ورزشگاه ، خرید آسان بلیط ، وجود بوفه در ورزشگاه ،کیفیت مناسب غذا و نوشیدنی، وجود فروشگاه های مختلف در ورزشگاه ، برانگیختن احساسات مثبت تماشاگران به وسیله کانون هواداران ، برگزاری مسابقات منظم و برنامه ریزی شده ، انجام مسابقات در روزهای تعطیل ، پخش مسابقات از طریق تلویزیون ، نرخ بلیط بر اساس سطح کیفی و کمی ورزشگاه و نوع علاقمندان و قرارگیری صندلی و همچنین سابقه عضویت در کانون هواداران میتواند موجب جذب بیشتر تماشاگران به ورزشگاه ها شود. در صورتی که در استادیوم های ورزشی مواردی از قبیل زیباسازی نمای ورزشگاه ، فضای پارکینگ کافی و مناسب ، کیفیت نامناسب درب های ورودی و راهروهای مخصوص تماشاگران ، صندلی مناسب در جایگاه تماشاگران ، رعایت نظافت جایگاه ها، وجود سرویس بهداشتی تمیز و کافی، وجود آبسردکن به تعداد کافی و قابل دسترس ، سیستم صوتی مناسب در ورزشگاه ها، وجود اسکوربورد در استادیوم ، سیستم – های کنترل نامحسوس و وجود دوربین مداربسته برای کنترل به جای دخالت مأمورین امنیتی، وجود تابلوی اعلانات و علایم راهنمایی در استادیوم ، اهداء هدایای تشویق به تماشاگران برگزیده ، وجود کنسرت های جالب در قبل از بازی، سایت مخصوص هواداران ، پخش فیلم و پوستر بازیکنان مورد علاقه ، وجود شبکه رادیویی مخصوص باشگاه و استفاده از موسسات تبلیغاتی در جهت تشویق تماشاگران وجود داشته باشد، تماشاگران تمایل بیشتری را در جهت حضور در ورزشگاه ها خواهند داشت و بدین ترتیب موجبات رونق باشگاه ها را فراهم خواهند نمود.”
روش نمره گذاری و تفسیر
این پرسشنامه دارای 36 سوال بوده و هدف آن بررسی نقش کیفیت خدمات ورزشگاه ها در جذب و حفظ تماشاگران فوتبال (انطباق خدمات ارائه شده با نیازها و انتظارات تماشاگران، بهبود خدمات در استادیوم در جهت جذب و حفظ تماشاگران در ورزشگاهها) است. طیف پاسخگویی آن از نوع لیکرت بوده که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه گردیده است:…