پرسشنامه عملکرد خلاق منابع انسانی (سپهوند و همکاران، 1401)

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، روایی و پایایی و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی عوامل پیش بینی کننده عملکرد خلاق منابع انسانی از ابعاد مختلف (فروتنی رهبر، امنیت روانشناختی، خودکارآمدی خلاق، عملکرد خلاق)

تعداد سوال: 24

تعداد بعد: 4

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر نتایج: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: Word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 3900 تومان

خرید فایل

پرسشنامه عملکرد خلاق منابع انسانی (سپهوند و همکاران، 1401)

افزایش خلاقیت در سازمانها میتواند به ارتقای کمیت و کیفیت خدمات ، کاهش هزینه ها ، جلوگیری از اتلاف منابع ، کاهش بروکراسی و بالتبع افزایش کارآیی و بهره وری و ایجاد انگیزش در رضایت شغلی در کارکنان منجر گردد .
از دیدگاه سازمانی مورد بررسی قرار میگیرد . از آنجایی که عمده کار و فعالیت انسان در سازمان ها انجام گرفته و عامل ایجاد پرورش خلاقیت ، در محدوده علم و هنر مدیریت است . و سپس بهره وری در سازمان ها در ابعاد ستاده ها و نهاده های مورد نیاز آن سازمان تعریف شده و بر اساس فرمول ساده (برون داد ‌‍‌‍÷ درون داد = بهره وری) با توجه به آنکه میتوانیم با بهبود این نسبت بر میزان بهره وری سازمان بیفزائیم به این معنی که با سطح معینی از نهاده ها ستاده های بیشتر و بهتری دریافت نمائیم تحلیل میگردد . پرورش خلاقیت و به همراه ان محصول این فرآیند یعنی نو آوری ، در نهاده ها موجب بالا بردن سطح اثر گذاری و کارآیی کارکنان خصوصا در بخش سازمانهای آموزشی گردیده و طبق فرآیند حل خلاق مسئله در شرایط ایده آل ( حقیقت یابی – ایده یابی و راه حل یابی ) سازمان میتواند با تغییرات وارده به سیستم همسو شده و به هدف بهره وری بیشتر دست یابد . بیشتر بخوانید

پرسشنامه مشکلات سلوکی کودکان و نوجوانان (رضایی شریف و همکاران، 1402)

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، روایی و پایایی و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی پرسشنامه مشکلات سلوکی در کودکان و نوجوانان از ابعاد مختلف (رفتار پرخاشگرانه، رفتار قانون شکنانه، مشکلات اجتماعی)

تعداد سوال: 22

تعداد بعد: 3

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر نتایج: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: Word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 4500 تومان

خرید فایل

پرسشنامه مشکلات سلوکی کودکان و نوجوانان (رضایی شریف و همکاران، 1402)

اختلال سلوک در کودکان چیزی بیشتر از بدرفتاری و شیطنت است. این اختلال نوعی بیماری سلامت روان است که با الگویی از تجاوز به هنجارهای اجتماعی و حقوق دیگران مشخص می شود.

تخمین زده می شود که حدود ۱ تا ۴ درصد از کودکان و نوجوانان بین ۹ تا ۱۷ سال دچار این اختلال هستند. این اختلال در پسران شایع تر از دختران است.

لازم است که با ظهور اولین نشانه های اختلال، والدین برای دریافت تشخیص و درمان به یک روانشناس مجرب در اختلالات و مشکلات کودکان و نوجوانان مراجعه کنند.

نشانه های اختلال سلوک:

این مشکل خیلی فراتر از سرکشی در دوره نوجوانی است. رفتارهای فرد به قدری جدی است که باعث هشدار از سوی معلمان، دوستان و اطرافیان می شود.

برای آنکه کودکی تشخیص اختلال سلوک را دریافت کند، باید حداقل ۳ مورد از نشانه های زیر را طی یک سال گذشته یا حداقل یک مورد را طی شش ماه قبل داشته باشد: بیشتر بخوانید

مقیاس سبک زناشویی دینی (خجسته ‌مهر و همکاران، 1394)

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، روایی و پایایی و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی سبک زناشویی دینی در زوجین از ابعاد مختلف (صمیمیت عاطفی – جنسی، مهارت های ارتباطی – اسناد به همسر، پایبندی به فرامین دینی – مشارکت، مسئولیت پذیری – سرپرستی، سبک های حل تعارض)

تعداد سوال: 43

تعداد بعد: 5

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر نتایج: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: Word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 5500 تومان

خرید فایل

مقیاس سبک زناشویی دینی (خجسته ‌مهر و همکاران، 1394)

زناشویی به سبک زندگی اسلامی

دین، برنامه زندگی انسان است. سبک زندگی ای که دین به ما عرضه می کند، برای سالم سازی رفتارها و روابط انسانی، به ویژه در بستر خانواده و در جهت کسب مهر و مودت، آرامش و آسایش، و کمال و سعادت است. یکی از مهم ترین برنامه های سبک زندگی اسلامی، شامل مسائل ارتباط زناشویی و جنسی همسران می شود. پیاده سازی این نوع سبک زندگی در خانواده و عمل کردن به آموزه های دینی، می تواند در کم کردن فاصله ها بین همسران، ایجاد سازگاری و وفق و تفاهم، و سلامت بخشی به روابط آنها بسیار مؤثر باشد.

تفاوت زن و مرد

وجود تفاوت بین زن و مرد، که از نیازها و ویژگی های متفاوت هرکدام از آنها نشات می گیرد، گاه سبب ایجاد برخی فاصله ها بین همسران، و در نتیجه بروز تعارض و اختلاف بین آنها می شود.آموزه های اسلامی، سبکی از زندگی مشترک را برای همسران پیشنهاد می کند که در آن، مجموعه ای از شیوه های ارتباطی برای کم کردن این فاصله ها و افزایش پیوند میان آنها به کار گرفته شود.ما به جای اینکه زانوی غم بغل بگیریم و آرزو کنیم که ای کاش از ابتدا بین زن و مرد تفاوت های جنسیتی و شخصیتی نبود، بهتر است به دنبال راهکارهای کم کردن این فاصله ها و ایجاد تفاهم و همراهی هرچه بیشتر آنها باشیم؛ چراکه وجود این گونه تفاوت ها، جزء طبیعت خلقت است که خداوند متعال با حکمت های خودش در جهت اهداف متعالی در وجود انسانها قرار داده است. اساسا وجود تفاوت، به نفع ماست؛ چراکه بر اثر این تفاوت هاست که انسان می تواند به رشد و تکامل لازم دست یابد. اینکه گفته می شود زن و مرد مکمل یکدیگرند، یعنی هرکدام از آنها برخی ویژگی های مختص به خود دارند تا بتوانند نقش ها و کارکردهای مخصوص به خود را در کانون خانواده داشته باشند و در نتیجه بتوانند زمینه های بالندگی خود و فرزندانشان را فراهم سازند. بیشتر بخوانید

پرسشنامه تجربه قلدری – قربانی سایبری (آنتیادو و همکاران 2016)

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، روایی و پایایی و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی تجربه افراد قلدری یا قربانی سایبری شدن

تعداد سوال: 24

تعداد بعد: 2

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر نتایج: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: Word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 3900 تومان

خرید فایل

پرسشنامه تجربه قلدری – قربانی سایبری (آنتیادو و همکاران 2016)

شيوه نمره گذاري

این پرسشنامه توسط آنتیادو و همکاران 2016 طراحی گردیده است. اين پرسشنامه 24 سوال داشته و هدف آن ارزیابی تجربه افراد قلدری یا قربانی سایبری شدن است. طيف نمره گذاري آن بر اساس طيف ليكرت پنج گزينه اي مي باشد كه در جدول زير گزينه ها و نيز امتياز مربوط به هر گزينه ارائه گرديده است:…

پرسشنامه اعتیاد به رسانه جمعی اجتماعی (SMAS-SF)

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، روایی و پایایی و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی اعتیاد به رسانه جمعی اجتماعی از ابعاد مختلف (فرار، اشتغال ذهنی، عدم توانایی کنترل، اطلاعات و آگاهی)

تعداد سوال: 29

تعداد بعد: 4

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر نتایج: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: Word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 3500 تومان

خرید فایل

پرسشنامه اعتیاد به رسانه جمعی اجتماعی (SMAS-SF)

عتیاد به رسانه‌های جمعی، یکی از آسیب‌های جدی در قرن اخیر است که ابزارهای متعددی برای سنجش آن طراحی و روان‌سنجی شده‌اند. با توجه به نقاط قوت و ضعف هرکدام از ابزارها، ابزاری موردنیاز است که با فرهنگ ایران هم‌خوانی داشته باشد تا در پژوهش‌های ایرانی به‌کار گرفته شود…

شيوه نمره گذاري

اين پرسشنامه 29 سوال داشته و هدف آن ارزیابی اعتیاد به رسانه جمعی اجتماعی از ابعاد مختلف (فرار، اشتغال ذهنی، عدم توانایی کنترل، اطلاعات و آگاهی) است. طيف نمره گذاري آن بر اساس طيف ليكرت پنج گزينه اي مي باشد كه در جدول زير گزينه ها و نيز امتياز مربوط به هر گزينه ارائه گرديده است:…

پرسشنامه بیش اطمینانی مدیریت

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، روایی و پایایی و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی میزان بیش اطمینانی مدیریت

تعداد سوال: 10

تعداد بعد: 1

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر نتایج: دارد

منبع: محقق ساخته

نوع فایل: Word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 6500 تومان

خرید فایل

پرسشنامه بیش اطمینانی مدیریت

روش نمره گذاری

این پرسشنامه دارای 10 سوال بوده و هدف آن ارزیابی میزان بیش اطمینانی مدیریت می باشد. نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت 5 نقطه ای می باشد که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه شده است:…

پرسشنامه موانع اجرای کارورزی در دوره کارشناسی (بابادی و همکاران، 1401)

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، روایی و پایایی و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی موانع اجرای کارورزی در دوره کارشناسی از ابعاد مختلف (دانشگاه، استاد، محل کارورزی)

تعداد سوال: 16

تعداد بعد: 3

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر نتایج: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: Word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 4500 تومان

خرید فایل

پرسشنامه موانع اجرای کارورزی در دوره کارشناسی (بابادی و همکاران، 1401)

کارورزی رویکردی مهم در اتصال بین دنیای تئوریک دانشگاه و دنیای عملی دانشجویان است تا دانش و مهارت خود را تکمیل کنند.

شيوه نمره گذاري

اين پرسشنامه 16 سوال داشته و هدف آن ارزیابی موانع اجرای کارورزی در دوره کارشناسی از ابعاد مختلف (دانشگاه، استاد، محل کارورزی) است. طيف نمره گذاري آن بر اساس طيف ليكرت پنج گزينه اي مي باشد كه در جدول زير گزينه ها و نيز امتياز مربوط به هر گزينه ارائه گرديده است:…

مقیاس نگرش به واکسن (صفاری نیا و همکاران، 1400)

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، روایی و پایایی و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی نگرش افراد به واکسن از ابعاد مختلف (مسئولیت جمعی، اعتماد، موانع و محدودیت، سود و زیان، خطرپذیری)

تعداد سوال: 25

تعداد بعد: 5

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر نتایج: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: Word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 5500 تومان

خرید فایل

مقیاس نگرش به واکسن (صفاری نیا و همکاران، 1400)

نگرش[1]  در روانشناسی اجتماعی به ارزیابی یک موضوع گفته می شود که در یک طیف از بسیار منفی تا بسیار مثبت متغیر است ( مینسون و مدیسون[2] ، 2021)، یک سازه روانشناختی پیچیده و منحصر به فرد در هر شخص که به صورت اکتسابی از راه تجربیات فردی و الگو برداری به دست می آید(پرلوف[3]،2018 ). نگرش ترکیبی از باور‌ها و هیجان‌هایی است که باعث می شود ، شخص مفاهیم مختلف را  به شیوه های متفاوت ارزیابی کند و در نتیجه پیش‌بینی یا هدایت اعمال یا رفتارهای آینده را بر عهده می‌گیرند. نگرش معطوف به یک شیء، شخص، رویداد یا موقعیت است، که معمولاً حاوی یک فرایند ارزشیابی و دارای ثبات و دوام قابل توجهی است( راکر[4]،2020). نگرش از سه مؤلفه تشکیل شده است که عبارتند از مؤلفه شناختی که باورها ، افکار هر فرد نسبت به موضوع خاص را نشان می دهد، مؤلفه هیجانی نگرش شامل هیجان‌هایی است که هر فرد نسبت به موضوع دارد و در نهایت مؤلفه رفتاری که با توجه به باورها و هیجانهای نگرش شکل می گیرد، افراد نگرش فعلی خود را از تجارب رفتاری قبلی خود به دست می‌آورند(روبن، دانلادی، آکوای صالح و اجمبی[5]، 2021).

نگرش باعث هدایت رفتارهایی مانند رفتارهای حافظ سلامت، حفاظت پایدار از محیط زیست ، رفتارهای مصرف کننده و انتخاب های سیاسی افراد می شود(ورپلانکن و اوربل[6]،2021). بیشتر بخوانید

پرسشنامه رگه های جامعه ستیزی نوجوانان (YPI)

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، روایی و پایایی و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی میزان جامعه ستیزی نوجوانان از ابعاد مختلف (بین فردی، عاطفی، رفتاری)

تعداد سوال: 41

تعداد بعد: 3

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر نتایج: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: Word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 6500 تومان

خرید فایل

پرسشنامه رگه های جامعه ستیزی نوجوانان (YPI)

رفتارهای همراه با جامعه‌ستیزی، افراد را به سمت انجام اعمال خلاف قانون و اخلاق سوق می‌دهد که گستره وسیعی همچون کلاهبرداری، تجاوز جنسی، قتل‌های سریالی، سوء استفاده جنسی از کودکان و مواردی از این دست را در بر می‌گیرد. برخی از ناهنجاری‌های رفتاری و روانی همچون نترس بودن، برتری‌جویی بین فردی، عدم وجود همدلی، تکانش‌گری و عدم یادگیری از اشتباهات، منجر به بروز و تداوم رفتارهای بزهکارانه، ضد اجتماعی و خشونت‌گرایانه‌ای می‌شوند که هزینه‌های سنگینی را بر جامعه و افراد تحمیل می‌کنند (ویدینگ و مک کراری[1]، 2018). نشانه‌هایی مانند مصرف مواد و الکل، خشم و تحریک پذیری در دوره نوجوانی به طور مثبت با صفات جامعه‌ستیزی مرتبط هستند (سده، بونوا و جاودانی[2]، 2019). جامعه‌ستیزی، اختلالی است که با رشد فردی توسعه می‌یابد اما بدین معنا نیست که اگر کسی 18 ساله شد، ناگهان این اختلال در او بروز پیدا کند. از این رو دانشمندان سعی کرده‌اند تا فرایند تحولی این اختلال را از کودکی تا بزرگسالی مورد بررسی قرار دهند و به این سوال نیز بپردازند که چگونه می‌توان از رشد آن جلوگیری کرد (ویدینگ و مک کراری، 2018). جامعه‌ستیزی در بین کودکان و نوجوانان به عنوان یکی از جدی‌ترین سندروم‌های شخصیتی که زمینه اصلی در پیدایش رفتارهای بزهکارانه می‌باشد تشخیص داده شده است (کوک و میچی[3]، 2001؛ هیر[4]، 2003؛ پویترس و همکاران[5]، 2010؛ مک دوگال، سالکین، گیلن[6]، 2019). از این رو بیشترین تحقیقات انجام‌شده بر روی افراد مجرم نوجوان صورت گرفته است (بیجتبیر، دی کوئن[7]، 2009). بیشتر بخوانید

پرسشنامه موانع جذب نیروهای داوطلب ورزشی در آموزش و پرورش (آقایی، 1393)

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، روایی و پایایی و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی موانع جذب نیروهای داوطلب ورزشی در آموزش و پرورش (موانع ارتباطی و اطلاعاتی، عوامل فردی، موانع قانونی، موانع روانی، موانع ساختاری، موانع اداری و سازمانی)

تعداد سوال: 32

تعداد بعد: 6

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر نتایج: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: Word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 4500 تومان

خرید فایل

پرسشنامه موانع جذب نیروهای داوطلب ورزشی در آموزش و پرورش (آقایی، 1393)

 در دنیای مملو از تغییرات روز افزون در عرصه علم و دانش، چه از لحاظ نظری و چه از نظر کاربردی، نقش انسان آگاه و متبحر عاملی بسیار حیاتی برای تداوم عمر سازمان و همچنین سازگاری با تغییرات متنوع موجود در محیط داخلی و خارجی سازمان است .آنچه باعث برتری یک اجتماع بر سایر اجتماعات بشری می­شود، تنها ناشی از پرورش، حفظ و نگهداری، توسعه و تکامل انسان ها و افراد در دسترس هر جامعه است، زیرا منابع مادی، مالی و تسهیلاتی همه ساخته دست بشر است (اندام و همکاران، 1391). ورزش به عنوان یک پدیدهء فراگیر و جهانی که مورد استقبال مردم دنیا قرار گرفته است، بیش از پیش در حال توسعه و همه گیری است (گودرزی، 1390). نقش ورزش در سالم سازی جامعه از لحاظ جسمانی، روانی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی انکار ناپذیر است. پدیده تربیت بدنی و ورزش دارای ابعاد مختلفی است که یک بعد آن را نیروهای داوطلب[2]تشکیل         می­دهد(کوزه­چیان، 1385). برای برگزاری یک رویداد ورزشی که در یک محدوده­ زمانی مشخص برگزار می­شود، نیاز به تعداد زیادی نیروی انسانی است. بدیهی است در هیچ شهر یا کشوری این تعداد نیروی انسانی رسمی و حقوق بگیر در سازمان­های ورزشی وجود ندارد. بنابراین برای برگزاری رویدادهای ورزشی، افراد زیادی به عنوان نیروی داوطلب در زمینه­های مختلف فعالیت می­کنند(جلالی فراهانی و علی­دوست قهفرخی، 1390). نهضت داوطلبی، فرصت­های خوبی را برای مشارکت مردان و زنان تمامی اقشار جامعه در امر ورزش و پیشرفت جوانان فراهم کرده است. از طرف دیگر، سازمان های ورزشی منابع سرشاری را از رواج این نهضت عاید خود می­کنند. ماهیت ورزش در کشور­های پیشرفته جهان بیشتر مبتنی بر داوطلب گرایی است که بوسیله توده­ عظیمی از افراد داوطلب هدایت و به پیش برده می­شود (حمیدی، 1388). بیشتر بخوانید