پرسشنامه استاندارد اخلاق ترافیک شهروندی (موسوی و همکاران، 1390)

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، روایی و پایایی و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی اخلاق ترافیک شهروندی رانندگان از ابعاد مختلف (تعهدات اجتماعی، سرمایه اجتماعی، آنومی اجتماعی)

تعداد سوال: 9

تعداد بعد: 3

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر نتایج: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: Word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 2900 تومان

خرید فایل

پرسشنامه استاندارد اخلاق ترافیک شهروندی (موسوی و همکاران، 1390)

شيوه نمره گذاري

اين پرسشنامه 9 سوال داشته و هدف آن ارزیابی اخلاق ترافیک شهروندی رانندگان از ابعاد مختلف (تعهدات اجتماعی، سرمایه اجتماعی، آنومی اجتماعی)است. طيف نمره گذاري آن بر اساس طيف ليكرت پنج گزينه اي مي باشد كه در جدول زير گزينه ها و نيز امتياز مربوط به هر گزينه ارائه گرديده است:….

پرسشنامه رفتار ترافیکی رانندگان (دشتی و همکاران، 1399)

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، روایی و پایایی و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی عوامل رفتار ترافیکی رانندگان در بروز تصادفات از ابعاد مختلف (لغزش ها، تخلفات عمدی، اشتباهات، تخلفات غیرعمدی)

تعداد سوال: 50

تعداد بعد: 4

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر نتایج: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: Word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 8500 تومان

خرید فایل

پرسشنامه رفتار ترافیکی رانندگان (دشتی و همکاران، 1399)

حوادث ترافیکی و تلفات ناشی از آن یکی از چالشهای کنونی جوامع انسانی است که سلامت انسانها را به خطر انداخته و هزینههای اقتصادی بیشماری بر اقتصاد کشورها تحمیل کرده است. شناسایی علل و عوامل روانی مؤثر در بروز یا شدت وقوع حوادث ترافیکی بسیار مهم است؛ بنابراین، هدف این پرسشنامه بررسی عوامل رفتار ترافیکی در بروز تصادفات در رانندگان می باشد….

پرسشنامه اولویت‌بندی مسائل و مشکلات حمل و نقل و ترافیک شهری (جمور و همکاران، 1400)

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، روایی و پایایی و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی و اولویت‌بندی مسائل و مشکلات حمل و نقل و ترافیک شهری از ابعاد مختلف (تابلوها، علائم و خط كشی ها، آرام سازی ترافیک و ایمن سازی معابر، پارک حاشیه ای، سامانه های هوشمند حمل و نقل)

تعداد سوال: 17

تعداد بعد: 4

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر نتایج: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: Word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 5500 تومان

خرید فایل

پرسشنامه اولویت‌بندی مسائل و مشکلات حمل و نقل و ترافیک شهری (جمور و همکاران، 1400)

بسیاری از شهرهای جدید ایران در تحقق اهدافی که بدان منظور طراحی شده­ اند، ناموفق بوده و عملاً تبدیل به شهرهای خوابگاهی و خودرو محور شده­ اند. یکی از دلایل اصلی این عدم موفقیت، بی ­توجهی به موضوعات و مسائل حمل و نقل و ترافیک (به‌ویژه حمل‌ونقل عمومی و ارتباط با شهر مادر) در این شهرها است.

شيوه نمره گذاري

اين پرسشنامه 17 سوال داشته و هدف آن ارزیابی و اولویت‌بندی مسائل و مشکلات حمل و نقل و ترافیک شهری از ابعاد مختلف (تابلوها، علائم و خط كشی ها، آرام سازی ترافیک و ایمن سازی معابر، پارک حاشیه ای، سامانه های هوشمند حمل و نقل) است. طيف نمره گذاري آن بر اساس طيف ليكرت پنج گزينه اي مي باشد كه در جدول زير گزينه ها و نيز امتياز مربوط به هر گزينه ارائه گرديده است:….

پرسشنامه انگ ناشی از بیماری‌های روان‌پزشکی

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، روایی و پایایی و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی میزان ترس از انگ ناشی از بیماری‌های روان‌پزشکی

تعداد سوال: 10

تعداد بعد: 1

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر نتایج: دارد

منبع: محقق ساخته

نوع فایل: Word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 4500 تومان

خرید فایل

پرسشنامه انگ ناشی از بیماری‌های روان‌پزشکی

بیماران مبتلا به اختلال روان‌پزشکی، به طور مکرر از انگ ناشی از بیماری روان‌پزشکی رنج می‌برند [1]. بر اساس گزارش سازمان بهداشت جهانی، حدود 450 میلیون نفر از مردم دنیا از یک اختلال روان‌پزشکی رنج می‌برند [2]. طبق مطالعه انجام‌شده در سال‌های 1389 و 1390 در سراسر کشور در جمعیت 15 تا 64 سال، به طور متوسط شیوع اختلالات روان‌پزشکی در جامعه ما 23/6 درصد است که این میزان در زنان 26/5 درصد و در مردان 20/8 درصد گزارش شد [3]. اختلالات روان‌پزشکی در بین عوامل ایجاد‌کننده بار بیماری‌ها در زنان ایرانی رتبه اول را دارد، ولی در مردان کشور بعد از حوادث که عمدتاً حوادث ترافیکی هستند، دومین علت ایجاد بار بیماری‌ها از نظر مرگ و ناتوانی است [4، 5، 6]. با وجود بار چشمگیر بیماری‌های روان‌پزشکی درصد ناچیزی از مبتلایان جهت دریافت خدمات روان‌پزشکی مراجعه می‌کنند که احتمال می‌رود علت عمده آن ترس از انگ ناشی از بیماری روان‌پزشکی باشد [7، 8]. بیماران مبتلا به بیماری‌های روان‌پزشکی اغلب با دو مسئله عمده روبه‌رو هستند. اول این که باید با علائم بیماری خود که می‌تواند بر حسب نوع بیماری متفاوت باشد، کنار بیایند. دوم اینکه برداشت نادرست جامعه می‌تواند در این افراد ایجاد استیگما یا انگ اجتماعی کند. حتی افرادی که بیماری خود را به نحو خوبی تحت کنترل درآورده‌اند نیز در محیط‌های اجتماعی و تعاملات خود دچار این مشکل هستند [9]. انگ، شرایطی حاکی از برچسب زدن است؛ به گونه‌ای که فرد از محیط و اجتماع بنابر دلایل فیزیکی یا روانی متمایز شده و در حالت وصله ناجور بودن قرار می‌گیرد [10]. بیشتر بخوانید

پرسشنامه خودآسیبی اتاوا – کارکردها (OSI-F)

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، روایی و پایایی و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: سنجش رفتارهای خودآسیبی غیرمنتهی به خودکشی در موقعیت های بالینی و غیربالینی از ابعاد مختلف (نظم بخشی عاطفی درونی، تاثیرگذاری اجتماعی، نظم بخشی عاطفی بیرونی، هیجان خواهی، ویژگی های اعتیادی)

تعداد سوال: 29 (نسخه اصلی 31 سوال دارد ولی برای جامعه ایرانی روانسنجی گردیده و 2 سوال آن به صورت استاندارد حذف گردیده است.، توضیحات در داخل فایل)

تعداد بعد: 5

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر نتایج: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: Word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 12000 تومان

خرید فایل

پرسشنامه خودآسیبی اتاوا – کارکردها (OSI-F)

خودآسیب‌زنی غیرمنتهی به خودکشی، بیانگر هر آسیب هدفمند و خودساخته‌ای است که بدون قصد قبلی، به آسیب بافتی منجر می‌شود و به کمک روش‌هایی انجام می شود که ازنظر اجتماعی مورد تأیید نیستند [1، 2]. آغاز نوجوانی، دوره‌ای حساس برای شروع خودآسیب‌زنی غیرمنتهی به خودکشی است که اگر سریع شناسایی شود، فرصت توسعه مداخلات زودهنگام را با هدف پیشگیری از این راهبرد مقابله‌ای غیرانطباقیِ تکرارشونده، فراهم خواهد کرد [3]. باتوجه‌به شیوع بالای رفتارهای خودآسیب‌زای غیرمنتهی به خودکشی در نمونه‌های بالینی و غیربالینی نوجوانان [4] و تبعات فردی و اجتماعی این شیوه رفتاری، توسعه ابزارهای سنجش مناسب برای کمک به فهم بهتر ماهیت این رفتارها، در زمره اولویت‌های پژوهشی محققان مختلف بوده است [5]. به‌بیان دیگر، باتوجه‌به شیوع بالا و روند رجوع فزاینده نوجوانان به انتخاب گزینه رفتارهای خودآسیب‌زای غیرمنتهی به خودکشی، دسترسی به ابزارهای پژوهشی برخوردار از ویژگی‌های فنی روایی و پایایی و حتی سودمند برای مفهوم‌پردازی و توسعه برنامه‌ها و تلاش‌های مداخلاتی معطوف بر پدیده رفتاری خودآسیب‌زنی، از اهمیت فراوانی برخوردار است [6، 7]. بیشتر بخوانید

مقیاس کوتاه ذهنی سازی عاطفه محور (گرینبرگ و همکاران، 2021)

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، روایی و پایایی و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی میزان توانایی ذهنی سازی عاطفه محور از ابعاد مختلف (شناسایی هیجان، پردازش هیجان، و ابراز هیجان)

تعداد سوال: 12

تعداد بعد: 3

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر نتایج: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: Word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 5500 تومان

خرید فایل

مقیاس کوتاه ذهنی سازی عاطفه محور (گرینبرگ و همکاران، 2021)

شيوه نمره گذاري

اين پرسشنامه 12 سوال داشته و هدف آن ارزیابی میزان توانایی ذهنی سازی عاطفه محور از ابعاد مختلف (شناسایی هیجان، پردازش هیجان، و ابراز هیجان) است. طيف نمره گذاري آن بر اساس طيف ليكرت پنج گزينه اي مي باشد كه در جدول زير گزينه ها و نيز امتياز مربوط به هر گزينه ارائه گرديده است:….

پرسشنامه رهبری خدمتگذار لیدن و همکاران 2015 (SL-7)

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، روایی و پایایی و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی میزان رهبری خدمتگذار در سازمان

تعداد سوال: 7

تعداد بعد: 1

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر نتایج: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: Word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 2500 تومان

خرید فایل

پرسشنامه رهبری خدمتگذار لیدن و همکاران 2015 (SL-7)

رهبری خدمتگزار فلسفه و سبک رهبری است که هدف آن ارائه خدمت به کارکنان سازمان از سوی مقام‌های مافوق می‌باشد. این سبک رهبری تئوری‌های کلاسیک سلسله‌مراتب عمودی سازمان را به چالش کشیده است. براساس تئوری‌های سنتی رهبری مبتنی بر مدل سلسله‌مراتبی بوده اند. یعنی قدرتی در بالای سازمان وجود داشته که دستورات را از بالا به پایین دیکته می‌کردند. پیروان نیز در سطوح پایینتر به عنوان یک عضو سازمانی، ملزم به پیروی از این دستورات بوده اند.

واژه رهبری خدمتگزار یا Servant leadership در سال ۱۹۷۰ توسط رابرت گرین لیف در مقاله‌ای تحت عنوان “خدمتگزار در نقش رهبر” ابداع شد. این سبک از رهبری بیش از آنکه قابل آزمایش و جنبه تئوریک داشته باشد، بیشتر فلسفی است. همچنین به عنوان یک رویکرد بلندمدت، به لحاظ ایجاد تغییر و تحول در زندگی و حیطه شغلی به شمار می‌‌آید. مفهوم رهبری خدمتگزار در اصل از نظریه رهبری کاریزماتیک ناشی می‌شود. طبق نظر بسیاری از صاحبنظران، انگیزش اولیه برای رهبری، میل به خدمت است. بیشتر بخوانید

مقیاس هزینه تکلیف – نسخه 19 سوالی (فلاک و همکاران، 2015)

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، روایی و پایایی و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی هزینه بر اساس نظریه ارزش – انتظار از ابعاد مختلف (هزینه تلاش و هیجان تکلیف، هزینه تلاش بیرونی و نبود گزینه های جایگزین مهم)

تعداد سوال: 19

تعداد بعد: 3

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر نتایج: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: Word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 4500 تومان

خرید فایل

مقیاس هزینه تکلیف – نسخه 19 سوالی (فلاک و همکاران، 2015)

شیوه نمره گذاری:

این پرسشنامه دارای 19 سوال بوده و هدف آن ارزیابی هزینه بر اساس نظریه ارزش – انتظار از ابعاد مختلف (هزینه تلاش و هیجان تکلیف، هزینه تلاش بیرونی و نبود گزینه های جایگزین مهم) می باشد. شیوه نمره گذاری آن بر اساس طیف لیکرت 9 گزینه ای می باشد که در جدول زیر گزینه ها و امیتازات مربوط به هر گزینه ارائه گردیده است…

مقیاس باورهای ضمنی رقابت (LBCS)

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، روایی و پایایی و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی باورهای ضمنی افراد در خصوص رقابت از ابعاد مختلف (باورهای مثبت، باورهای منفی)

تعداد سوال: 18

تعداد بعد: 2

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر نتایج: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: Word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 5500 تومان

خرید فایل

مقیاس باورهای ضمنی رقابت (LBCS)

شيوه نمره گذاري

اين پرسشنامه 18 سوال داشته و توسط کسیبر و همکاران (2019) طراحی گردیده است. هدف آن ارزیابی باورهای ضمنی افراد در خصوص رقابت از ابعاد مختلف (باورهای مثبت، باورهای منفی) است. طيف نمره گذاري آن بر اساس طيف ليكرت 5 گزينه اي مي باشد كه در جدول زير گزينه ها و نيز امتياز مربوط به هر گزينه ارائه گرديده است:….

پرسشنامه کیفیت آموزش مجازی اساتید (افضلی و همکاران، 1400)

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، روایی و پایایی و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی میزان کیفیت آموزش مجازی اساتید از دیدگاه دانشجویان از ابعاد مختلف (راهبردهای آموزشی، محتوای آموزشی، فعالیت های ارزیابی، تعامل و پاسخگویی، اثربخشی)

تعداد سوال: 15

تعداد بعد: 5

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر نتایج: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: Word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 3500 تومان

خرید فایل

پرسشنامه کیفیت آموزش مجازی اساتید (افضلی و همکاران، 1400)

شيوه نمره گذاري

اين پرسشنامه 15 سوال داشته و هدف آن ارزیابی میزان کیفیت آموزش مجازی اساتید از دیدگاه دانشجویان از ابعاد مختلف (راهبردهای آموزشی، محتوای آموزشی، فعالیت های ارزیابی، تعامل و پاسخگویی، اثربخشی) است. طيف نمره گذاري آن بر اساس طيف ليكرت 5 گزينه اي مي باشد كه در جدول زير گزينه ها و نيز امتياز مربوط به هر گزينه ارائه گرديده است:…