پرسشنامه عوامل موثر بر شکل گیری رفتار توده وار سرمایه گذاران (قلعه دره و همکاران 1399)

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی عوامل موثر بر شکل گیری رفتار توده وار سرمایه گذاران (عوامل اقتصادی، عوامل سیاسی، عوامل روانی بازار، عوامل مالی در سطح شرکت، عوامل فردی)

تعداد سوال: 50

تعداد بعد: 5

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 7500 تومان

خرید فایل

پرسشنامه عوامل موثر بر شکل گیری رفتار توده وار سرمایه گذاران (قلعه دره و همکاران 1399)

رفتار توده‌وار چیست؟

رفتار توده‌وار (Herding Behavior) را در زبان عامیانه رفتار گلّه‌ای یا رَمه‌ای نیز می گویند. این رفتار پدیده‌ای است که در آن افراد به صورت دسته‌جمعی اقدام به انجام یک کار به‌خصوص می‌کنند. به‌طور کلی این رفتار در ارتباط با تصمیم‌گیری است. قسمت عمده‌ای از تصمیماتی که افراد اتخاذ می‌کنند، تحت تاثیر رفتار یا انتخاب‌های دیگران قرار می‌گیرد. تحقیقات نشان داده است که بسیاری از سرمایه‌گذاران، هنگام اتخاذ تصمیماتشان در خرید و فروش سهام، به اخبار و اطلاعاتی که بین دیگران رد و بدل می‌شود، توجه بسیاری می‌کنند.

برخی از فعالان بازار از بر این باورند که رفتارهای توده‌وار، منجر به تشدید نوسانات بازار، بی‌ثبات شدن بازارها و افزایش شکنندگی سیستم‌های مالی می‌شوند.

برخی از فعالان بازار از این موضوع ابراز نگرانی می‌کنند. این افراد بر این باورند که رفتارهای توده‌وار، منجر به تشدید نوسانات بازار، بی‌ثبات شدن بازارها و افزایش شکنندگی سیستم‌های مالی می‌شوند. با مطالعه‌ی بحران‌هایی که تاکنون به‌وجود آمده است، می‌بینیم که رفتارهای توده‌وار در شکل‌گیری بحران‌های مالی نقش پر‌رنگی ایفا کرده‌اند. بیشتر بخوانید

پرسشنامه مدرسه برند (مومنی زاده و همکاران 1400)

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی و سنجش مولفه ها و ابعاد مدارس برند (عوامل انسانی، عوامل اجتماعی، عوامل آموزشی، عوامل کالبدی – رفاهی، عوامل تربیتی، عوامل بهداشتی، عوامل فناوری)

تعداد سوال: 65

تعداد بعد: 7

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 7500 تومان

خرید فایل

پرسشنامه مدرسه برند (مومنی زاده و همکاران 1400)

اگر بخواهیم با زبانی ساده، مفهوم برندسازی را برای شما توضیح دهیم، بد نیست قبل از آن کمی بیشتر با مفهوم برند آشنا شویم؛ برند در حقیقت آن چیزیست که مخاطبین شما به خاطر آن، حاضرند به شما پول پرداخت کنند و نقش متمایزکننده‌ی شما را ایفا می‌کند؛ احتمالا برای خیلی از والدین و دانش‌آموزان مهم است که فرزندانشان در یک مدرسه با برند خوب تحصیل کنند و این همان دلیلی است که باید به خاطر آن روی برندسازی مدرسه خود سرمایه‌گذاری کنید.

چرا برندسازی مدرسه مهم است؟

همانطور که در بخش قبل اشاره کردیم، داشتن یک برند حرفه‌ای می‌تواند شما را نسبت به سایر رقبا متمایز کند، هنگامی که روی برندسازی مدرسه خود کار می‌کنید، والدین و دانش‌آموزان، مدرسه شما را به خاطر می‌سپارند و قطعا در هنگام ثبت‌نام، مدرسه‌ی شما یکی از انتخاب‌های اصلی آن‌ها خواهد بود؛ این موضوع نه‌تنها مدرسه‌ی شما را متفاوت از سایر مدارس نشان می‌دهد، بلکه می‌تواند تعداد ثبت‌نام‌های مدرسه را نیز افزایش دهد.

پرسشنامه عوامل پیش برنده بلاک چین در کسب و کار (زندی و همکاران 1401)

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی و سنجش عوامل پیش برنده بلاک چین در کسب و کار (اقتصادی، تکنولوژی، سیاسی، قانونی، اجتماعی، محیطی)

تعداد سوال: 49

تعداد بعد: 6

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 6500 تومان

خرید فایل

پرسشنامه عوامل پیش برنده بلاک چین در کسب و کار (زندی و همکاران 1401)

طی سال‌های اخیر، تعداد زیادی از شرکت‌ها شروع به استفاده از فناوری بلا‌ک‌چین و دیگر دارایی‌های دیجیتال به منظور اهداف سرمایه‌گذاری، عملکردی یا معاملاتی کرده‌اند. بر اساس گزارشی از سایت معتبر فاندرا (Fundera) در اواخر سال 2020، بیش از 2300 شرکت و مؤسسه در کشور آمریکا بیت‌کوین را به عنوان ارز و روشی برای پرداخت پذیرفته‌اند؛ که این کار آن‌ها را با چالش‌ها و البته فرصت‌هایی مواجه کرده است. هر تکنولوژی جدیدی که ابداع می‌شود، موجی از ابهامات را به همراه دارد. این فناوری جدید هم به همین سبب، خطرات ناشناخته‌ای دارد، ولی در عین‌حال می‌تواند عوامل قوی انگیزشی نیز داشته باشد. بنابراین هر شرکت یا سازمانی که مبادرت به استفاده از بیت‌کوین یا دیگر رمزارزها می‌کند، باید دو مؤلفه‌ی مهم را در نظر داشته باشد: اول اینکه، از دلیل پذیرفتن بیت‌کوین، فهم و درک دقیق و شفافی داشته باشد و دوم آنکه، فهرستی از تمامی سؤالاتی که راجع به استفاده از راه‌حل‌های بلاک‌چین دارند، تهیه کرده و سعی کنند به آن‌ها پاسخ بدهند. اگرچه ممکن است بسیاری از سازمان‌ها به راهکارهای بلاک‌چین احتیاجی نداشته باشند، اما این فناوری برای سازمان‌هایی که از راه‌حل‌های آن استفاده می‌کنند، به منزله‌ی یک عامل متحول‌کننده است. در ادامه به شش حوزه‌ی اصلی که بلاک‌چین از طریق آن‌ها به سازمان‌ها برای حل مشکلات کمک می‌کند، اشاره می‌کنیم. بیشتر بخوانید

پرسشنامه آوای کارکنان دانشی

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی آوای کارکنان دانشی در سازمان از ابعاد مختلف (خیرخواهی، بیانات سازنده، مسئله یابی، تغییر در فرآیند تولید، تسهیم دانش، حمایت های مدیریتی، مولفه های چالشی، بازخورد سازنده، مشاوره)

تعداد سوال: 29

تعداد بعد: 9

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 2900 تومان

خرید فایل

پرسشنامه آوای کارکنان دانشی

روش نمره گذاری

این پرسشنامه دارای 29 سوال بوده و هدف آن ارزیابی آوای کارکنان دانشی در سازمان از ابعاد مختلف (خیرخواهی، بیانات سازنده، مسئله یابی، تغییر در فرآیند تولید، تسهیم دانش، حمایت های مدیریتی، مولفه های چالشی، بازخورد سازنده، مشاوره) می باشد. نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت 5 نقطه ای می باشد که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه شده است:…

پرسشنامه دستیابی سازمان به مزیت رقابتی (ملک اخلاق و همکاران 1393)

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی میزان دستیابی سازمان به مزیت رقابتی

تعداد سوال: 13

تعداد بعد: 1

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 2900 تومان

خرید فایل

پرسشنامه دستیابی سازمان به مزیت رقابتی (ملک اخلاق و همکاران 1393)

در عصر امروز ، صاحبان کسب‌وکار همیشه به دنبال راهی برای متمایز شدن هستند. یکی از مهم‌ترین راه‌های پیشی گرفتن از رقبا، ایجاد «مزیت رقابتی» است.

در محیط رقابتی بازار ، رشد اقتصادی و جهانی‌شدنِ بازارها، کسب‌وکارهای مختلف را با چالش‌های جدیدی مواجه کرده است. وجود رقابت شدید و تزلزل امنیت شغلی ازجمله عواملی هستند که صاحبان مشاغل را بر آن داشته است تا با یافتن راهکارهایی، خود و کسب‌وکارشان را از سایرین متمایز کنند. ایجاد «مزیت رقابتی» همان راهکاری است که هر تجارت کوچک و بزرگی را نجات خواهد داد.

مزیت رقابتی (Competitive advantage) ارزشی است که یک شرکت به مشتری‌های خود ارائه می‌دهد. ارزشی که شامل خدمات یا جذابیت‌هایی است که توسط رقبایتان ارائه نمی‌شود. مهم‌تر اینکه این ارزش‌ها باید از هزینه‌های مشتری بالاتر باشد. یعنی مشتری احساس کند بیش از هزینه‌ای که صرف کرده است، دریافت می‌کند. به همین خاطر مزیت رقابتی با ارزش‌های موردنظر مشتری ارتباط مستقیمی پیدا می‌کند. بنابراین هرچه ارزش‌های ارائه‌شده توسط شما، با نظر مشتری منطبق یا به آن نزدیک باشد، تجارت شما در یک یا چند معیار رقابتی برتری پیدا خواهد کرد. بیشتر بخوانید

پرسشنامه رهبری کارآفرینانه (ملک اخلاق و همکاران 1393)

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی میزان رهبری کارآفرینانه در سازمان

تعداد سوال: 6

تعداد بعد: 1

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 1800 تومان

خرید فایل

پرسشنامه رهبری کارآفرینانه (ملک اخلاق و همکاران 1393)

رهبری کارآفرینانه شیوه‌ای برای اعمال نفوذ و هدایت کسب‌وکارهای کارآفرینی است که به ایده‌های نو و نوآوری سازمانی منجر می‌شود. در کسب‌وکارهای مبتنی بر کارآفرینی، استراتژی رهبری کاملاً جدیدی موردنیاز است که آن را رهبری کارآفرینانه می‌نامند.

البته از سال ۱۹۹۳ که شولز مفهوم رهبری کارآفرینانه را مطالعه کرد تا سال ۲۰۰۸ پژوهش‌های بسیار کمی در این زمینه انجام شده بود. ولی آنچه مسلم است، با توجه به محیط رقابتی امروز و نیز نیاز به شناسایی فرصت‌ها، پژوهشگران به این نتیجه رسیده‌اند که این نوع رهبری جدید الزامی است. رهبری کارآفرینانه که در مقابل نظریه‌های سنتی رهبری قرار دارد بر بهبود مستمر و تحول سازمانی استوار است.

 از نظر آنها مفهوم رهبری کارآفرینانه نشان‌دهنده یک مرحله کلیدی در این توسعه و تحول است. یعنی پارادایم رهبری جدیدی است که در حال شکل‌گیری است. این شیوه از رهبری با تعریف چشم‌انداز و تفکر استراتژیک شروع می‌شود. سپس با ایجاد انگیزه و تعهد کارکنان، قابلیت‌های لازم را برای اکتشاف و بهره‌برداری از فرصت‌ها فراهم می‌آورد. همچنین از طریق تشویق به نوآوری و استفاده خلاقانه از سرمایه انسانی و سرمایه اجتماعی و دیگر منابع سازمان، ایجاد کرده و به خلق مشترک ارزش اقدام می‌کند. نهایتاً، زمینه و بستر مناسب را برای کارآفرینی در سازمان‌ها فراهم و تسهیل می‌کند. بیشتر بخوانید

پرسشنامه فرهنگ کارآفرینانه (ملک اخلاق و همکاران 1393)

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی میزان فرهنگ کارآفرینانه در سازمان

تعداد سوال: 4

تعداد بعد: 1

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 1800 تومان

خرید فایل

پرسشنامه فرهنگ کارآفرینانه (ملک اخلاق و همکاران 1393)
کارآفرینی، مفهومی است که همراه با خلقت بشر وجود داشته است. به تعبیری دیگر، کارآفرینی، کانون و مرکز ثقل کار و تلاش و پیشرفت بشر در عصر مدرنیته، تلقی می‌شود. به زبان ساده، ”کارآفرینی“ همان فرایند تاسیس و یا توسعه کسب‌وکار، برمبنای یک فکر و ایده نو است. کارآفرینی، به منظور رشد و نمو در جوامع، نیازمند وجود فرهنگ خاصی است. با توجه به اهمیت کلیدی کارآفرینی در اقتصادهای نوین (ایجاد شرکتهای کوچک و متوسط)،‌ کشورهای مختلف، برنامه‌های مفصلی را برای بسط چنین فرهنگی در جامعه خود تدارک دیده‌اند تا بتوانند همچنان مسیر رشد و پویایی‌شان را ادامه دهند. بنابراین، شناسایی عوامل موثر بر ایجاد و توسعه فرهنگ کارآفرینی در جامعه و نیز ویژگیهای منحصر به فرد کارآفرینان در سازمان شغلی یک فرد در دنیای امروزین به عنوان عنصر رشد و توسعه از ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی محسوب می­شود؛ به گونه­ای که عنصر کارآفرینی به عنوان موتور حرکتی تولید و توسعه اقتصادی و از سویی پرورش‌دهنده و تقویت کننده روحیه سرمایه­گذاری و بهره­وری در نیروی انسانی تلقی می­شود. بیشتر بخوانید

پرسشنامه کارآفرینی استراتژیک (ملک اخلاق و همکاران 1393)

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی میزان کارآفرینی استراتژیک در سازمان از ابعاد مختلف (ذهن های کارآفرینانه، فرهنگ کارآفرینانه، رهبری کارآفرینانه، مدیریت استراتژیک منابع، خلاقیت و نوآوری)

تعداد سوال: 26

تعداد بعد: 5

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 1800 تومان

خرید فایل

پرسشنامه کارآفرینی استراتژیک (ملک اخلاق و همکاران 1393)

کارآفرینی استراتژیک چیست؟

کارآفرینان توانایی شناخت فرصت‌هایی را دارند که به نظر می‌رسد افراد عادی آنها را نمی‌بینند و در کشف آنها ناتوانند و مدیریت استراتژیک با در اختیار قرار دادن ابزارها و مدل‌های مختلف، کارآفرینان را قادر خواهند ساخت تا از این فرصت‌های شناسایی شده برای معرفی محصولات و خدمات نو و سودمند برای بازار رقابتی بهره بگیرند و در نهایت با تکیه بر قابلیت‌های رقابتی، ارزش خلق کنند. بنابراین کارآفرینی استراتژیک یکی از کلیدی‌ترین ابزارهای در دست صاحبان کسب‌وکارها و کارآفرینان برای شروع، توسعه و احیای کسب‌وکار است. بیشتر بخوانید

پرسشنامه عوامل سازمانی موثر بر جبران خدمات پزشکان

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی عوامل سازمانی موثر بر جبران خدمات پزشکان (پرداخت حقوق و  مزایا، سطح و ساختار پرداخت، امکانات و خدمات رفاهی، امنیت شغلی، خط مشی  های سازمان، شرایط کاری مناسب در بیمارستان)

تعداد سوال: 29

تعداد بعد: 6

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 6500 تومان

خرید فایل

پرسشنامه عوامل سازمانی موثر بر جبران خدمات پزشکان

برای درک مفهوم مدیریت جبران خدمات کارمندان باید به این سوال جواب دهیم: “جبران خدمات چیست؟” در شرایط بسیار ساده، جبران خدمات، نتایج یا پاداشهایی است که کارمندان در برابر کاری که انجام می دهند، دریافت می کنند.
جبران خدمات کارمندان شامل مواردی همچون پرداخت پاداش، سود، اضافه کاری و کمیسیون فروش و غیره است.
جبران خدمات کارمندان همچنین می تواند شامل مزایای غیر پولی مانند ماشین واگذار شده توسط شرکت، مسکن واگذار شده توسط شرکت و اعطای سهام شرکت باشد. جبران خدمات بخش مهمی از مدیریت منابع انسانی است که کارمندان را تشویق و اثربخشی سازمان را بهبود می بخشد.

از دیدگاه مدیر، جبران خدمات کارمندان امری ضروری است و نه تنها باعث تشویق کارمندان می شود بلکه کارایی کارمندان را نیز بهبود می بخشد. پکیج های پاداش و مزایای خوب می تواند به جذب و حفظ کارمندان کمک کند.کارمندان انتظار دارند که پاداش و دستمزد انها منصفانه باشد و هزینه های زندگی آن ها را پوشش دهد و با تورم هماهنگی داشته باشد. طرح جبران خدمات کارمندان به ارزش ها و فرهنگ های شرکت نیز توجه می کند. کارمندان معمولا به آنچه شرکت به آن ها می پردازد توجه دارند، در بسیاری از موارد، افراد بر اساس پاداشی که دریافت می کنند رفتار می کنند. بیشتر بخوانید

پرسشنامه تئوری رفتار برنامه ریزی شده کاربران در استفاده از سیستم مدیریت پرونده قضایی (CMS)

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی تئوری رفتار برنامه ریزی شده کاربران در استفاده از سیستم مدیریت پرونده قضایی (نگرش، هنجارهای ذهنی، کنترل رفتاری درک شده، قصد استفاده از خدمات)

تعداد سوال: 13

تعداد بعد: 4

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 4500 تومان

خرید فایل

پرسشنامه تئوری رفتار برنامه ریزی شده کاربران در استفاده از سیستم مدیریت پرونده قضایی (CMS)

روش نمره گذاری

این پرسشنامه دارای 13 سوال بوده و هدف آن ارزیابی تئوری رفتار برنامه ریزی شده کاربران در استفاده از سیستم مدیریت پرونده قضایی (نگرش، هنجارهای ذهنی، کنترل رفتاری درک شده، قصد استفاده از خدمات) می باشد. نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت 5 نقطه ای می باشد که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه شده است:….