این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.
هدف: ارزیابی میزان خود راهبری از ابعاد مختلف (خودمدیریتی، تمایل به یادگیری، خودکنترلی)
تعداد سوال: 29
تعداد بعد: 3
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر: دارد
روایی و پایایی: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: word 2007
همین الان دانلود کنید
قیمت: فقط 1900 تومان
مفهوم يادگيري خودراهبر در بافت هاي كاملا متفاوتي استفاده شده و به ويژه براي آموزش بزرگسالان از اهميت بيشتري برخوردار است . خودراهبري به عمل كردن براساس نظر و فرمان خود و حركت به سمت اهداف شخصي اشاره دارد .طبق نظر برکت ، یادگیری تحت عنوان مشارکت در فعالیت های یادگیری تعریف می شود که در آن فرد دارای مسئولیت شخصی برای توسعه و انجام امور یادگیری خود به یک روش مستقل و یدون تحریک شدن یا هدایت توسط افراد دیکر است . تشويق به يادگيري خودراهبر مورد انتقاد بوده است . چون ممكن است به شكل فريبنده اي اين طور به نظر برسد كه يادگيري خودراهبر يك كار كاملا فردي و بدون هيچگونه تاثير يا محدوديت از طرف موقعيت اجتماعي ، اقتصادي و سياسي فرد مي باشد . بنابراين بايد توجه كرد كه خودراهبري نيازمند كسب مهارت مربوطه و همچنين ارتباط با موقعيتي كه خودراهبري در آن صورت مي گيرد ، است . يادگيري خودراهبر به عنوان يك فرايند چندبعدي دربرگيرنده بخش هاي زمينه اي ، رفتاري ، عاطفي و شناختي مي باشد . بیشتر بخوانید