این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.
هدف: ارزیابی میزان توانایی کنترل عواطف و زیرمقیاس های آن (ﺧﺸﻢ، ﺧﻠﻖ اﻓﺴﺮده، اﺿﻄﺮاب و ﻋﺎﻃﻔﻪ ﻣﺜﺒﺖ)
تعداد سوال: 42
تعداد خرده مقیاس: 4
شیوه نمره گذاری و تفسیر: دارد
روایی و پایایی: دارد
نوع فایل: word 2007
منبع: ﺑﮕﻴﺎن ﻛﻮﻟﻪ ﻣﺮز، ﻣﺤﻤﺪ ﺟﻮاد، درﺗﺎج، ﻓﺮﻳﺒﺮز، ﻣﻬﺪي ﻣﺤﻤﺪ اﻣﻴﻨﻲ، (1391)، ﻣﻘﺎﻳﺴﻪي ﻧﺎﮔﻮﻳﻲ ﺧﻠﻘﻲ وﻛﻨﺘﺮل ﻋﻮاﻃﻒ در ﻣﺎدران داﻧﺶآﻣﻮزان ﺑﺎ و ﺑﺪون ﻧﺎﺗﻮاﻧﻲ ﻳﺎدﮔﻴﺮی، ﻣﺠﻠﻪي ﻧﺎﺗﻮاﻧﻲﻫﺎي ﻳﺎدﮔﻴﺮي، دوره ی 2، شماره 3
– Silver, H. Ruff, M. Iverson, L. Barth, T. Broshek, K. & Wechsler, D. (1991). Manual for the Wechsler Intelligence Scale for Children—Third edition. San Antonio, TX: Psychological Corporation
– Williams, K. E. chambless, D. L & Ahrens, A. H .(1997). Are emotion frightening? Anextension of the fear consept. Behaviour Research and therapy. Vol. 35(4), 239–245
همین الان دانلود کنید
قیمت: فقط 1800 تومان
کنترل عواطف (ACS)
تنظيم هيجان فرايندي است كه از طريق آن افراد هيجانهاي خود را به صورت هشيار يا ناهشيار تعديل مي كنند تا به طور مناسب به تقاضاهاي محيطي متنوع پاسخ دهند(بارق و ويليامز[1]،2007). درزندگي روزمره افراد همواره راهبردهاي منظمي را براي تعديل شدت ويا نوع تجارب هيجاني خود يا واقعه فرا خواننده هيجان به كار ميگيرند. گارنفسكي،كرايج و اسپينهاون[2](2002) در زمينه راهبردهاي مقابله شناختي، نه راهبرد متفاوت تنظيم شناختي هيجان شامل راهبردهاي خودسرزنشگري، نشخوارگري، فاجعه نمايي و ديگرسرزنشگري به عنوان راهبردهاي سازش نايافته تنظيم شناختي هيجان، و راهبردهاي پذيرش، تمركز مجدد مثبت، تمركزمجدد بر برنامهريزي، ارزيابي مجدد مثبت و كماهميت شماري تحت عنوان راهبردهاي سازشيافته تنظيم شناختي هيجان را به صورت مفهومي شناسايي كردهاند.
این پرسشنامه دارای 42 سوال بوده و هدف آن ارزیابی توانایی کنترل عواطف و زیرمقیاس های آن (ﺧﺸﻢ، ﺧﻠﻖ اﻓﺴﺮده، اﺿﻄﺮاب و ﻋﺎﻃﻔﻪ ﻣﺜﺒﺖ) است.