پرسشنامه بررسی تاثیر نوآوری در برند بر وفاداری به برند با توجه به نقش متغیر میانجی کیفیت درک شده

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر،و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: بررسی تاثیر سرمایه انسانی، مطلوبیت، امکان سنجی و سرمایه اجتماعی بر تاثیر اجتماعی با نقش میانجی کارآفرینی اجتماعی، عوامل محیطی و عوامل نهادی محیطی (سرمایه انسانی، نگرش به رفتار، هنجارهای اجتماعی، خودکارآمدی، سرمایه اجتماعی، کارآفرینی اجتماعی، عوامل محیط اجتماعی، عوامل نهادی محیطی، تاثیر اجتماعی)

تعداد سوال: 24

تعداد بعد: 3

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر: دارد

منبع: محقق ساخته

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 23000 تومان

خرید فایل

پرسشنامه بررسی تاثیر نوآوری در برند بر وفاداری به برند با توجه به نقش متغیر میانجی کیفیت درک شده

تفاوت مهم رضایت مشتری با وفاداری مشتری

آمار رضایت مشتری شما هیچوقت اینقدر بالا نبوده. با این حال رئیس شما دائما شکایت میکنه که چرا مشتری ها فقط یکبار ازتون خرید میکنند. نرخ ریزش مشتری ها بالاست و به نظر میاد اونها برند شما رو دوست ندارند. اما اخه واسه چی؟ مگه رضایت مشتری با وفاداری مشتری یکی نیست؟

درسته که وفاداری مشتری نتیجه ی رضایت مشتری هست، اما تنها رضایت اونها کافی نیست و کلی فاکتور دیگه برای افزایش وفاداری نیاز هست. در این مقاله می خواهیم به شما بگوییم که چرا رضایت مشتری با وفاداری مشتری یکی نیست، و اینکه چطور میتونید وفاداری اونها رو بسنجید و اون رو افزایش بدید.

چرا رضایت مشتری با وفاداری مشتری فرق میکند؟

وقتی صحبت درباره رضایت مشتری در میان است، ما معمولا به فرم های نظرسنجی اتکا می کنیم که تیم خدمات مشتریان بعد از اینکه مشتری به  شما مراجعه می کند برای آنها می فرستد.

رضایت مشتریان تنها به آخرین ارتباطی که مشتری با یک کسب و کار داشته است می پردازد. آیا مشکل مشتری برطرف شد؟ اگر جواب مثبت است، اکثر مشتریان می گویند که از خدمات ارائه شده به آنها راضی هستند. بیشتر بخوانید

پرسشنامه تاثیر نقش و جایگاه لجستیک بر ارتقاء رقابت پذیری محصولات صادراتی

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر،و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: بررسی تاثیر نقش و جایگاه لجستیک بر ارتقاء رقابت پذیری محصولات صادراتی (زیر ساخت های لجستیک، گمرک، جایگاه حمل و نقل بین المللی، به موقع بودن لجستیک، کیفیت لجستیک، پیگیری و ردیابی لجستیک)

تعداد سوال: 24

تعداد بعد: 6

شیوه نمره گذاری و تفسیر: دارد

منبع: محقق ساخته

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 9000 تومان

خرید فایل
پرسشنامه تاثیر نقش و جایگاه لجستیک بر ارتقاء رقابت پذیری محصولات صادراتی

لجستیک وظیفه تسهیل ارتباطات را برعهده دارد. امروزه ترویج و فرهنگ سازی دانش لجستیک در کشور ما به عنوان یک لازمه توسعه اقتصادی و بنگاه ها به حساب می آید.

تعریف

حمل ونقل، به انتقال کالا، مسافر یا اطلاعات از یک مبدا مشخص به یک مقصد مشخص در یک مسیر مشخص اطلاق می گردد. لجستیک یک لغت لاتین است و واژه ای یونانی می باشد. معادل فارسی آن آماد، آماده گاری، پشتیبانی و … است. در دیکشنری آکسفورد تعریف لجستیک شاخه ای از علم نظامی است که مرتبط با خرید، نگهداری و حمل و نقل مواد، انسان و تجهیزات در علوم نظامی است. اما به مرور این تعریف به ساماندهی و پیاده سازی فرایندهای پیچیده همراه با جزئیات تغییر پیدا کرده است. امروزه لجستیک را به عنوان مدیریت جریان کالا، اطلاعات یا هر نوع منبع دیگری نام می برند.

تاریخچه

در خوص تاریخچه حمل و نقل می توان گفت با تاریخچه عمر بشریت برابری می نماید. اما درخصوص بحث حمل و نقل در زمینه تجاری می توان گفت از قرن چهارده و پانزدهم به بعد با روی کار آمدن بارنامه ها حمل و نقل از شکل سنتی خود خارج گردید و بازرگانان دیگر مجبور نبودند که برای ارسال محموله ها خودشان هم به مقصد مورد نظر بروند و به این ترتیب کار حمل حموله به اشخاص متخصص در زمینه واگذار گردید. در اواخر قرن نوزدهم برای استفاده از ظرفیت های خود در زمینه های دیگر پا را فراتر از حما ونقل نهاده و به این ترتیب زمینه را برای شرو ع و گسترش مبحث لجستیک آغاز نمودند. بیشتر بخوانید

پرسشنامه تاثیر مدیریت ریسکهای استراتژیک بر مزیت رقابتی و عملکرد مالی

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر،و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی تاثیر مدیریت ریسکهای استراتژیک بر مزیت رقابتی و عملکرد مالی (مدیریت ریسکهای عملیاتی، مدیریت ریسکهای گزارشگری مالی، مدیریت ریسکهای عدم رعایت قوانین و مقررات، مزیت رقابتی و عملکرد مالی)

تعداد سوال: 25

تعداد بعد: 5

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر: دارد

منبع: محقق ساخته (سفارش)

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 27000 تومان

خرید فایل

پرسشنامه تاثیر مدیریت ریسکهای استراتژیک بر مزیت رقابتی و عملکرد مالی

تحلیل ریسک در تمامی مراحل چرخه مدیریت استراتژیک سازمان کاربرد دارد. اگر به عنوان نمونه چرخه پنج مرحله ای تحلیل، استراتژی گذاری، ترجمه و همسوسازی، اجرا و پایش و یادگیری را برای مدیریت استراتژیک در سازمان در نظر بگیریم، تحلیل ریسک استراتژیک برای تمامی مراحل آن کاربرد دارد و می تواند به عنوان مکملی اطمینان بخش برای اثربخشی این فرایند عمل نماید. بیشتر بخوانید

پرسشنامه تاثیر مدیریت ریسکهای استراتژیک بر ارزش افزایی عملکرد مؤسسات بیمه

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر،و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی تاثیر مدیریت ریسکهای استراتژیک بر ارزش افزایی عملکرد مؤسسات بیمه (مدیریت ریسکهای عملیاتی، مدیریت ریسکهای گزارشگری مالی، مدیریت ریسکهای عدم رعایت قوانین و مقررات، ارزش افزایی عملکرد مؤسسات بیمه)

تعداد سوال: 20

تعداد بعد: 4

شیوه نمره گذاری و تفسیر: دارد

منبع: محقق ساخته (سفارش)

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 32000 تومان

خرید فایل
پرسشنامه تاثیر مدیریت ریسکهای استراتژیک بر ارزش افزایی عملکرد مؤسسات بیمه

چه تفاوتی میان ریسک استراتژیک و گونه های دیگر ریسک وجود دارد؟

ریسک های استراتژیک، ریسک هایی هستند که بیشترین تاثیر را بر روی تصمیم استراتژیک سازمان دارند و یا در اثر آن تصمیمات ایجاد شده اند. بنابراین نسبت به دیگر گونه های ریسک ( رویکرد سنتی تحلیل ریسک شامل ریسک های عملیات و مالی )، بسیار عمیق و گسترده تر بر عملکرد فعلی و آتی سازمان تاثیر می گذارند. به عنوان مثال خروج شرکت از یک بازار بالغ و ورود به بازار نوظهور ریسکی استراتژیک است که می تواند جنبه های مختلفی از سازمان را تحت تاثیر قرار دهد.

تحلیل ریسک استراتژیک از قدیم وجود داشته است، پس چرا اکنون اولویت و فوریت یافته است؟

در گذشته شرکت ها فرصت بیشتری برای واکنش نشان دادن به ریسک های استراتژیک داشته اند، بنابراین شاید رویکرد ” صبر کنیم تا ببینیم چه می شود” عمومیت بیشتری در مواجهه با ریسک های استراتژیک داشته است. اما اکنون دگرگونی های محیطی مانند نوآوری های سریع، تغییرات تکنولوژیک، دسترسی پذیری و افزایش سرعت و کیفیت ارتباطات وقتی با فرهنگ جهانی شدن نیز آمیخته شده است، فضای کسب و کار را با تاثیرات بسیار شدیدتر محیطی مواجه نموده به گونه ای که یک مشکل محلی کوچک می تواند بحرانی جهانی را به دنبال داشته باشد. بیشتر بخوانید

پرسشنامه تاثیر مدیریت راهور بر کاهش سوانح ترافیکی

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر،و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی تاثیر مدیریت راهور  بر کاهش سوانح ترافیکی از ابعاد مختلف (آموزش فرهنگ ترافیک، نظارت و کنترل ترافیک، اعمال قانون و مقررات، اولویت آموزش فرهنگ ترافیک)

تعداد سوال: 12

تعداد بعد: 3

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر: دارد

منبع: محقق ساخته

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 3500 تومان

خرید فایل
پرسشنامه تاثیر مدیریت راهور بر کاهش سوانح ترافیکی

کاهش سوانح ترافیکی به علل و عوامل متعددی بستگی دارد؛ رعایت قوانین، بالابودن ضریب ایمنی معابر و موتورسیکلت، برخی از این عوامل هستند؛ اما در این میان، چگونگی مدیریت پلیس ترافیک در این بخش، بدون تردید، نقش بی بدیلی را به عهده دارد.

روش نمره گذاری

این پرسشنامه دارای 12 سوال بوده و هدف آن ارزیابی تاثیر مدیریت راهور  بر کاهش سوانح ترافیکی از ابعاد مختلف (آموزش فرهنگ ترافیک، نظارت و کنترل ترافیک، اعمال قانون و مقررات، اولویت آموزش فرهنگ ترافیک) می باشد. طیف پاسخدهی آن از نوع لیکرت پنج گزینه ای می باشد که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه گردیده است:…

پرسشنامه تاثیر مديريت منابع انسانی الكترونيك در ايجاد چابكی بانكی

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر،و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی تاثیر مديريت منابع انساني الكترونيك در ايجاد چابكي بانكی از ابعاد مختلف (استخدام الكترونيكي منابع انساني، آموزش الكترونيكي منابع انساني، پرداخت الكترونيكي منابع انساني، ارزيابي عملكرد الكترونيكي منابع انساني، ارتباطات منابع انساني، حفظ و نگهداري منابع انساني)

تعداد سوال: 24

تعداد بعد:” 6

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر: دارد

منبع: نامشخص

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 37000 تومان

خرید فایل

پرسشنامه تاثیر مديريت منابع انساني الكترونيك در ايجاد چابكي بانكی

مدیریت منابع انسانی الکترونیک (E-HRM) چیست؟

مفهوم مدیریت منابع انسانی الکترونیک چیست؟ در این مقاله به مفهوم مدیریت منابع انسانی الکترونیک می پردازیم.

*تاثیر فناوری اطلاعات بر مدیریت منابع انسانی؟
*تعریف مدیریت منابع انسانی الکترونیک؟
*دلایل نیاز مدیریت منابع انسانی به استفاده از فناوری اطلاعات چیست؟
*مقایسه مدیریت منابع انسانی سنتی و مدیریت منابع انسانی الکترونیک؟

مدیریت منابع انسانی برای سال ها به فعالیت های اداری و روزمره مانند کارمندیابی، گزینش و آموزش که تمام انرژی و زمان متخصصان منابع انسانی سازمان ها را صرف می کرد، محدود شده بود. بخش های منابع انسانی اغلب آنقدر درگیر چنین فعالیت هایی بودند که دیگر زمانی برای فعالیت هایی که ارزش افزوده برای سازمان دارند مانند مدیریت دانش، مدیریت فرهنگ سازمانی و بازنگریو باز سازی استراتژیک سازمان نداشتند.

امروز برای کاهش هزینه های اداری و افزایش سرعت ارائه خدمات نیازمند راهکارهای بهتر، سریعتر و هوشمندانه تر مدیریت منابع انسانی هستیم. مدیریت منابع انسانی الکترونیک (E-HRM)، پاسخی به چالش های امروزه مدیریت منابع انسانی است پیدایش این مفهوم، اهداف، عملکرد و اثربخشی حوزه منبع انسانی را دست خوش تحولات زیادی نموده است. بیشتر بخوانید

پرسشنامه تاثیر مدیریت ارتباط با مشتریان و بازاریابی داخلی بر عملکرد تجاری شرکت

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر،و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتریان و بازاریابی داخلی بر عملکرد تجاری شرکت (مدیریت ارتباط با مشتریان، بازاریابی داخلی، عملکرد تجاری شرکت (عملکرد مالی و غیر مالی))

تعداد سوال: 32

تعداد بعد: 4

شیوه نمره گذاری و تفسیر: دارد

منبع: محقق ساخته (سفارش)

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 23000 تومان

خرید فایل
پرسشنامه تاثیر مدیریت ارتباط با مشتریان و بازاریابی داخلی بر عملکرد تجاری شرکت

تا کنون از لفظ بازاریابی داخلی (۱) در پژوهش‌های بسیاری استفاده شده است که عمدتا این پژوهش‌ها مرتبط با بازاریابی خدمات بوده است، اما به طور جدی مورد تحقیق و بررسی قرار نگرفته است (فیسک، براون و بیتنر، ۱۹۹۳)؛ (فورمن و مانی، ۱۹۹۵).

در دیکشنری بنت(۲)، بازاریابی داخلی به این صورت تعریف شده است: بازاریابی بر روی کارکنان سازمان به منظور تضمین اینکه آنها برنامه‌ها و خط مشی‌های مورد نظر شرکت را به طور موثر اجرا می‌کنند. علیرغم استناد انجمن بازاریابی آمریکا به لغت‌نامه‌ی بنت، اما برخی از پژوهشگران این تعریف را رد می‌کنند. کاتلر (۱۹۹۴) بازاریابی داخلی را به این صورت تعریف می‌کند: انجام موفقیت‌آمیز فرآیند استخدام، آموزش‌ و انگیزش کارکنان که سبب می‌شود بتوانیم به خوبی به مشتریان، خدمات‌رسانی نماییم. البته این تعریف نیز همچنان به قضیه به صورت تک بُعدی نگاه می‌کند.

فورمن و مانی (۱۹۹۵) بازاریابی داخلی را به یک ماتریس ۲×۲ (چه کسی بازاریابی داخلی را انجام می دهد و بازاریابی داخلی برای چه کسی انجام می‌شود) طبقه‌بندی کرده‌اند. این نوع بازاریابی داخلی زمانی است که تمام سازمان، بازاریابی داخلی را در سازمان اجرا می‌کنند. البته از دیدگاه کلی، بازاریابی داخلی به ندرت به عنوان ابزاری برای آنکه بخش‌های بازاریابی دیگر بخش‌های سازمان‌ را برای انجام آنچه که می‌خواهند قانع کنند، در نظر گرفته می‌شود.  فورمن و مانی بازاریابی داخلی را به سه عامل وابسته می‌دانند: توسعه ی کارکنان(۳)، پاداش‌ها و چشم‌اندازی که کارکنان می‌توانند به آن معتقد باشند. بیشتر بخوانید

پرسشنامه تاثیر مدیریت ارتباط با مشتریان بر رضایتمندی مشتریان بانک

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر،و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتریان (شناسایی مشتری، جذب مشتری، حفظ مشتری، توسعه مشتری) بر رضایتمندی مشتریان بانک

تعداد سوال: 25

تعداد بعد: 5

شیوه نمره گذاری و تفسیر: دارد

منبع: محقق ساخته

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 29000 تومان

خرید فایل
پرسشنامه تاثیر مدیریت ارتباط با مشتریان بر رضایتمندی مشتریان بانک

مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) به همه فرآیندها و فناوری‌هایی گفته می‌شود که در شرکت‌ها و سازمان‌ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمت به مشتریان به کار می‌رود. CRM در واقع با حفظ مشتریان سودآور فعلی و جذب مشتریان بالقوه موجب افزایش و ثبات در فروش و سود شرکتها در بلند مدت می‌گردد.
بانک ها با استفاده از CRM می توانند چرخه فروش را کوتاهتر و وفاداری مشتری به ایجاد روابط نزدیکتر و درآمد را افزایش دهند. سیستم مدیریت روابط با مشتری می‌تواند کمک کند تا مشتریان موجود حفظ شوند و مشتریان جدیدی جذب شوند. بانک ها برخی روش‌هایی را شامل مدیریت ارتباط با مشتری، تحلیل ارزش مشتری، استراتژی سازمانی و ساز و کارهای خدماتی که کارایی ارتباطات مشتری را بهبود می‌دهد بکار می برند. مدیریت ارتباط با مشتری استراتژی ای برای کسب مشتریان جدید و نگهداشتن آنها است. مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی شامل تمام فعالیتهای مرتبط با مشتریان بی واسطه همچون شرکتها می باشد . بیشتر بخوانید

پرسشنامه تاثیر مولفه های اجتماعی فرهنگ عمومی بر مدیریت پسماند

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر،و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی تاثیر مولفه های اجتماعی فرهنگ عمومی بر مدیریت پسماند (خانواده، دوستان، دانشگاه و مدرسه، رادیو و تلویزیون، مطبوعات، آداب و رسوم، همایشهای زیست محیطی، کتب)

تعداد سوال: 39

تعداد بعد: 8

شیوه نمره گذاری: دارد

منبع: محقق ساخته

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 3900 تومان

خرید فایل
پرسشنامه تاثیر مولفه های اجتماعی فرهنگ عمومی بر مدیریت پسماند

پسماند چيست؟
به مواد جامد، مایع و گاز(غیر از فاضلاب) گفته می‌شود که به طور مستقیم یا غیر مستقیم حاصل از فعالیت انسان بوده و از نظر تولید کننده زائد تلقی می‌شود.

تقسیم بندی پسماندها :
پسماندهای عادی: به کلیه پسماندهایی گفته می‌شود که به صورت معمول از فعالیتهای روزمره انسانها در شهرها و روستاها و خارج از آنها تولید می‌شود از قبیل زباله‌های خانگی و نخاله‌های ساختمانی.

پسماندهای پزشکی (بیمارستانی): به کلیه ی پسماندهای عفونی و زیان‌آور ناشی از بیمارستانها، مراکز بهداشتی درمانی، آزمایشگاههای تشخیص طبی و سایر مراکز مشابه گفته می‌شود. سایر پسماندهای خطرناک بیمارستانی از شمول این تعریف خارج است.

بیشتر بخوانید