این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، روایی و پایایی و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.
هدف: ارزیابی اعتیاد به رسانه جمعی اجتماعی از ابعاد مختلف (فرار، اشتغال ذهنی، عدم توانایی کنترل، اطلاعات و آگاهی)
تعداد سوال: 29
تعداد بعد: 4
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر نتایج: دارد
روایی و پایایی: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: Word 2007
همین الان دانلود کنید
قیمت: فقط 3500 تومان

عتیاد به رسانههای جمعی، یکی از آسیبهای جدی در قرن اخیر است که ابزارهای متعددی برای سنجش آن طراحی و روانسنجی شدهاند. با توجه به نقاط قوت و ضعف هرکدام از ابزارها، ابزاری موردنیاز است که با فرهنگ ایران همخوانی داشته باشد تا در پژوهشهای ایرانی بهکار گرفته شود…
شيوه نمره گذاري
اين پرسشنامه 29 سوال داشته و هدف آن ارزیابی اعتیاد به رسانه جمعی اجتماعی از ابعاد مختلف (فرار، اشتغال ذهنی، عدم توانایی کنترل، اطلاعات و آگاهی) است. طيف نمره گذاري آن بر اساس طيف ليكرت پنج گزينه اي مي باشد كه در جدول زير گزينه ها و نيز امتياز مربوط به هر گزينه ارائه گرديده است:…