سفارش شماره 189
همین الان دانلود فرمائید
قمت: 200000 تومان
سفارش شماره 189
همین الان دانلود فرمائید
قمت: 200000 تومان
این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر،و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.
تعداد سوال: 24
تعداد بعد: 3
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر: دارد
منبع: محقق ساخته
نوع فایل: word 2007
همین الان دانلود کنید
قیمت: فقط 23000 تومان
آمار رضایت مشتری شما هیچوقت اینقدر بالا نبوده. با این حال رئیس شما دائما شکایت میکنه که چرا مشتری ها فقط یکبار ازتون خرید میکنند. نرخ ریزش مشتری ها بالاست و به نظر میاد اونها برند شما رو دوست ندارند. اما اخه واسه چی؟ مگه رضایت مشتری با وفاداری مشتری یکی نیست؟
درسته که وفاداری مشتری نتیجه ی رضایت مشتری هست، اما تنها رضایت اونها کافی نیست و کلی فاکتور دیگه برای افزایش وفاداری نیاز هست. در این مقاله می خواهیم به شما بگوییم که چرا رضایت مشتری با وفاداری مشتری یکی نیست، و اینکه چطور میتونید وفاداری اونها رو بسنجید و اون رو افزایش بدید.
وقتی صحبت درباره رضایت مشتری در میان است، ما معمولا به فرم های نظرسنجی اتکا می کنیم که تیم خدمات مشتریان بعد از اینکه مشتری به شما مراجعه می کند برای آنها می فرستد.
رضایت مشتریان تنها به آخرین ارتباطی که مشتری با یک کسب و کار داشته است می پردازد. آیا مشکل مشتری برطرف شد؟ اگر جواب مثبت است، اکثر مشتریان می گویند که از خدمات ارائه شده به آنها راضی هستند. بیشتر بخوانید
این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر،و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.
تعداد سوال: 24
تعداد بعد: 6
شیوه نمره گذاری و تفسیر: دارد
منبع: محقق ساخته
نوع فایل: word 2007
همین الان دانلود کنید
قیمت: فقط 9000 تومان
لجستیک وظیفه تسهیل ارتباطات را برعهده دارد. امروزه ترویج و فرهنگ سازی دانش لجستیک در کشور ما به عنوان یک لازمه توسعه اقتصادی و بنگاه ها به حساب می آید.
حمل ونقل، به انتقال کالا، مسافر یا اطلاعات از یک مبدا مشخص به یک مقصد مشخص در یک مسیر مشخص اطلاق می گردد. لجستیک یک لغت لاتین است و واژه ای یونانی می باشد. معادل فارسی آن آماد، آماده گاری، پشتیبانی و … است. در دیکشنری آکسفورد تعریف لجستیک شاخه ای از علم نظامی است که مرتبط با خرید، نگهداری و حمل و نقل مواد، انسان و تجهیزات در علوم نظامی است. اما به مرور این تعریف به ساماندهی و پیاده سازی فرایندهای پیچیده همراه با جزئیات تغییر پیدا کرده است. امروزه لجستیک را به عنوان مدیریت جریان کالا، اطلاعات یا هر نوع منبع دیگری نام می برند.
در خوص تاریخچه حمل و نقل می توان گفت با تاریخچه عمر بشریت برابری می نماید. اما درخصوص بحث حمل و نقل در زمینه تجاری می توان گفت از قرن چهارده و پانزدهم به بعد با روی کار آمدن بارنامه ها حمل و نقل از شکل سنتی خود خارج گردید و بازرگانان دیگر مجبور نبودند که برای ارسال محموله ها خودشان هم به مقصد مورد نظر بروند و به این ترتیب کار حمل حموله به اشخاص متخصص در زمینه واگذار گردید. در اواخر قرن نوزدهم برای استفاده از ظرفیت های خود در زمینه های دیگر پا را فراتر از حما ونقل نهاده و به این ترتیب زمینه را برای شرو ع و گسترش مبحث لجستیک آغاز نمودند. بیشتر بخوانید
این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر،و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.
تعداد سوال: 25
تعداد بعد: 5
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر: دارد
منبع: محقق ساخته (سفارش)
نوع فایل: word 2007
همین الان دانلود کنید
قیمت: فقط 27000 تومان
تحلیل ریسک در تمامی مراحل چرخه مدیریت استراتژیک سازمان کاربرد دارد. اگر به عنوان نمونه چرخه پنج مرحله ای تحلیل، استراتژی گذاری، ترجمه و همسوسازی، اجرا و پایش و یادگیری را برای مدیریت استراتژیک در سازمان در نظر بگیریم، تحلیل ریسک استراتژیک برای تمامی مراحل آن کاربرد دارد و می تواند به عنوان مکملی اطمینان بخش برای اثربخشی این فرایند عمل نماید. بیشتر بخوانید
این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر،و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.
تعداد سوال: 20
تعداد بعد: 4
شیوه نمره گذاری و تفسیر: دارد
منبع: محقق ساخته (سفارش)
نوع فایل: word 2007
همین الان دانلود کنید
قیمت: فقط 32000 تومان
ریسک های استراتژیک، ریسک هایی هستند که بیشترین تاثیر را بر روی تصمیم استراتژیک سازمان دارند و یا در اثر آن تصمیمات ایجاد شده اند. بنابراین نسبت به دیگر گونه های ریسک ( رویکرد سنتی تحلیل ریسک شامل ریسک های عملیات و مالی )، بسیار عمیق و گسترده تر بر عملکرد فعلی و آتی سازمان تاثیر می گذارند. به عنوان مثال خروج شرکت از یک بازار بالغ و ورود به بازار نوظهور ریسکی استراتژیک است که می تواند جنبه های مختلفی از سازمان را تحت تاثیر قرار دهد.
در گذشته شرکت ها فرصت بیشتری برای واکنش نشان دادن به ریسک های استراتژیک داشته اند، بنابراین شاید رویکرد ” صبر کنیم تا ببینیم چه می شود” عمومیت بیشتری در مواجهه با ریسک های استراتژیک داشته است. اما اکنون دگرگونی های محیطی مانند نوآوری های سریع، تغییرات تکنولوژیک، دسترسی پذیری و افزایش سرعت و کیفیت ارتباطات وقتی با فرهنگ جهانی شدن نیز آمیخته شده است، فضای کسب و کار را با تاثیرات بسیار شدیدتر محیطی مواجه نموده به گونه ای که یک مشکل محلی کوچک می تواند بحرانی جهانی را به دنبال داشته باشد. بیشتر بخوانید
این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر،و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.
تعداد سوال: 12
تعداد بعد: 3
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر: دارد
منبع: محقق ساخته
نوع فایل: word 2007
همین الان دانلود کنید
قیمت: فقط 3500 تومان
کاهش سوانح ترافیکی به علل و عوامل متعددی بستگی دارد؛ رعایت قوانین، بالابودن ضریب ایمنی معابر و موتورسیکلت، برخی از این عوامل هستند؛ اما در این میان، چگونگی مدیریت پلیس ترافیک در این بخش، بدون تردید، نقش بی بدیلی را به عهده دارد.
روش نمره گذاری
این پرسشنامه دارای 12 سوال بوده و هدف آن ارزیابی تاثیر مدیریت راهور بر کاهش سوانح ترافیکی از ابعاد مختلف (آموزش فرهنگ ترافیک، نظارت و کنترل ترافیک، اعمال قانون و مقررات، اولویت آموزش فرهنگ ترافیک) می باشد. طیف پاسخدهی آن از نوع لیکرت پنج گزینه ای می باشد که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه گردیده است:…
این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر،و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.
تعداد سوال: 24
تعداد بعد:” 6
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر: دارد
منبع: نامشخص
نوع فایل: word 2007
همین الان دانلود کنید
قیمت: فقط 37000 تومان
مفهوم مدیریت منابع انسانی الکترونیک چیست؟ در این مقاله به مفهوم مدیریت منابع انسانی الکترونیک می پردازیم.
*تاثیر فناوری اطلاعات بر مدیریت منابع انسانی؟
*تعریف مدیریت منابع انسانی الکترونیک؟
*دلایل نیاز مدیریت منابع انسانی به استفاده از فناوری اطلاعات چیست؟
*مقایسه مدیریت منابع انسانی سنتی و مدیریت منابع انسانی الکترونیک؟
مدیریت منابع انسانی برای سال ها به فعالیت های اداری و روزمره مانند کارمندیابی، گزینش و آموزش که تمام انرژی و زمان متخصصان منابع انسانی سازمان ها را صرف می کرد، محدود شده بود. بخش های منابع انسانی اغلب آنقدر درگیر چنین فعالیت هایی بودند که دیگر زمانی برای فعالیت هایی که ارزش افزوده برای سازمان دارند مانند مدیریت دانش، مدیریت فرهنگ سازمانی و بازنگریو باز سازی استراتژیک سازمان نداشتند.
امروز برای کاهش هزینه های اداری و افزایش سرعت ارائه خدمات نیازمند راهکارهای بهتر، سریعتر و هوشمندانه تر مدیریت منابع انسانی هستیم. مدیریت منابع انسانی الکترونیک (E-HRM)، پاسخی به چالش های امروزه مدیریت منابع انسانی است پیدایش این مفهوم، اهداف، عملکرد و اثربخشی حوزه منبع انسانی را دست خوش تحولات زیادی نموده است. بیشتر بخوانید
این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر،و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.
تعداد سوال: 32
تعداد بعد: 4
شیوه نمره گذاری و تفسیر: دارد
منبع: محقق ساخته (سفارش)
نوع فایل: word 2007
همین الان دانلود کنید
قیمت: فقط 23000 تومان
این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر،و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.
تعداد سوال: 25
تعداد بعد: 5
شیوه نمره گذاری و تفسیر: دارد
منبع: محقق ساخته
نوع فایل: word 2007
همین الان دانلود کنید
قیمت: فقط 29000 تومان
مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) به همه فرآیندها و فناوریهایی گفته میشود که در شرکتها و سازمانها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمت به مشتریان به کار میرود. CRM در واقع با حفظ مشتریان سودآور فعلی و جذب مشتریان بالقوه موجب افزایش و ثبات در فروش و سود شرکتها در بلند مدت میگردد.
بانک ها با استفاده از CRM می توانند چرخه فروش را کوتاهتر و وفاداری مشتری به ایجاد روابط نزدیکتر و درآمد را افزایش دهند. سیستم مدیریت روابط با مشتری میتواند کمک کند تا مشتریان موجود حفظ شوند و مشتریان جدیدی جذب شوند. بانک ها برخی روشهایی را شامل مدیریت ارتباط با مشتری، تحلیل ارزش مشتری، استراتژی سازمانی و ساز و کارهای خدماتی که کارایی ارتباطات مشتری را بهبود میدهد بکار می برند. مدیریت ارتباط با مشتری استراتژی ای برای کسب مشتریان جدید و نگهداشتن آنها است. مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی شامل تمام فعالیتهای مرتبط با مشتریان بی واسطه همچون شرکتها می باشد . بیشتر بخوانید
این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر،و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.
تعداد سوال: 39
تعداد بعد: 8
شیوه نمره گذاری: دارد
منبع: محقق ساخته
نوع فایل: word 2007
همین الان دانلود کنید
قیمت: فقط 3900 تومان
پسماند چيست؟
به مواد جامد، مایع و گاز(غیر از فاضلاب) گفته میشود که به طور مستقیم یا غیر مستقیم حاصل از فعالیت انسان بوده و از نظر تولید کننده زائد تلقی میشود.
تقسیم بندی پسماندها :
پسماندهای عادی: به کلیه پسماندهایی گفته میشود که به صورت معمول از فعالیتهای روزمره انسانها در شهرها و روستاها و خارج از آنها تولید میشود از قبیل زبالههای خانگی و نخالههای ساختمانی.
پسماندهای پزشکی (بیمارستانی): به کلیه ی پسماندهای عفونی و زیانآور ناشی از بیمارستانها، مراکز بهداشتی درمانی، آزمایشگاههای تشخیص طبی و سایر مراکز مشابه گفته میشود. سایر پسماندهای خطرناک بیمارستانی از شمول این تعریف خارج است.