مقیاس خشم بالینی – اسنل و همکاران (CAS)

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی میزان خشم بالینی افراد

تعداد سوال: 21

تعداد بعد: 1

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر نتایج: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: Word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 6500 تومان

خرید فایل

مقیاس خشم بالینی – اسنل و همکاران (CAS)

توجه: هر گونه کپی برداری از این فایل (با توجه به تاریخ انتشار) تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

خشم یکی از هیجان‌های اساسی است که بعد از ترس تقریباً بیشترین مطالعات را در حوزه هیجان به خود اختصاص داده است و کنترل خشم از چالش‌های اصلی افراد در روابط بین فردی است. فلاسفه و روانشناسان نیز درباره خشم تعارف متعددی ارائه کرده‌اند. خشم در دایره‌المعارف روانشناسی و روانکاوی این‌گونه تعریف شده است: «خشم یکی از هیجان‌های شدید انسان است که از حس صیانت نفس ریشه گرفته و حالتی است که در آن شخص به وضع درازدستی درآمده و برای رویارویی با عوامل تهدید آماده می‌شود».

ارسطو خشم را گرایش شدید و آشکار فرد برای انتقام‌جویی در برابر اهانتی که به وی شده است تعریف می‌کند. سالیوان خشم را یکی از روش‌های حل اضطراب می‌داند که هدفش تخریب، نابودی و یا عقب زدن منبع اضطراب است. والنتین می‌گوید: خشم وقتی بروز می‌کند که مانعی در برابر فعالیت‌ها و اهداف فرد به وجود آید.

از تعارف فوق و تقریباً تمام تعاریف خشم می‌توان به دو نتیجه کلی دست یافت. یکی این‌که عامل اصلی بروز خشم تهدیدها، ناکامی‌ها و موانعی است که بر سر راه افراد قرار می‌گیرد. سولومون می‌گوید که اگر موضوع ناکام کننده، اهانت‌آمیز و یا قابل اعتراضی وجود نداشته باشد نمی‌توان احساس به وجود آمده را خشم نامید و دوم اینکه هدف خشم اغلب دفاع، جنگ و تخریب است، از این روی هم آن را داغ‌ترین و خطرناک‌ترین هیجان دانسته‌اند. بیشتر بخوانید

مقیاس توجه به هیجانات (AES)

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی میزان توجه به هیجانات از ابعاد مختلف (توجه ارادی به هیجانات، توجه غیرارادی به هیجانات)

تعداد سوال: 10

تعداد بعد: 2

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر نتایج: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: Word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 5500 تومان

خرید فایل

مقیاس توجه به هیجانات (AES)

توجه: هر گونه کپی برداری از این فایل (با توجه به تاریخ انتشار) تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

شيوه نمره گذاري

اين پرسشنامه 10 سوال داشته و هدف آن ارزیابی میزان توجه به هیجانات از ابعاد مختلف (توجه ارادی به هیجانات، توجه غیرارادی به هیجانات) است. طيف نمره گذاري آن بر اساس طيف ليكرت پنج گزينه اي مي باشد كه در جدول زير گزينه ها و نيز امتياز مربوط به هر گزينه ارائه گرديده است:…

مقیاس مدرسه شاد (گوندوغان و آکار، 2019)

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی میزان شاد بودن مدرسه از ابعاد مختلف (شادی در مدرسه، نارضایتی در مدرسه)

تعداد سوال: 9

تعداد بعد: 2

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر نتایج: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: Word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 5500 تومان

خرید فایل

مقیاس مدرسه شاد (گوندوغان و آکار، 2019)

توجه: هر گونه کپی برداری از این فایل (با توجه به تاریخ انتشار) تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

در آموزش و پرورش مدرن افزون بر مهارت های خواندن، حساب کردن و نوشتن نیازهای جدیدی در قالب کسب مهارت زیستن و حل مسئله وچگونگی رویارویی با چالش های هزاره سوم مطرح شده است پژوهش ها حاکی از آن است که فرایند تعلیم و تربیت فعال متخصص وجود شور و طرب، نیاز و جوشش، تلاش و پشتکار  و نشاط در همه ی ابعاد آن است چرا که هر گونه ارتباط و تعلیمی که بدون روح تحرک، پویایی و شادی و نشاط باشد به شکست منتهی می گردد. شادی یکی از نیازهای اساسی انسان و لازمه زندگی اوست. پیامبر اکرم می فرمایند بازی کنید و شاد باشید همانا من ناراحتم که در دین شما خستگی و بی نشاطی دیده شود.

فوردیکسون (1998) اظهار داشته است که شادمانی و سرور قسمتی از شادکامی است که منجر به بازی و سرگرمی شده و امکان توسعه مهارت های جسمی اجتماعی و ذهنی را فراهم می سازد و علاقه منجر به اکتشاف و افزایش معلومات می گردد. مدرسه شاد می تواند شوق زندگی را به دانش آموزان هدیه دهد.

تحقق اهداف متعالی آموزش و پرورش و لزوم توجه به روحیات و ویژگی های نسل دانش آموز ایجاب می کند که اداره امور مدارس مبتنی بر افزایش قدرت تصمیم گیری استقلال نسبی انعطاف پذیری و روش های غیر متمرکز و مشارکت جویانه باشد تا بتواند فضای عمومی مدرسه را پویا پرنشاط و فعال نموده و توانمندی ها و خلاقیت های مدیران معلمان و دانش آموزان را به خوبی شکوفا و متجلی سازد. (ص 6 آیین نامه های اجرایی مدارس) بیشتر بخوانید

مقیاس خردورزی تحصیلی (AWS-3)

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی میزان خردورزی تحصیلی از ابعاد مختلف (شناختی، عاطفی، تاملی)

تعداد سوال: 18

تعداد بعد: 3

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر نتایج: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: Word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 6500 تومان

خرید فایل

مقیاس خردورزی تحصیلی (AWS-3)

توجه: هر گونه کپی برداری از این فایل (با توجه به تاریخ انتشار) تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

شيوه نمره گذاري

اين پرسشنامه 18 سوال داشته و هدف آن ارزیابی میزان خردورزی تحصیلی از ابعاد مختلف (شناختی، عاطفی، تاملی) است. طيف نمره گذاري آن بر اساس طيف ليكرت پنج گزينه اي مي باشد كه در جدول زير گزينه ها و نيز امتياز مربوط به هر گزينه ارائه گرديده است:…

پرسشنامه رضایت دانشجویان از روش آموزشی کلاس وارونه مبتنی بر مدل طراحی آموزشی ADDIE

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی میزان رضایت دانشجویان از روش آموزشی کلاس وارونه مبتنی بر مدل طراحی آموزشی ADDIE

تعداد سوال: 8

تعداد بعد: 1

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر نتایج: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: Word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 4500 تومان

خرید فایل

پرسشنامه رضایت دانشجویان از روش آموزشی کلاس وارونه مبتنی بر مدل طراحی آموزشی ADDIE

توجه: هر گونه کپی برداری از این فایل (با توجه به تاریخ انتشار) تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

روش تدریس کلاس وارونه یا معکوس (Flipped Classroom / Inverted Classroom) به طور کلی کلاس‌های “استاد محور سنتی” را به کلاس های “مدرن یادگیرنده محور” تبدیل کرده تا دانشجو درک مفهومی و عمیق‌تری از مبحث درسی داشته باشند و با استفاده از مباحثات درون گروهی سعی می‌کند از یادگیری گروهی به یادگیری فردی برسد.

اگر در کلاس‌های سنتی استاد نقش یک سخنران و آموزگار را داشته است، در این روش باید نقش یک تسهیل کننده و نظم دهنده فرآیند یادگیری را ایفا نماید که سختی کار تعلیم دهنده در روش تدریس وارونه بسیار بیشتر از روش تدریس سنتی است.

بر خلاف کلاس های سنتی آموزش اولیه در خانه با استفاده از ویدیوهای آموزشی آنلاین و همچنین برعکس روش سنتی تکالیف، حل تمرین و رفع اشکال بجای کار در منزل، در کلاس صورت می‌گیرد. بیشتر بخوانید

پرسشنامه رفتارهای بین فردی معلم با دانش آموزان (برگوئنو و همکاران، 2021)

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف:  ارزیابی رفتارهای بین فردی معلم با دانش آموزان از ابعاد مختلف (رفتارهای حمایت کننده خودمختاری، رفتارهای حمایت کننده شایستگی، رفتارهای حمایت کننده ارتباط، رفتارهای تقابلی خودمحتاری، رفتارهای تقابلی شایستگی، رفتارهای تقابلی ارتباط)

تعداد سوال: 24

تعداد بعد: 6

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر نتایج: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: Word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 6500 تومان

خرید فایل

پرسشنامه رفتارهای بین فردی معلم با دانش آموزان (برگوئنو و همکاران، 2021)

توجه: هر گونه کپی برداری از این فایل (با توجه به تاریخ انتشار) تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

شيوه نمره گذاري

اين پرسشنامه 24 سوال داشته و هدف آن ارزیابی رفتارهای بین فردی معلم با دانش آموزان از ابعاد مختلف (رفتارهای حمایت کننده خودمختاری، رفتارهای حمایت کننده شایستگی، رفتارهای حمایت کننده ارتباط، رفتارهای تقابلی خودمحتاری، رفتارهای تقابلی شایستگی، رفتارهای تقابلی ارتباط) است. طيف نمره گذاري آن بر اساس طيف ليكرت 7 گزينه اي مي باشد كه در جدول زير گزينه ها و نيز امتياز مربوط به هر گزينه ارائه گرديده است:…

پرسشنامه عوامل موثر بر برندسازی داخلی هنرستان (غلامیان و همکاران، 1402)

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی عوامل موثر بر برندسازی داخلی هنرستان از ابعاد مختلف (قعالیت های آموزشی، راهبردهای آموزشی، ارتباطات داخلی، جلسات گروهی، فعالیت های رهبری و مدیریتی، جلسات توجیهی، تعهدات سازمانی، عملکرد برند، پذیرش ارزش برند، عملکرد بازار)

تعداد سوال: 53

تعداد بعد: 10

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر نتایج: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: Word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 6500 تومان

خرید فایل

پرسشنامه عوامل موثر بر برندسازی داخلی هنرستان (غلامیان و همکاران، 1402)

توجه: هر گونه کپی برداری از این فایل (با توجه به تاریخ انتشار) تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

شيوه نمره گذاري

اين پرسشنامه 53 سوال داشته و هدف آن ارزیابی عوامل موثر بر برندسازی داخلی هنرستان از ابعاد مختلف (قعالیت های آموزشی، راهبردهای آموزشی، ارتباطات داخلی، جلسات گروهی، فعالیت های رهبری و مدیریتی، جلسات توجیهی، تعهدات سازمانی، عملکرد برند، پذیرش ارزش برند، عملکرد بازار) است. طيف نمره گذاري آن بر اساس طيف ليكرت 5 گزينه اي مي باشد كه در جدول زير گزينه ها و نيز امتياز مربوط به هر گزينه ارائه گرديده است:…

مقیاس پریشانی مرگ و مردن در بیماران سرطانی لو و همکاران (DADDS)

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی میزان استرس مرگ و مردن در بیماران سرطانی

تعداد سوال: 15

تعداد بعد: 1

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر نتایج: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: Word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 5500 تومان

خرید فایل

مقیاس پریشانی مرگ و مردن در بیماران سرطانی لو و همکاران (DADDS)

استرس از مرگ چیست؟

تاناتوفوبیا (Thanatophobia)، یا ترس از مرگ (fear of death)، نوعی اختلال هراس یا فوبیا است که شامل ترس شدید از مرگ یا فرآیند مرگ می شود. برخی افراد  ممکن است تاناتوفوبیا را “اضطراب مرگ” نیز بنامند. هراس از مرگ می تواند منجر به تجربه احساس اضطراب شدید در مورد مرگ ناگهانی خود فرد یا تجربه روند مرگ شود. ریشه واژه تاناتوفوبیا به معنای هراس از مرگ به زبان یونانی باز می گردد که در زبان یونانی “تاناتوس/ Thanatos ” به معنای مرگ و “فوبوس/ phobos ” به معنای هراس یا ترس است.

با این وجود که داشتن مقداری احساس استرس و اضطراب در مورد مرگ و مردن، بخشی کاملاً طبیعی از شرایط انسانی است. برخی افراد، با فکر کردن درباره مرگ خود یا تجربه روند مرگ احساس اضطراب و ترس شدیدی را تجربه می کنند. این افراد هنگام رو به رو شدن با این واقعیت که ترس اجتناب ناپذیر است دچار علائم جسمانی و روانی می شوند که نشان دهنده ترس شدید آن ها از مرگ است. . با ادامه پیدا کردن این احساس اضطراب زندگی روزمره آن ها دچار اختلال می شود.

در شدیدترین حالت از واکنش ها نسبت به ترس از مرگ، افراد ممکن است برای جلوگیری از مردن و از دست دادن جانشان و کاهش اضطرب مرگ از انجام فعالیت های روزانه دست کشیده یا اصلا خانه را ترک نکنند. در حالی که ترس از مرگ طبیعی است، تاناتوفوبیا یا اضطراب مرگ آنقدر شدید است که می تواند باعث حملات پانیک شود.

پرسشنامه موانع ارتباط برنامه درسی کاردانش با صنعت (شکارچی و همکاران، 1401)

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی موانع ارتباط برنامه درسی کاردانش با صنعت از ابعاد مختلف (مشکلات فرهنگی و ارزشی، مشکلات ارتباطی و ساختاری، مشکلات امکانات و منابع، مشکلات آموزشی و محتوای درسی)

تعداد سوال: 21

تعداد بعد: 4

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر نتایج: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: Word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 5500 تومان

خرید فایل

پرسشنامه موانع ارتباط برنامه درسی کاردانش با صنعت (شکارچی و همکاران، 1401)

توجه: هر گونه کپی برداری از این فایل (با توجه به تاریخ انتشار) تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

شيوه نمره گذاري

اين پرسشنامه 21 سوال داشته و هدف آن ارزیابی موانع ارتباط برنامه درسی کاردانش با صنعت از ابعاد مختلف (مشکلات فرهنگی و ارزشی، مشکلات ارتباطی و ساختاری، مشکلات امکانات و منابع، مشکلات آموزشی و محتوای درسی) است. طيف نمره گذاري آن بر اساس طيف ليكرت 5 گزينه اي مي باشد كه در جدول زير گزينه ها و نيز امتياز مربوط به هر گزينه ارائه گرديده است:…