مقیاس انعطاف پذیری روان شناختی

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی ابعاد مختلف انعطاف پذیری روان شناختی در دختران (عمل متعهدانه، کمال گرایی ناسازگارانه، گشودگی به تجربه)

تعداد سوال: 37

تعداد بعد: 3

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 6500 تومان

خرید فایل

مقیاس انعطاف پذیری روان شناختی

انعطاف پذیری روانشناختی عبارت است از توانمندی بیشتر برای ارتباط با لحظه ی اکنون و نیز تغییر در رفتار یا پافشاری بر آن وقتی در جهت ارزش های زندگی خود حرکت می کنیم. و شامل قدرت متمایز سازی خود از افکار و تجارب درون روانی است و در واقع به توانایی افراد برای تمرکز بر موقعیت کنونی و استفاده از فرصت های آن موقعیت برای گام برداشتن در راستای اهداف و ارزش های درونی با وجود رویدادهای روانشناختی چالش برانگیز یا ناخواسته اشاره دارد.هدف از انعطاف پذیری روانشناختی این است که به فرد این فرصت را می دهد تابا شرایط و موقعیت جاری خود مواجه شود و آن را ارزیابی کند، و از طریق این چنین فعالیت هایی، فرد مطمئن می شود که به طور اثر بخشی در آن شرایط و موقعیت عمل می کند. به طور کلی انعطاف پذیری یک فرآیند توانایی یا پیامد سازگاری موفقیت آمیز با شرایط تهدید کننده است. بنابراین به معنای در معرض خطر قرار گرفتن و پیامدهایی بهتراز حد مورد انتظار نشان دادن، حفظ سازگاری مثبت علی رغم وجود تجارب استرس آور و بهبودی خوب پس از آسیب می باشد. بیشتر بخوانید

پرسشنامه بازیگوشی روانشناختی چیک و زین (2014)

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی ابعاد مختلف بازیگوشی روانشناختی (آغازگری، واکنش پذیری، انعطاف پذیری، خودکاری)

تعداد سوال: 18

تعداد بعد: 4

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 6500 تومان

خرید فایل

پرسشنامه بازیگوشی روانشناختی چیک و زین (2014)

روش نمره گذاری

این پرسشنامه دارای 18 سوال بوده و هدف آن ارزیابی ابعاد مختلف بازیگوشی روانشناختی (آغازگری، واکنش پذیری، انعطاف پذیری، خودکاری) می باشد. نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت 5 نقطه ای می باشد که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه شده است:….

پرسشنامه فراشناخت های قماربازی

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی اختلال قماربازی (فراشناخت مثبت، فراشناخت منفی)

تعداد سوال: 10

تعداد بعد: 2

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 5500 تومان

خرید فایل

پرسشنامه فراشناخت های قماربازی

• مروجان قمار، ایجاد اعتیاد و عادت در فرد قمار باز را تکذیب می کنند و اعتقاد دارند که دسترسی به قمار لزوماً به معنای اعتیاد یافتن به قمار نیست. با این حال دلایل کارشناسان و آمار موجود از افزایش اجتماعات انجام قمار خبر می دهد. با ظهور اینترنت مشکلات قمار بیشتر و پر رنگ تر شده است.
• علت اصلی افزایش اعتیاد به قمار این مسئله است که قمار بازان، قمار را اصلی ترین منبع درآمد خود می دانند.
• در تحقیق انجام شده از دلایل مهم دیگر افراد برای قمار درکازینوها در آمریکا ماشین های اسلات (Slot machine) است که یکی از ابزارها یا به نوعی بازی های قمار رایج در کازینوها هستند. ماشین های اسلات به گونه ای طراحی شده اند که در حالی که شما زمان زیادی با آن ها صرف می کنید خسته نشوید و در این زمان پول بیشتری خرج کنید.
• بررسی های انجام شده در آریزونا نشان می دهد که 28% معتادان به قمار در حال ترک و مبارزه با مشکل خود هستند.
• طبق آمار منتشر شده در این تحقیق 908 نفر از معتادان به قمار تحت درمان قرار گرفته اند و بیش از 10 هزار نشریه برای مبارزه با این پدیده شوم در حال انتشار است.
• گسترش وب سایت های قمار اینترنتی در سال های اخیر آسیب پذیری جوانان و بزرگسالان را در برابر اعتیاد به قمار بیشتر و آسان تر کرده است.

پرسشنامه فرصت ها و تهدیدهای بازاریابی فدراسیون های ورزشی

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی فرصت ها و تهدیدهای بازاریابی فدراسیون های ورزشی

تعداد سوال: 11

تعداد بعد: 2

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 4500 تومان

خرید فایل

پرسشنامه فرصت ها و تهدیدهای بازاریابی فدراسیون های ورزشی

در بازاریابی ورزشی دو مفهوم اساسی داریم، مفهوم اول، استفاده از روش‌های بازاریابی برای فروش محصولات و خدمات ورزشی، و مفهوم دوم، بازاریابی محصولات غیرورزشی از طریق ورزش است. مثل سایر روش‌های بازاریابی، بازاریابی ورزشی هم به دنبال تشخیص و برآورده کردن نیازها و خواسته‌ها‌ی مصرف‌کننده است و برای رسیدن به این هدف، خدمات و محصولات مرتبط با ورزش به مصرف‌کننده ارائه می‌شود. با این روش، برخلاف بازاریابی معمولی می‌توان مشتری را به استفاده از محصولات و خدمات غیر ورزشی هم تشویق کرد.

درک این مفهوم ضروری است که بازاریابی ورزشی به معنی بازاریابی محصولات ورزشی و همچنین استفاده از ورزش به عنوان ابزاری برای بازاریابی سایر محصولات و خدمات است. شناخت این دو جنبه از بازاریابی ورزشی نقش مهمی در درک شیوه‌های متنوع استفاده از ورزش دارد. با این حال، مشکل این است که این دو بعد، بیشتر روی بخش فروش بازاریابی ورزشی تأکید می‌کنند. قبل از هر اقدامی باید تحلیل و آنالیزی طولانی و راهبردی صورت گیرد و مشخص شود مشتریان ورزش به دنبال چه هستند و بهترین راه ارائه‌ی آن به مشتریان کدام است. در نتیجه، بازاریابی ورزشی را باید مجموعه‌ای شامل برنامه‌ریزی و انجام فعالیت‌هایی مربوط به تحویل محصول و خدمت ورزشی به مشتری دانست. بیشتر بخوانید

پرسشنامه نقاط قوت و ضعف بازاریابی فدراسیون های ورزشی

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی نقاط قوت و ضعف بازاریابی فدراسیون های ورزشی

تعداد سوال: 14

تعداد بعد: 2

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 4500 تومان

خرید فایل

پرسشنامه نقاط قوت و ضعف بازاریابی فدراسیون های ورزشی


بازاریابی یک حوزه اصلی عملی برای کلیه مشاغل امروزی است، باید به این مورد به عنوان یک فرایند نگریست نه به عنوان یک مفهوم نظری و باید یک مفهوم مشترک برای تمامی پرسنل باشد. نباید بازاریابی را تنها در حیطه مسئولیت یک فرد دید، بلکه این امر در حوزه وظایف هر فردی است که در حرفه ورزشی مشغول به کار می باشد.غالباً این باور وجود دارد که بازاریابی ضعیف ترین بخش برخی از اعمال ورزشی است. این باور ناشی از آن است که این اصطلاح درک نشده و آنگونه که باید توسط هر فرد اجرا شود عمل نشده است.(1) امروزه تعاریف گوناگونی برای بازاریابی بیان شده است، هر کدام از این تعاریف بیان کننده ی گوشه ای از فعالیتهای بازاریابی است، برخی از صاحب نظران بازاریابی را فرایند نیازها و خواسته های بشر تعریف می کنند. به نظر فیلیپ کاتلر برجسه ترین صاحب نظر در این رشته بازاریابی عبارت است از ” فعالیتی انسانی در جهت ارضای نیازها و خواسته ها از طریق فرایند مبادله”.(2) بیشتر بخوانید

پرسشنامه استاندارد عام گرایی

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی میزان عام گرایی

تعداد سوال: 3

تعداد بعد: 1

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 2400 تومان

خرید فایل

پرسشنامه استاندارد عام گرایی

روش نمره گذاری

این پرسشنامه دارای 3 سوال بوده و هدف آن ارزیابی میزان عام گرایی می باشد. نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت 5 نقطه ای می باشد که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه شده است:…

پرسشنامه جامعه پذیری فرد در خانواده

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی میزان جامعه پذیری فرد در خانواده (میزان دخالت فرزندان در تصمیمات خانواده، میزان اجبار والدین در اعمال نظرات والدین)

تعداد سوال: 10

تعداد بعد: 2

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 3900 تومان

خرید فایل

پرسشنامه جامعه پذیری فرد در خانواده

 جامعه پذیری یکی دیگر از کارکردهای مهم خانواده استجامعه شناسان در تعریف«جامعه پذیری»، آن را فراگردی دانسته اند که انسان ها از طریق آن، شیوه های زندگی جامعه شان را یاد می گیرند، شخصیتی کسب می کنند و آمادگی عملکرد به عنوان عضو یک جامعه را پیدا می کنند.
هرچند جامعه پذیری غالبا درباره کودکان به کار برده می شود، اما این فرایند مخصوص آنها نیست، بلکه همه اعضای خانواده در مسیر زندگی در حال جامعه پذیری هستنددر همه فرهنگ ها، خانواده عامل اصلی اجتماعی شدن کودک در دوران طفولیت شمرده می شودهر چند در مراحل بعدی زندگی فرد، عواملی همچون مدرسه، گروه همسالان و رسانه های همگانی در اجتماعی شدن سهم دارند.

پرسشنامه حضور فرد در عرصه های عمومی

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی میزان حضور فرد در عرصه های عمومی (مشارکت در بحث و گفتوگوهای اجتماعی و غیره، فعالیت و مشارکت در قالب نهادهای مختلف)

تعداد سوال: 11

تعداد بعد: 2

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 3900 تومان

خرید فایل

پرسشنامه حضور فرد در عرصه های عمومی

روش نمره گذاری

این پرسشنامه دارای 11 سوال بوده و هدف آن ارزیابی میزان حضور فرد در عرصه های عمومی (مشارکت در بحث و گفتوگوهای اجتماعی و غیره، فعالیت و مشارکت در قالب نهادهای مختلف) می باشد. نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت 5 نقطه ای می باشد که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه شده است:…

 

پرسشنامه میزان بهره مندی از رسانه های جمعی

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی میزان بهره مندی از رسانه های جمعی (رسانه های داخلی، رسانه های خارجی)

تعداد سوال: 7

تعداد بعد: 2

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 3500 تومان

خرید فایل

پرسشنامه میزان بهره مندی از رسانه های جمعی

تعریف رسانه

زندگی اجتماعی انسان بر اساس ارتباط شکل می گیرد. بر این اساس، ارتباط نه تنها یکی از عناصر مهم و اساسی زندگی گروهی انسان است، بلکه آن را باید سنگ بنای جامعه و هسته اصلی تشکیل ساختمان اجتماعی است؛ چرا که بدون ارتباط، هرگز فرهنگ پدیدار نمی گشت.[1] این واژه در زبان فارسی به گونه ای نسبتاً جدید شمرده می شود که گاه در معنای مفرد و گاه در معنای جمع به کار برده می شود، بدین معنا که گاه معادلی برای واژه‌یMedium  (رسانه) و گاه معادل Media  (رسانه‌ها) است.
 
رسانه در لغت به معنای روش یا ابزار مادی یا فنی تغییر شکل پیام به علامت ها (سیگنال ها) است که مناسب انتقال از یک مجرا (کانال) ارتباطی معین می باشد. اما در اصطلاح، ابزاری است که به وسیله آنها ارتباط برقرار می شود.[2] در «فرهنگ بزرگ سخن» در تعریف رسانه آمده است: «وسیله ای که اخبار و اطلاعات را به مردم می رساند؛ مانند رادیو، تلویزیون، مجله و شبکه های کامپیوتری».[3] بیشتر بخوانید

مقیاس احساس برخورداری از حقوق فرهنگی

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی میزان احساس برخورداری از حقوق فرهنگی

تعداد سوال: 4

تعداد بعد: 1

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 2900 تومان

خرید فایل

مقیاس احساس برخورداری از حقوق فرهنگی

اصطلاح حقوق فرهنگی بشر تاکنون در هیچ یک از اسناد مربوط به حمایت از حقوق بشر تعریف نشده است. اما از این اصطلاح تعاریف متفاوت و متعددی از سوی اندیشمندان حوزه‌های مختلف ارایه شده است.

در یکی از تعاریف حقوق فرهنگی به عنوان دسته‌ای از حقوق بشر که بطور کلی از حق انسان به مشارکت در حیات فرهنگی جامعه، بهره‌مندی از توسعه‌های علمی، حفظ اخلاق و منافع اصولی در علوم، کسب دانش یا تولیدات هنری، دستیابی به آموزش و حفظ هویت فرهنگی، زبانی و آداب و رسوم حمایت می‌نماید[1]، تعریف شده است.

برخی نیز حقوق فرهنگی را به مجموعه‌ای از حقوق که درصدد تأمین و حمایت از نیازهای اساسی نظیر غذا، بهداشت، شغل، امنیت و آموزش و توسعه هست تعریف نموده‌اند.[2] تعریف این اصطلاح محدود به این دو مورد نشده و از زوایای مختلفی این اصطلاح مورد تعاریف متفاوت قرار گرفته است. بیشتر بخوانید