پرسشنامه برنامه های بازاریابی سبز (وظیفه دوست، 1400)

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی برنامه های بازاریابی سبز در سازمان از ابعاد مختلف (ریسک گریزی مدیریت ارشد، برنامه محصول سبز، برنامه قیمت گذاری سبز، برنامه توزیع سبز، برنامه ارتقاء سبز، عملکرد محصول بازار، شدت رقابت در صنعت، رشد صنعت، شهرت زیست محیطی صنعت، فشارهای محیطی، فشارهای قانونی، جامعه و رسانه)

تعداد سوال: 36

تعداد بعد: 12

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر نتایج: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: Word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 6500 تومان

خرید فایل

پرسشنامه برنامه های بازاریابی سبز (وظیفه دوست، 1400)

توجه: هر گونه کپی برداری از این فایل (با توجه به تاریخ انتشار) تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

تعریف بازاریابی سبز یا زیست محیطی 

بازاریابی سبز (Green Marketing) که به‌عنوان «بازاریابی زیست‌محیطی» و یا «بازاریابی پایدار» نیز شناخته می‌شود، زمانی است که یک کسب‌وکار در فرایند تولید محصولات خود تغییراتی ایجاد می‌کند که بر مزایای محیط‌ زیستی استوار هستند. بازاریابی سبز شامل توسعه، بازاریابی و توزیع محصولاتی است که برای به حداقل رساندن اثرات منفی بر محیط‌ زیست طراحی و تولید شده‌اند.

بازاریابی سبز در محدوده مسئولیت اجتماعی کسب‌وکارها قرار می‌گیرد و به تغییرات نیازهای کاربران امروزی پاسخ می‌دهد.

امروزه مصرف‌کنندگان بسیار بیشتر از گذشته نگران حفاظت از محیط‌زیست هستند و می‌خواهند سهمی در این کار داشته باشند. به همین دلیل کسب‌وکارها با طراحی و تولید محصولات دوست‌دار محیط‌ زیست می‌توانند به‌راحتی این نیاز مصرف‌کنندگان خاص خود را برطرف کنند.

جالب است بدانید ۴۹% از مصرف‌کنندگان در جهان تمایل به پرداخت مبالغ بالاتر از حد متوسط برای محصولاتی با استانداردهای کیفی و ایمنی دارند.

 علاوه‌براین، مصرف‌کنندگان مایلند برای محصولات ارگانیک ۴۵% بیشتر، برای محصولات تولید شده با مواد پایدار ۳۸% بیشتر و برای محصولات با ادعای مسئولیت اجتماعی ۳۰% بیشتر پرداخت کنند. بیشتر بخوانید

پرسشنامه نوآوری استراتژیک کارآفرینانه (حسینی و همکاران، 1402)

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی میزان نوآوری استراتژیک کارآفرینانه در سازمان از ابعاد مختلف (نوآوری و خلاقیت، منابع و نوآوری های سازمان، یادگیری و تغییر مدلهای ذهنی مدیران، توانمندسازی و آزادی عمل، پویایی خدمات)

تعداد سوال: 19

تعداد بعد: 5

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر نتایج: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: Word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 6500 تومان

خرید فایل

پرسشنامه نوآوری استراتژیک کارآفرینانه (حسینی و همکاران، 1402)

توجه: هر گونه کپی برداری از این فایل (با توجه به تاریخ انتشار) تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

برخلاف نوآوری سنتی این روش متفاوت رقابت فقط شامل نوآوری محصول نیست. چنین نوآوری ممکن است با مفهوم محصول، تولید یا بازاریابی محصولات و خدمات مربوطه مرتبط باشد. افزایش مهیج رقابت جهانی همراه با تغییر جهت به اقتصاد بر مبنای دانش، تأکید مجدد برای نوآوری را ایجاد می کند. این اقتصاد جدید توسط آنهایی که نوآور هستند خلاقند، دانش را ایجاد می کنند یا آن را به محصولات و خدمات و روش های جدید تبدیل می کنند، سریع تر از سایر رقبا هدایت می شود. نوآوری در راس همه چیزهایی که توسط اقدام کارآفرینانه پشتیبانی می شود قرار دارد و هدفش ایجاد ارزش از طریق کاربرد دانش می باشد. بنابراین ارزش ممتاز برای مشتری از طریق نوآوری در سازمان منتقل می­شود .

هامل و پراهالد در مورد قصد استراتژیک چنین می نویسد: توانا ساختن یک شرکت برای ایجاد فضای صنعتی جدید و تسهیل خلق بازارهای جدید. هامل بیان می دارد که نوآوری استراتژیک ظرفیتی برای تصور مجدد مدل موجود صنعت است به روشی که ارزش های جدیدی را برای مشتریان ایجاد می­کند و ثروت و دارایی جدیدی را برای همه ذینفعان از طریق اختراع یک محصول یا خدمت تعریف مجدد فضای بازار یا طراحی مجدد مرزهای صنعت تولید می کند. او همچنین این نکته را متذکر می شود که مزیت رقابتی کلیدی از نوآوری در مدل تجاری ناشی می شود. هدف نوآوری مدل تجاری این است که یک گوناگونی استراتژیکی بزرگتری را در بازار و محیط رقابتی ایجاد کند. بیشتر بخوانید

پرسشنامه عملکرد زیست محیطی سبز (بیانی، 1402)

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، روایی و پایایی و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی میزان عملکرد زیست محیطی سبز در سازمان

تعداد سوال: 4

تعداد بعد: 1

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر نتایج: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: Word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 2900 تومان

خرید فایل

پرسشنامه عملکرد زیست محیطی سبز (بیانی، 1402)

توجه: هر گونه کپی برداری از این فایل (با توجه به تاریخ انتشار) تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

شيوه نمره گذاري

اين پرسشنامه 4 سوال داشته و هدف آن ارزیابی میزان عملکرد زیست محیطی سبز در سازمان است. طيف نمره گذاري آن بر اساس طيف ليكرت 5 گزينه اي مي باشد كه در جدول زير گزينه ها و نيز امتياز مربوط به هر گزينه ارائه گرديده است:…

پرسشنامه تامین مالی سبز (بیانی، 1402)

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، روایی و پایایی و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی میزان تامین مالی سبز در سازمان

تعداد سوال: 5

تعداد بعد: 1

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر نتایج: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: Word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 4500 تومان

خرید فایل

پرسشنامه تامین مالی سبز (بیانی، 1402)

توجه: هر گونه کپی برداری از این فایل (با توجه به تاریخ انتشار) تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

تامین مالی سبز یکی از پارادایم های نوین مالی جهت ترکیب حمایت های زیست محیطی و منافع مالی-اقتصادی با یکدیگر تلقی می شود.

شيوه نمره گذاري

اين پرسشنامه 5 سوال داشته و هدف آن ارزیابی میزان تامین مالی سبز در سازمان است. طيف نمره گذاري آن بر اساس طيف ليكرت 5 گزينه اي مي باشد كه در جدول زير گزينه ها و نيز امتياز مربوط به هر گزينه ارائه گرديده است:…

پرسشنامه اقدامات بانکداری سبز (بیانی، 1402)

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، روایی و پایایی و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی اقدامات بانکداری سبز از ابعاد مختلف (اقدامات مربوط به کارکنان بانک، اقدامات مربوط به عملیات بانک، اقدامات مربوط به مشتریان بانک، اقدامات مربوط به سیاست بانک)

تعداد سوال: 12

تعداد بعد: 4

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر نتایج: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: Word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 4500 تومان

خرید فایل

پرسشنامه اقدامات بانکداری سبز (بیانی، 1402)

توجه: هر گونه کپی برداری از این فایل (با توجه به تاریخ انتشار) تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

پرداختن به مقوله بانکداری سبز، امری خطیر و چالش برانگیز است. این موضوع که با ابتکار عمل و درایت سیاستگذاران مجموعه فابا برای این شماره نشریه انتخاب شده است، یکی از محوری ترین مسائل مبتلابه جامعه و کسب و کارهای ماست که در نظام بانکداری ایران نیز معنا و مصادیق خاص خود را دارد. واقعیت آن است که این مفهوم در ایران بسیار نو بوده و تا کنون به صورت جدی به آن توجه نشده است. حال آنکه مروری کوتاه بر عملکرد بانکهای تراز اول جهانی، افق‌های نوینی از پارادیمهای کسب و کار مبتنی بر سبز بودن را بر ما می گشاید که در این یادداشت کوتاه به آن پرداخته شده است.

در گام اول باید معنا و مفهوم بانکداری سبز را تعریف و تشریح کرد. چند دهه است که کسب و کارها متوجه شده اند که ذینفعان آنها تنها مشتریان ؛ سهامداران و کارکنانشان نیستند. هر نیاز و خواسته ای که به دنبال پاسخگویی  آن هستند بر جامعه و محیط زیست اثرات خاص خود را دارد، لذا باید به آن توجه داشت. بدین ترتیب با توسعه ظرفیتهای فکری و مدیریتی در عرصه کسب و کارها و از سوی دیگر با اهمیت یافتن مسائل اخلاقی که ناشی از فشار رقابت، خواست مشتریان، جامعه و فشارهای دولتها است، کسب و کارها امروزه نسبت به مسائل پیرامون خود دقیق، حساس و مسئولیت‌پذیرتر شده اند. بیشتر بخوانید

مقیاس سنجش مهارت‌های خودرهیابی دانشجویان در دوره‌های یادگیری الکترونیکی (سراجی و آریانی، 1402)

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، روایی و پایایی و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی سنجش مهارت‌های خودرهیابی دانشجویان در دوره‌های یادگیری الکترونیکی از ابعاد مختلف (خودانگیختگی، تشخیص نیازهای یادگیری، مسئولیت پذیری در یادگیری)

تعداد سوال: 29

تعداد بعد: 3

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر نتایج: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: Word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 6500 تومان

خرید فایل

مقیاس سنجش مهارت‌های خودرهیابی دانشجویان در دوره‌های یادگیری الکترونیکی (سراجی و آریانی، 1402)

توجه: هر گونه کپی برداری از این فایل (با توجه به تاریخ انتشار) تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

مدتی که با آموزش مجازی مشغول هستید، احساس می کنید که این شیوه آموزش از جهات مختلف با آموزش رو در رو و حضوری تفاوت دارد. در این شیوه آموزشی استاد و دانشجو به جای ارتباط حضوری از طریق ابزارها، نوشته‌ها، پیام‌های صوتی و ویدئویی با یکدیگر تعامل برقرار می‌کنند. گرچه برخی از فرآیندهای آموزش و یادگیری در دو محیط حضوری و مجازی شبیه به هم است ولی تفاوت‌های بین آنها نیز کم نیست.

موفقیت شما در شیوه آموزش به دو عامل مهم بستگی دارد: کیفیت برنامه آموزشی و مهارت ها و ویژگی های شخصی خودتان. برنامه آموزشی را دانشگاه و اساتید تهیه و ارائه می‌کنند ولی مهارت‌ها و ویژگی‌ها در اختیار شماست که می توانید این مهارت‌ها را با تمرین و دقت بیشتر تقویت کنید. بنابراین مهارت‌ها و ویژگی‌های که می‌تواند به شما کمک کند تا از آموزش مجازی بیشتر و مفیدتر استفاده کنید، عبارتند از: بیشتر بخوانید

پرسشنامه رفتار خوردن کودکان واردل (CEBQ)

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی رفتار خوردن کودکان از ابعاد مختلف (ایرادگیری از غذا، لذت از غذا، پاسخ به غذا/پرخوری هیجانی، پاسخ های سیری، کم خوری هیجانی، تمایل به نوشیدنی های شیرین، آهستگی در خوردن)

تعداد سوال: 35

تعداد بعد: 7

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر نتایج: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: Word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 3500 تومان

خرید فایل

پرسشنامه رفتار خوردن کودکان واردل (CEBQ)

شيوه نمره گذاري

اين پرسشنامه 35 سوال داشته و هدف آن ارزیابی رفتار خوردن کودکان از ابعاد مختلف (ایرادگیری از غذا، لذت از غذا، پاسخ به غذا/پرخوری هیجانی، پاسخ های سیری، کم خوری هیجانی، تمایل به نوشیدنی های شیرین، آهستگی در خوردن) است. طيف نمره گذاري آن بر اساس طيف ليكرت 5 گزينه اي مي باشد كه در جدول زير گزينه ها و نيز امتياز مربوط به هر گزينه ارائه گرديده است:…

پرسشنامه موانع استقرار هوش تجاری در سازمان (مرتضایی و همکاران، 1402)

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی موانع استقرار هوش تجاری در سازمان از ابعاد مختلف (موانع سازمانی، موانع مدیریتی، موانع انسانی، موانع فرهنگی، موانع زیرساختی، موانع سیستمی)

تعداد سوال: 37

تعداد بعد: 6

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر نتایج: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: Word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 6500 تومان

خرید فایل

پرسشنامه موانع استقرار هوش تجاری در سازمان (مرتضایی و همکاران، 1402)

توجه: هر گونه کپی برداری از این فایل (با توجه به تاریخ انتشار) تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

هوش تجاری BI یا business Intelligence که به اختصار BI نیز نامیده می شود فرآیندی است که به مدیران کمک می کند تا با تحلیل تخصصی داده ها بتوانند نسبت به تصمیمات اساسی در سازمان بهترین عملکرد را داشته باشند. در حقیقت هوش تجاری به عنوان یک فرآیند تکنولوژی محور به مدیران این آگاهی را می دهد که چه عواملی باعث موفقیت یا شکستشان در پروژه ها می شود و در نتیجه آگاهی آنها را در مورد عوامل سودآور یا زیان آور برای سازمان بالا می برد.

روند هوش تجاری بدون استفاده از ابزارهای آنالیز و تحلیل داده امکان پذیر نیست. در واقع هوش تجاری BI به کمک ابزارها و اپلیکیشن های مختلف انواع اطلاعات را از خارج و داخل سازمان جمع آوری کرده و آنها را آماده تحلیل می کند. در نهایت تحلیل داده ها در انواع مختلفی مثل گزارش، چارت، نقشه، گراف و سایر انواع داده در قالب بصری که قابل نمایش است به مدیران برای تصمیم گیری های کلان ارائه می شود.

پرسشنامه بی نزاکتی درک شده تعاملات فراگیر-فراده (کلارک و همکاران، 2009)

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی بی نزاکتی درک شده دانشجویان در جلسات آموزش پرستاری از ابعاد مختلف (بی نزاکتی دانشجو در کلاس درس، عدم انگیزه دانشجو، عدم برنامه ریزی و آمادگی، بی تفاوتی نسبت به نظر دیگران)

تعداد سوال: 24

تعداد بعد: 4

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر نتایج: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: Word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 6500 تومان

خرید فایل

پرسشنامه بی نزاکتی درک شده تعاملات فراگیر-فراده (کلارک و همکاران، 2009)

توجه: هر گونه کپی برداری از این فایل (با توجه به تاریخ انتشار) تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

شيوه نمره گذاري

اين پرسشنامه 24 سوال داشته و هدف آن ارزیابی بی نزاکتی درک شده دانشجویان در جلسات آموزش پرستاری از ابعاد مختلف (بی نزاکتی دانشجو در کلاس درس، عدم انگیزه دانشجو، عدم برنامه ریزی و آمادگی، بی تفاوتی نسبت به نظر دیگران) است. طيف نمره گذاري آن بر اساس طيف ليكرت 5 گزينه اي مي باشد كه در جدول زير گزينه ها و نيز امتياز مربوط به هر گزينه ارائه گرديده است:…

پرسشنامه نگرش نسبت به دانش پژوهی آموزشی (جکسون و همکاران، 2005)

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف:  ارزیابی نگرش نسبت به دانش پژوهی آموزشی از ابعاد مختلف (خودکارآمدی، انگیزه مندی)

تعداد سوال: 8

تعداد بعد: 2

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر نتایج: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: Word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 4500 تومان

خرید فایل

پرسشنامه نگرش نسبت به دانش پژوهی آموزشی (جکسون و همکاران، 2005)

توجه: هر گونه کپی برداری از این فایل (با توجه به تاریخ انتشار) تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

یکی از مفاهیمی که در دو دهه اخیر وارد عرصه های دانشگاهی شده, مفهوم دانش پژوهی (Scholarship) و بویژه, دانش پژوهی آموزشی است. با گنجاندن این مفهوم در ماده یک آیین نامه ارتقای مرتبه اعضای هیات علمی و در نظر گرفتن آن به عنوان یکی از اجزای ضروری برای پیشرفت و ارتقای آکادمیک, توجه به این مساله وارد مرحله جدیدی شده است.

شيوه نمره گذاري

اين پرسشنامه 8 سوال داشته که توسط جکسون و همکاران (2005) طراحی شده است و هدف آن ارزیابی نگرش نسبت به دانش پژوهی آموزشی از ابعاد مختلف (خودکارآمدی، انگیزه مندی) است. طيف نمره گذاري آن بر اساس طيف ليكرت 4 گزينه اي مي باشد كه در جدول زير گزينه ها و نيز امتياز مربوط به هر گزينه ارائه گرديده است:…