پرسشنامه یادگیری خود راهبر (فیشر و همکاران 2013)

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی میزان خود راهبری از ابعاد مختلف (خودمدیریتی، تمایل به یادگیری، خودکنترلی)

تعداد سوال: 29

تعداد بعد: 3

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 1900 تومان

خرید فایل

پرسشنامه یادگیری خود راهبر (فیشر و همکاران 2013)

مفهوم يادگيري خودراهبر در بافت هاي كاملا متفاوتي استفاده شده و به ويژه براي آموزش بزرگسالان از اهميت بيشتري برخوردار است . خودراهبري به عمل كردن براساس نظر و فرمان خود و حركت به سمت اهداف شخصي اشاره دارد .طبق نظر برکت ، یادگیری تحت عنوان مشارکت در فعالیت های یادگیری تعریف می شود که در آن فرد دارای مسئولیت شخصی برای توسعه و انجام امور یادگیری خود به یک روش مستقل و یدون تحریک شدن یا هدایت توسط افراد دیکر است .  تشويق به يادگيري خودراهبر مورد انتقاد بوده است . چون ممكن است به شكل فريبنده اي اين طور به نظر برسد كه يادگيري خودراهبر يك كار كاملا فردي و بدون هيچگونه تاثير يا محدوديت از طرف موقعيت اجتماعي ، اقتصادي و سياسي فرد مي باشد . بنابراين بايد توجه كرد كه خودراهبري نيازمند كسب مهارت مربوطه و همچنين ارتباط با موقعيتي كه خودراهبري در آن صورت مي گيرد ، است . يادگيري خودراهبر به عنوان يك فرايند چندبعدي دربرگيرنده بخش هاي زمينه اي ، رفتاري ، عاطفي و شناختي مي باشد . بیشتر بخوانید

پرسشنامه بررسی برنامه درسی پرستاری از نظر اخلاق محوری و عدالت محوری

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی بررسی برنامه درسی پرستاری از نظر اخلاق محوری و عدالت محوری

تعداد سوال: 60

تعداد بعد: 2

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 7500 تومان

خرید فایل

پرسشنامه بررسی برنامه درسی پرستاری از نظر اخلاق محوری و عدالت محوری

روش نمره گذاری
این پرسشنامه دارای 60 سوال بوده و هدف آن ارزیابی بررسی برنامه درسی پرستاری از نظر اخلاق محوری و عدالت محوری می باشد. نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت 5 نقطه ای می باشد که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه شده است:…

پرسشنامه توانایی آینده پژوهی

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی میزان توانمندی آینده شناسی و آینده پژوهی از ابعاد مختلف (درک مفهومی، توانایی محاسبات، روحیه آینده نگری، روش شناسی)

تعداد سوال: 45

تعداد بعد: 4

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 7500 تومان

خرید فایل

پرسشنامه توانایی آینده پژوهی

آینده‌پژوهی[۱] (به انگلیسی: Futures studies) شامل مجموعهٔ تلاش‌هایی است که با جستجوی منابع، الگوها، و عوامل تغییر یا ثبات، به تجسّم آینده‌های بالقوّه و برنامه‌ریزی برای آن‌ها می‌پردازد. آینده‌پژوهی بازتاب دهندهٔ چگونگی زایش واقعیّت «فردا» از دل تغییر (یا ثبات) «امروز»، است.

آینده‌پژوهی برابر عبارت لاتین «Futures Study» است. واژهٔ جمع Futures به این دلیل استفاده شده‌است که با بهره‌گیری از طیف وسیعی از روش‌ها و به‌جای تصوّر «تنها یک آینده»، به گمانه‌زنی‌های نظام‌مند و خردورزانه، در مورد نه تنها«یک آینده» بلکه «چندین آیندهٔ متصوّر» مبادرت می‌شود.

موضوعات آینده‌پژوهی دربرگیرندهٔ گونه‌های «ممکن»، «محتمل» و «دلخواه» برای دگرگونی از حال به آینده هستند.

امروزه تغییرات با آهنگی پرشتاب‌تر رخ می‌دهند. تغییرات فناوری و به دنبال آن تغییر در دیگر جنبه‌های زندگی، افزایش روزافزون وابستگی متقابل کشورها و ملل، تمرکززدایی جوامع و نهادهای موجود که به دلیل گسترش فناوری اطلاعات، شتاب بیشتری یافته‌است، تمایل روزافزون به جهانی‌شدن به همراه حفظ ویژگی‌های ملی، قومی و فرهنگی و بسیاری عوامل دیگر، لزوم درک بهتر از «تغییرات» و «آینده» را برای دولت‌ها، کسب وکارها، سازمان‌ها و مردم ایجاب می‌کند. بیشتر بخوانید

پرسشنامه مهارت های پداگوژیکی (تربیتی) اساتید

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی مهارت های پداگوژیکی (تربیتی) اعضای هیات علمی از ابعاد مختلف (مهارت های آموزشی، حوزه یاددهی  – یادگیری، حوزه طراحی سوال، حوزه مشاوره و ارتباط)

تعداد سوال: 32

تعداد بعد: 4

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 6500 تومان

خرید فایل

پرسشنامه مهارت های پداگوژیکی (تربیتی) اساتید

شما بعنوان يك مربي، استاد و معلم در حركت نوين و رو به رشد آموزش علوم و مهارتهاي فني كه لازمه زندگي امروزي است نقش ارزنده اي داريد. اين مهارتها به منظور رفع نيازها و نارساييها در مراكز آموزشی و صنعتي، آموزش داده مي شوند كه مهمترين مشخصه آن همسو بودن با نيازها و كمبودهاي جامعه و صنعت است.به عبارتي مي توان گفت كه بهترين شكل انتقال اين مهارتها آموزش هاي كاربردي است.در هر حال اين وظيفه شماست که به عنوان يك مربي يا استاد يا معلم بذرهاي دانش و معلومات كاري و مهارتهاي اساسي را در دل خاك استعدادهاي فراگيرانتان كه صرفاً به راهنمايي هاي شما اعتماد دارند بكاريد.
در روزهاي اول كار تدريس خود، شايد با مشكلات بسياري روبرو شويد يا بعد از گذشت چند سال از آموزش و تدريس در كلاس درس هنوز با مشكلاتي مانند عدم برقراری ارتباط درست با فراگيران ، يا نارضایتی فراگيران از نحوه تدريس شما،يا بازدهی پایین تدریس و….مواجه باشید. اينها همه مشكلاتي هستند كه كم و بيش ما مربيان و استادان در حين تدريس و آموزش با آنها روبرو هستيم.

يك مربي يا استاد يا معلم و يا هركسي كه مشغول آموزش نونهالان و جوانان و دريك كلام آينده سازان جامعه است بايد به نكات مهم و بسيار حساس در عين حال انكار ناپذير توجه داشته باشد تا اطلاعات مورد نياز فراگيران را به بهترين شكل و كامل به آنها منتقل نمايد. و در آخر چطور يك مربي بايد مورد ارزيابي قرارگيرد يا مربي چطور مي تواند خود را ارزيابي نمايد. بیشتر بخوانید

پرسشنامه رضایت‌مندی دانشجویان پزشکی نسبت به برنامه‌ی آموزشی دستیار اطلاعات بالینی

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی میزان رضایت‌مندی دانشجویان پزشکی نسبت به برنامه‌ی آموزشی دستیار اطلاعات بالینی از ابعاد مختلف (روش برنامه ی آموزشی، محتوای محیط آموزشی، امکانات محیط آموزشی کلیات برنامه ی دستیار اطلاعات بالینی)

تعداد سوال: 9

تعداد بعد: 4

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 6500 تومان

خرید فایل

پرسشنامه رضایت‌مندی دانشجویان پزشکی نسبت به برنامه‌ی آموزشی دستیار اطلاعات بالینی

روش نمره گذاری

این پرسشنامه دارای 9 سوال بوده و هدف آن ارزیابی میزان رضایت‌مندی دانشجویان پزشکی نسبت به برنامه‌ی آموزشی دستیار اطلاعات بالینی از ابعاد مختلف (روش برنامه ی آموزشی، محتوای محیط آموزشی، امکانات محیط آموزشی کلیات برنامه ی دستیار اطلاعات بالینی) می باشد. نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت 5 نقطه ای می باشد که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه شده است:…

پرسشنامه عوامل بازدارنده استفاده از آموزش الکترونیک

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی عوامل بازدارنده استفاده از آموزش الکترونیک از دیدگاه دانشجویان (سازمانی، بودجه ای، مدیریتی، حقوقی، راهبردی، پداگوژیکی، فنی، اجرایی، فرهنگی، فردی)

تعداد سوال: 48

تعداد بعد: 10

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 6500 تومان

خرید فایل

پرسشنامه عوامل بازدارنده استفاده از آموزش الکترونیک

آموزش الکترونيکي چيست؟
روشهاي نوين آموزش مبتني بر فناوري با عناوين متفاوتي مانند روشهاي جايگزين ، رسانه هاي نوين و چندرسانه اي ، رسانه دانش ، بهترين راه حل آموزشي و غيره خوانده شده است ، اما به نظر مي رسد بهترين عبارت که تعريف جامع و (
e-Learning ) کاملي از تمام نامهاي مذکور باشد ، همان آموزش الکترونيکي است.
هر چند آموزش الکترونيکي از فناوري شبکه گسترده جهاني (
World Wide Web ) بهره مي گيرد ، ولي به هيچ وجه به آن محدود نمي شود. در عرصه آموزش الکترونيکي ، علاوه بر آموزش بر مبناي وب ،آموزش غيرحضوري ،آموزش از راه دور ، تعليم و تربيت از راه دور ، بازآموزي ،خودآموزي وآموزش بر مبناي رايانه ((Computer Based Training (CBT ) نيزمي توانند مطرح شوند. در اين فصل به تعاريف مختلف ، ضرورتها ، مزايا و محدوديتهاي آموزش الکترونيکي مي پردازيم و اشکال متفاوت آن را بررسي مي کنيم.

بیشتر بخوانید

پرسشنامه مطلوبیت برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی میزان مطلوبیت برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی از منظر سیاست گذاری

تعداد سوال: 13

تعداد بعد: 1

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 6500 تومان

خرید فایل

پرسشنامه مطلوبیت برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی

روش نمره گذاری

این پرسشنامه دارای 13 سوال بوده و هدف آن ارزیابی میزان مطلوبیت برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی از منظر سیاست گذاری می باشد. نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت 5 نقطه ای می باشد که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه شده است:…

پرسشنامه ارزیابی آزمون علوم پایه دندانپزشکی از دیدگاه دانشجویان

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزيابي آزمون علوم پايه دندانپزشكي از ديدگاه دانشجويان از ابعاد مختلف (هدف آزمون، نتایج آزمون، فواید امتحان، معایب امتحان، محتوای سوالات امتحان، مدیریت آزمون، منابع آزمون)

تعداد سوال: 26

تعداد بعد: 5

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 6500 تومان

خرید فایل

پرسشنامه ارزیابی آزمون علوم پایه دندانپزشکی از دیدگاه دانشجویان

آزمون علوم پایه دندانپزشکی

آزمون علوم پایه دندانپزشکی به منظور همسان سازی کیفیت آموزش در کلیه دانشگاههای علوم پزشکی و همچنین به منظور افزایش سطح علمی داوطلبان رشته دندانپزشکی انجام می شود.

آزمون علوم پایه دندانپزشکی برای کلیه دانشجویان دندانپزشکی بعد از طی کردن دوره علوم پایه برگزار شده و کسب نمره حدنصاب در آن بسیار مهم است.

 

آزمون علوم پایه دندانپزشکی، بخشی از مسیر آموزش این رشته است و موفقیت در آن لازمه ادامه تحصیل دانشجوست.آزمون علوم پایه دندانپزشکی در هر سال دوبار برگزار می گردد. آزمون اول در شهریور ماه و آزمون دوم علوم پایه دندانپزشکی در اسفند ماه هر سال برگزار می گردد. بیشتر بخوانید

پرسشنامه عوامل موثر بر اشتراک گذاری دانش میان اعضای هیات علمی

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی عوامل موثر بر اشتراک گذاری دانش میان اعضای هیات علمی (فردی – انسانی، فرهنگی، سازمانی نهادی، زیرساخت های تکنولوژیکی، رهبری و مدیریت)

تعداد سوال: 41

تعداد عامل: 5

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 6500 تومان

خرید فایل

پرسشنامه عوامل موثر بر اشتراک گذاری دانش میان اعضای هیات علمی

به لزوم اشتراک‌گذاری دانش در سازمان یکی از مهم‌ترین بخش‌های فرایند مدیریت دانش است. بسیاری از ابزارها و تکنیک‌های مدیریت دانش در راستای تسهیل این مهم طراحی و اجرا شده است و در صورتی که سازمان‌های بتوانند این بخش از فرایند 5 مرحله‌ای مدیریت دانش را به درستی انجام دهند، بخش قابل توجهی از مسیر بلوغ مدیریت دانش را طی نموده‌اند. از طرفی پاشنه آشیل شکست اقدامات مدیریت دانش در سازمان‌ها نیز همین موضوع است. به بیان دیگر بسیاری از کارکنان سازمان تا زمانی که با منافع شخصی و سازمانی تهسیم دانش آشنا نباشند، تمایل چندانی برای مشارکت در این کار ندارند و بدین ترتیب اقدامات سازمان در این زمینه با شکست مواجه می شود. در  ادامه این مطلب مزایای شخصی و سازمانی اشتراک دانش را با هم مرور می‌کنیم. بیشتر بخوانید

پرسشنامه دیدگاه دانشجویان دندانپزشکی نسبت به محیط یادگیری خود

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی دیدگاه دانشجویان دندانپزشکی نسبت به محیط یادگیری خود از ابعاد مختلف (انعطاف پذیری، روابط بین دانشجویان، جو عاطفی، توجه به دغدغه هاي دانشجويان، تناسب فعاليتهاي آموزشي با اهداف آموزشي، سازمان دهی، توسعه فعاليتهاي يادگيري و فوق برنامه)

تعداد سوال: 43

تعداد بعد: 7

شیوه نمره گذاری: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 6500 تومان

خرید فایل

پرسشنامه دیدگاه دانشجویان دندانپزشکی نسبت به محیط یادگیری خود

روش نمره گذاری

این پرسشنامه دارای 47 سوال بوده و هدف آن ارزیابی دیدگاه دانشجویان دندانپزشکی نسبت به محیط یادگیری خود از ابعاد مختلف (انعطاف پذیری، روابط بین دانشجویان، جو عاطفی، توجه به دغدغه هاي دانشجويان، تناسب فعاليتهاي آموزشي با اهداف آموزشي، سازمان دهی، توسعه فعاليتهاي يادگيري و فوق برنامه) می باشد. نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت 6 نقطه ای می باشد که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه شده است:…